6

2.8K 202 223
                                    

"Ne? Nasıl? Sen?" yanıma oturup kocaman gözleriyle bana baktı. "Ben ne?"

"Düz olduğunu düşünmüştüm."

"Öyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum Harold. Pizza yesene çok güzel."

"Konuyu geçiştirmeye çalışıyorsun şuan. Ne zaman ayrıldınız?"

"6 ay önce."

"Neden ayrıldınız?"

"Başkasını sevdiğini söyledi."

"Ne kadar süredir birlikteydiniz?"

"Bir yıl."

"Onu hala seviyor musun?"

"Kendimi sorguda gibi hissediyorum kes şunu."

"Son soruydu. Cevap ver. Onu hala seviyor musun?"

"Hayır. Beni aldatan bir insanı hala sevecek değilim. Eskide kaldı. Bitti gitti. Hadi pizza ye çok lezzetli." bir dilimi alıp ona uzattım. "Aç ağzını koca bebek." pizzayı ısırıp çiğnemeye başladı.

"Yarın son ders boş biraz dolaşmak ister misin?"

"Olur. Sana yine pizza ısmarlarım."

"Umarım eski sevgilini görmek için beni kullanmıyorsundur."

"Şeytan görsün onun yüzünü."

"Zaten son söylediği şeyide anlamadım."

"Hangi şeyi?"

"Çok yakışmışsınız gibi bir şey söyledi."

"Sanırım bizi sevgili zannetti. Sen bana seslediğinde sordu ama cevap veremeden olaya el attın."

"O zaman yarın kesin gidip onu görmeliyiz."

"Aklında ne var senin?"

"Şu sevdiğini söylediği kişiyle hala birlikte mi?"

"Bizden 3 ay sonra ayrılmışlar. Neden?"

"Kaybettiği şeyi ona gösterelim. Pişmanlığını yüzüne vuralım. Ama eğerki ona tekrar şans vermeye kalkmayacaksan gidelim."

"Saçmalama umrumda bile değil o benim. Ayrıca pizzayı çok sevdiğim için gidelim demiştim. Pişman etme beni."

"Tamam yarın seninle önce pizza yeriz sonra da alışveriş yaparız. Eğer sıkılırsan eve geliriz."

"Tamam. Alışverişi Adidas mağazasından yaparsak sıkılmam." gamzelerini çıkararak gülümsedi.

"Anlaştık." kapıdan ses gelince o tarafa baktım. Dayım bitkin bir şekilde gelip bize baktı. "Selam çocuklar. Ben duş alıp uyumaya gideceğim."

"Pizza ister misin dayı?"

"Hayır. Siz yiyin. Çok geç olmadan da uyuyun."

"İyi geceler baba."

"Size de."

~~~

Alarmımı kapatıp yataktan kalktım. Kıyafetlerimi giydim. Banyoda işlerimi halledip salona geçtim. Stella güzel bir gülümsemeyle karşıladı beni. Aynı şekilde karşılık verdim. "Günaydın yakışıklı."

"Günaydın." masaya oturup bekledim.

"Günaydın Louis."

"Günaydın dayı. Dinlenebildin mi?"

"Evet."

"Günaydın baba. Günaydın Lou."

"Günaydın Harold."

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin