Nebo možná byla. Rozpohybovala jsem své nohy a začala couvat, dokud jsem nenarazila do zdi. Otočila jsem se bokem a začala utíkat. Když jsem se ohlédla přes rameno, tak jsem ho viděla, jak udělal to samé. Do běhu jsem dala všechno a nápomocí mi bylo, že on celý život kouřil. Pavilon hudby. Mihla se vedle mě cedule na zdi. Věděla jsem, kam mám namířeno a ještě zrychlila, když jsem zahlédla ony dveře. V tu chvíli jsem byla vděčná, že kluci nezamykají. Zavřela jsem za sebou a zamkla klíči, co byli v zámku. Opřela jsem se o zeď vedle dveří a zhluboka dýchala. ,,co blbneš?" zasmál se Luke, co ležel na posteli. Ashton vytáhl obočí a oblékl si tričko. ,,vrátil se otec" zašeptala jsem a zavřela oči, když začal bušit do dveří. ,,děláš si srandu?" ozval se pokojem hlas Ashtona. Otevřela jsem oči plné slz a zavrtěla hlavou. Luke se zvedl, přešel ke mně a objal mě. Položil mi ruku na týl a opřel si hlavu o tu mou. ,,zabiju ho" zavrčel Ashton, odemkl a vyšel ven. ,,ty děvko!" zakřičel, když ho táhl Ashton pryč. ,,celá se třeseš" zašeptal Luke. ,,Lili nemusíš se ho bát. Tohle už se nestane" přitiskl si mě blíž. Skousla jsem si spodní ret a snažila se zadržet slzy.
Ráno jsem se probudila v posteli Ashtona. Nebyl tam, stejně jako Luke. Zvedla jsem se do sedu a prohrábla si vlasy. Bylo chvilku před sedmou ráno. Zvedla jsem se z postele, vzala si kabát, který jsem si včera sundala, zbytek věcí a odešla z pokoje. Ve svém pokoji jsem se vysprchovala, převlékla a společně s Am zamířila do školy.
,,takže ty jsi spala u nich?" rozzářila se. ,,jo" potvrdila jsem ji. ,,to je úžasné" usmívala se. Přikývla jsem. Na nic víc jsem se nezmohla. Celou noc se mi zdálo o všem, co se dělo. ,,Lili kam jsi zmizela?" objal mě kolem ramen Luke. ,,musela jsem k sobě" vydechla jsem. Ash Luka odehnal a zatáhl mě ke skříňkám. ,,jsi v pohodě?" starostlivě se na mě podíval. ,,v rámci možností" pokrčila jsem rameny. ,,slibuji, že už ti neublíží" přitáhl si mě do objetí. Zavřela jsem oči a zavrtala mu nos do hrudi. ,,půjdeš dneska na tu párty, nebo ne?" objal mě kolem ramen a šli jsme k ostatním. ,,asi jo. Potřebuju nějaké odreagování" pousmála jsem se.
Večer jsme tam šli všichni společně. Michael mě hned zatáhl do kuchyně, kde do mě začal lít alkohol. Zahlédla jsem i Austina, ale snažila jsem se od něj držet co nejdál, což se mi nedařilo moc dlouho. ,,takže jemu šanci dáš a mně ne?" zakřičel, abych ho přes hudbu slyšela. Když jsem se ho snažila ignorovat, tak mě vzal za paži a odtáhl mě na zahradu, kde byl klid. ,,co to sakra děláš?" vytrhla jsem se mu. Odpověď jsem znala, ale prostě jsem to řekla. ,,můžeš se mnou mluvit a ne mě ignorovat?" ignoroval moji otázku. ,,on není jako ty" zavrčela jsem na něj. Cítila jsem se jako pes. ,,je! Taky byl děvkař" založil si ruce na hrudi a já se ošila. Začínala mi být zima. Ve sněhu a v tričku s krátkým rukávem? ,,ty už nejsi jo?" ironicky jsem se usmála. ,,ne! Od doby, co jsem byl s tebou jsem s nikým jiným nebyl!" zatnul pěsti a spustil je podél těla. Couvla jsem, protože jsem se začala bát, že mě uhodí. ,,a to ti mám jako věřit?" zvedla jsem obočí. On si stoupl těsně přede mě, takže jsem musela zvednout hlavu. ,,měla bys. Vážně stojím jen o tebe. Můžu to dokázat jen tím, že když jsem při smyslech, tak nelíbám na rty" zašeptal, dal mi ruku na krk a políbil mě. Odstoupila jsem od něj. On zatnul pěst a zavřel oči. ,,proč mě od sebe tolik odháníš?" uvolnil všechny svaly. ,,nic k tobě necítím. Nedokážu milovat někoho, kdo na mě byl hnusný. Nechci zastupovat cestu jiné slečně, která pro tebe bude dokonalá, ale já to vážně nejsem. Jsi jen mimo z toho, že jsme spolu spali. Je to pobláznění, na které za chvíli zapomeneš" otočila jsem se a zašla zpátky dovnitř. Nemohla jsem ho vystát.
Hned po tom, co jsem odešla od Austina jsem se opila společně s Michaelem. Přišlo mi to jako nejlepší řešení. Chtěla jsem zapomenout na všechny starosti, problémy a city. Ráno mi to jako nejlepší řešení nepřišlo. Probudila jsem se s neskutečnou bolestí hlavy, v cizím tričku a s cizími pažemi kolem pasu. Rychle jsem se zvedla do sedu a sykla nad bolestí, která mi projela spánkem. ,,lež" zavrčel Ashton a já se na něj otočila. Ležel vedle mě bez trička jen v džínách a měl zavřené oči. ,,ono... Se něco stalo?" vyšilovala jsem. ,,ne, nemohl jsem to udělat" otevřel oči. ,,cože?" zvedla jsem se z postele. Luke nebyl ve své posteli, za což jsem byla ráda. Hlava mi pulzovala bolestí, ale bylo mi to jedno. ,,byla jsi opilá a chtěla jsi, ale já to nedokázal. Ne po tom, co jsi mi řekla ve zkušebně" aspoň svoje poprvé s klukem jsem si chtěla pamatovat. Zazněla mi moje slova v hlavě. ,,mám tě rád, to jo, ale nemohl jsem" zval mě za ruku a stáhl mě zpátky na postel. ,,chci ti dokázat, že nejsem jako Austin" zašeptal. ,,nejsi jako on" opřela jsem si hlavu o jeho hruď. ,,děkuju" vydechla jsem. Bylo to od něj hezké, že to neudělal, i když mohl. Nechtěl, aby to dopadlo jako s Austinem a možná čekal i na to, až budu při smyslech a dovolila mu to úmyslně.
Ráno jsme si s klukama zašli na snídani společně s Amandou a Hanzem. Následně jsme spolu byli celý den, který jsme si užili a pořád se smáli. Byl to bezstarostný den, který zkazil onen večer... Amanda spala u Hanze, z čehož jsme se obě radovaly, protože byla zamilovaná. Jen se mnou si dělala starosti, protože věděla všechno, co se děje. Snažila se mi pomoct, ale to jsem nedokázala ani já sama, natož aby mi pomohla ona... Hned, jak jsem přišla do pokoje, jsem šla do koupelny. Moje nadšení z toho, že spala Am u Hanze se vytratilo hned, jak jsem z koupelny vyšla...
ČTEŠ
Kdo? //CZ FF ✔
FanficPředstavovali jste si někdy, že byste mohli mít aspoň na jeden den život někoho jiného? Já ano a doufala jsem, že se mi to jednou povede, protože uťáplý život šedé myši ze střední školy jsem nechtěla. Chtěla jsem být něčím výjimečná a to se mi nikdy...