"Louis sende bize yardım etmek ister misin?"
"Hayır."
"Şaşırmadım." tekrar televizyona dönüp futbol maçına odaklanmaya çalıştım. Birkaç dakika sonra annem neşeli sesiyle salona girdi.
"Hadi bahçeye çıkalım. Hava bugün çok güzel."
"Ben şunu izleyip gelirim siz çıkın."
"Bende onunla kalmak istiyorum."
"Tamam tatlım. Biz bahçede oluruz." Herkes bahçeye çıktığında Harry yanıma oturdu.
"Lou?""Ne?"
"Hadi ama hala kızgın olamazsın."
"Kızgın değilim."
"O zaman sana sarılmak istiyorum."
"Maç izliyorum."
"Olsun." kollarını belime dolayıp başını omzuma koydu.
"Maç izliyorum dedim Harry."
"Bende bir şey yapmadım ki sadece sarıldım."
"Sarılma."
"Louis çocuk gibi davranmaktan vazgeç. Ben mi dedim gel bana sarıl diye? Hem sana da sarıldı ben bir şey dedim mi?"
"O benim arkadaşım ama seni yeni tanıdı. İzin vermemeliydin."
"Özür dilerim. Bir daha olmaz." mırıltı şeklinde konuşunda istemsizce gözüm ona kaydı. Gülümseyip beni öptü.
"Barıştık mı?"
"Barışmadık."
"Ama sana sarıldım ve öptüm."
"Banane."
"Gerçekten çocuk gibi davranıyorsun." Tam kalkacağı sırada ona kollarımı sardım.
"Sadece 'Bu kadar küçük bir öpücükle barışamayız' diyecektim."
"İyi alıştın sende beni öp-" dudaklarımı dudaklarına bastırıp susmasını sağladım. Alt dudağını emip sesli bir şekilde dudaklarından uzaklaştım.
"Şimdi barıştık."
"Sen iyice azdın fark etmedim zannetme."
"Hiçte azmadım. Sevgilim değil misin tabiki öperim." gülümseyip ayağa kalktı.
"Bahçeye çıkalım mı? Halam bizi bekliyordur."
"Beklemez beklemez. Gel sen yanıma biraz uyumaya ihtiyacım var. Sende benim yanımda kalıyorsun."
"Kim demiş?"
"Ben dedim. Gel bakalım." yanıma çekip koltuğun sırt kısmıyla kendi aramda sıkıştırdım.
"Birileri görebilir."
"Görsünler."
"Nasıl görsünler? Şu halimize bak. Sıkıştırdın beni buraya."
"Boşver onları. Sen çok mu sıkıştın orada?"
"Hayır çok sıkışmadım da başka birisi görürse yanlış anlar."
"Yanlış mı anlar? Harold farkında mısın bilmiyorum ama sevgiliyiz ya biz. Yanlış anlasalar bile doğru anlayacaklar."
"Louis ben bahçeye çıkmak istiyorum."
"Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor Harold? Yakalanma korkusundan mı yoksa bana yakın olmaktan mı?"
"Her ikisindende." kendimi biraz daha ona bastırdım. Dişlerinin arasından konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cousin | Larry Stylinson✔️
Fanfiction"Okulunuz artık eskisi kadar iyi ve güvenli bir yer değil Louis. Dayınla konuştum onun yanına gidiyorsun." "Dayımın yanına Londra'ya mı gidiyorum?" 13.01.2019 - 03.04.2019 Üvey kuzen ilişkisi içeriyor. Rahatsız olanlar yorum yapmadan önce hikayenin...