44

1.2K 88 63
                                    

"HARRY STYLES BERBAT BİR HALDE GÖRÜNTÜLENDİ!
Louis Tomlinson ile ayrıldıklarını duyırdukları gün arkadaşlarıyla görüntülenen model bitmiş bir haldeydi. Gazecetilerin sorularını yanıtsız bırakarak mekandan uzaklaştı. İlişkinin sorunlar nedeniyle bittiği konuşulan konular arasında. Bir diğer konuşulan konu ise Tomlinson'ın Styles'ın kıskançlığından sıkılıp onu terk ettiği."

Haberi okuyup telefonumu kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haberi okuyup telefonumu kapattım. Harry o gün programı izleyip ağlamış ve Niall neşelenmesi için dışarıya çıkarmış. Gazeteciler rahat bırakmadığı için eve dönmüşler. Harry elinde kahve fincanıyla gelip yanıma oturdu.

"Noldu? Neden öyle bakıyorsun?"

"Medyaya güzel konu olduk sanırım." omuz silkip dudağıma sesli bir öpücük bıraktı.

"Medya çabuk unutur."

"Hala kötü mesaj atıyorlar mı?"  duraksayıp ifadesi donuklaştı. "İşe yaramadı mı?"

"Neden ayrıldığımızı soruyorlar. Hakaret mesajları arttı Lou. Gerçekten işe yaramıyor. Onlar beni seninle görmekten mutlular. Seni benim bırakıp üzdüğümü düşündükleri için hakaret ediyorlar." bir haftadan fazla bir süredir herkes ayrıldığımızı düşünüyor. Bu ayrılık meselesi onu korumak için yeterli değil belli ki.

"Tamam halledeceğim ben. Dışarıya çıkalım mı?"

"İkimiz mi?" kafamı sallayarak onayladım.

"Hadi barıştığımızı gösterelim. Yemek yer geri eve döneriz."

"Hayır. Şimdi olmaz. Ayrı ayrı çıkıp sanki orada karşılaşmış gibi yapabiliriz. Ben çocuklara haber vereyim. Niall ve Nick benimle gelsin, Zayn ve Liam seninle." nefesimi dışarı üfledim.

"Nasıl diyorsan öyle olsun." çenemi öpüp gülümsedi.

~~~

"Louis, sakın çocuğun üzerine atlayıp sarılma. Sakince yanağını öpüp yerine otur. İsteksiz görünmeye çalış." Liam'a gözlerimi devirip arabadan indim. Kafeye ilerleyip içeriye girince gözlerimle taradım. Harry pencereye yakın bir yere oturmuş parmaklarıyla oynuyordu. Zayn omzuma vurunca yüzümdeki gülümsemeyi sildim. Kollarımdan çekiştirerek beni onların yanına götürdüler. Nick ve Niall ile sarılıp Harry'nin yanağını koklayarak öptüm.

"Louis arabanın hemen arkasındaki ağacın yanında birisi fotoğrafınızı çekiyor. Ona göre hareket et." kafamı sallayıp Harry'nin karşısına oturdum. Diğerleri sıradan muhabbetlerine dönerken ben Harry'ye bakıp gülümsedim. Bacağıma vurup kaşlarını çattı. Gülümsememi yüzümden silip gözlerimi başka bir yere çevirdim.

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin