30

1.7K 125 130
                                    

"Lou yetmez mi?"

"Yetmez." diye mırıldanıp tekrar dudağını öptüm.

"Filmin yarısını bile izleyemedim senin yüzünden."

"Kötü bir şey mi yaptım? Sadece öptüm."

"Lou sözde film izleyecektik ama sen beni öpmekten filmi izleyemedin bana da izletirmedin."

"Sanki hoşuna gitmedi." deyip tekrar öptüm. Harry'nin telefonu çaldığında benden uzaklaşmak zorunda kaldı.

"Efendim baba?... Anladım... Tamam ben hazırlarım... Hemen mi gitmek zorundasın?... Peki. Görüşürüz."

"Bir sorun mu var Hazza?"

"Babam iş gezisine çıkacakmış onun için çanta hazırlamamı istedi. Çantayı alıp hemen gitmesi lazımmış."

"Hadi hazırlayalım o zaman bir çanta." Dayımın odasına girip bir çanta aldım. Harry birkaç kıyafeti katlayıp içine koydu.

"Yeterli sanırım." çantayı alıp girişe bıraktım. Kapı çaldığında hemen açtım.

"Hazırladınız mı çantayı?"

"Evet. Ne zaman döneceksin?"

"2 gün sonra döneceğim oğlum. Stella'yı aradım ama kızı hastaymış. Kimi çağırayım yanınıza?"

"Gerek yok dayı. Ben Harry'ye göz kulak olurum merak etme."

"Emin misin?"

"Evet aklın burada kalmasın."

"Birbirinize iyi bakın ben gelene kadar. Bir şey olursa haberim olsun. Bir de Gemma bir ara ziyaretinize gelebilir. Kibar davranın lütfen."

"Tamam merak etme." ikimizi de öpüp gitti.

"Gel bakalım Hazza." koltuğa oturup ona sarıldım.

"Nerede kalmıştık?"

"Louis çok azgınsın."

"Sebebi sensin." esneyip ona baktım.

"Uykum geldi sanki uyusak mı?"

"Senin bu saatte uykun gelmezdi normalde."

"Bugün geldi."

"Louis saat daha 7.15 bunun farkındasın değil mi?"

"Farkındayım. Ama uyumak istiyorum."

"İyi sen git-" lafını bitiremeden onu kucağıma aldım.  "Gemma gelecekmiş olmaz Lou."

"O gelene kadar uykumuzu almış oluruz."

"Olmaz Lou."

"Çok güzel olur." onu yatağa bırakıp dudağını sesli bir şekilde öptüm. Tişörtümü çıkarıp arka tarafıma fırlattım. Üzerine doğru eğildikçe geriledi.  "Benden kaçacak mısın Hazza?"

"H-hayır."

"O zaman izin ver tişörtünü çıkarayım." kafasını sallayıp tişörtü çıkarmamda yardım etti. Dudağımı dudağına bastırdım. Kollarını boynuma dolayıp beni daha çok kendisine çekti. Dilimi dudağının üzerinde gezdirdim. Geri çekilip konuşmaya başladı.

"Sana bir şey soracağım."

"Sor bebeğim."

"Benimle ilk miydi?"

"Neden sordun bunu?"

"Sen çok deneyimli gibiydin. Merak ettim."

"İlkti Hazza. Deneyimli felan değildim sadece seni iyi hissettirmeye çalışıyordum. Devam etmemi istiyor musun? Durabilirim."

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin