7

2.6K 190 94
                                    

Bir günde ikinci bölüm😆

"Şimdi biraz yürüyüp ilerideki adidas mağazasına gidelim. Sonra da başka birkaç mağazaya bakarız."

"Olur." Hala elimi tutmaya devam ederken yürümeye başladı. "Harold?"

"Efendim?"

"Ellerimiz böyle mi yürüyeceğiz?" ellerimize bakıp elini çekti.

"Boşluğuma gelmiş."

"Yani şikayet ettiğimden değil de insanlar biraz tuhaf bakıyorlar."

"Lanet insanlar. Hayatlarında sanki hiç el ele tutuşan insan görmemişler." gülüp onu kolumun altına çektim.

"Boşver. Bizde böyle yürüyelim. Olmaz mı?"

"Olur."

~~~

"Yorgunluktan ölüyorum Harold."

"Çok fazla da dolaşmadık aslında."

"Hadi be oradan. Canım çıktı sana ayak uyduracağım diye."

"Abartma Lou. Ne güzel vakit geçirdik işte."

"Hemen uyumam lazım. İyi geceler."

"Sanada." hızlıca duş alıp belime havlu bağlayıp banyodan çıktım. Mutfağa gidip su aldım ve odama ilerledim.

"Uyumadın mı sen hala?"

"Duş aldım."

"Git üzerine bir şeyler giy. Hasta olacaksın."

"Tamam anne." bana dil çıkarıp odasına girdi.Üzerime eşofmanımı geçirip kendimi yatağa attım. Telefonumu elime aldım. Gereksiz bildirimleri silip mesajlarıma baktım.

"Bugün seni son gördüğümde yanında o malum şahıs vardı. Hala onun yanında ne yaptığını merak ediyorum. İyi geceler."

Gözlerimi devirip telefonu masaya bıraktım. Kafamı yastığa gömüp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Okula girip hızlıca sınıfa ilerledik. Sırama oturduğumda tüm neşesiyle sınıfa Niall girdi.

"Günaydın gençler."

"Niall benimle tuvalete gel."

"Neden?"

"Ben gelirim seninle."

"Hayır Harold o gelecek." Niall'ı kolundan tutup çekiştirmeye başladım. Sınıftan çıkınca onu durdurdum. "Tom ile aynı sınıftasın değil mi?"

"Evet neden?"

"Tek bir açık yönü işimi görür."

"Ne dediğini anlamıyorum."

"Bana sürekli mesaj atıyor ve onu uyarmama rağmen devam ediyor. Onu kendimden uzaklaştırabilmek için mecburen onu tehdit etmeliyim. Bu konuda bana yardım etmelisin."

"Tamam bir şeyler bulmaya çalışırım. Ama söz veremem." kafamı sallayıp sınıfa doğru yürümeye başladım.

"Tom Harry'den sonra onun yeni takıldığı şu çocuğa kafayı takmış. Harry çocuğun götünden ayrılmıyormuş. Sanırım altına alana kadar bırakmayacak ya da altına girene kadar." duyduğum şeyle pis pis sırıtan kişiye baktım.

"Ne dedin sen az önce?"

"Sanane."

"İğrenç düşüncelerinizi kendinize saklayın. Hiç kimsenin hayatı sizi ilgilendirmez."

"Benim konuştuğum şeyde seni ilgilendirmez." kendime daha fazla engel olamayarak çocuğun üstüne atladım. Beklemediği için yere düştü. İki yumruğu yüzüyle buluşturdum. Beni üzerinden ittirip bir yumruk attı. Bu bardağı taşıran son damla oldu. Ard arda yumruklarımı sıralamaya başladım. Kolumdan çekiştirenleri umursamadan vurmaya çalıştım.

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin