11

2.3K 178 116
                                    

Sıkıcı muhabbetlerinden sıkılıp kafamı sıradan kaldırdım.

"Susacak mısınız?"

"İyi be." ceketi omzumdan alıp ön sıraya bıraktım.

"Teşekkür ederim."

"Kala-" "Gerek yok." Kapıya doğru yürümeye başladım. Arkamdan Nick'in konuştuğunu duydum.

"Oh olsun sana. Hak ettin." sınıftan çıkıp tuvalete doğru ilerledim. Yüzümü yıkayıp kuruladım.

"Merhaba Louis."

"Merhaba."

"Nasılsın?"

"Normal. Sen?"

"İyi. Ben bir şey söyleyecektim."

"Biraz çabuk olursan iyi olur."

"Tamam. Sadece özür dileyecektim."

"Ne için?" birlikte sınıfa yürümeye başladık.

"Seni rahatsız ettiğim için. Haklıydın. Tek amacım Harry'nin çevresinde ona yakın olan herkesi uzaklaştırmaktı. Eğer yanında kimse kalmazsa bana gelir diye düşündüm. Özür dilerim."

"Onu yalnız bırakmaya çalışma. Bana ne yaptığın önemli değil ama ona zarar verecek bir şey yapma."

"Merak etme. Görüşürüz. Kendine iyi bak." sırama oturduğum an Harry bana baktı.

"Tom ile mi konuştun?"

"Evet. O benimle konuştu desek daha doğru olur."

"Ne konuştunuz?"

"Ben sana sordum mu? Sen de bana sorma."

"Sorsan söylerdim."

"Ama sormadım. Boşver." Kafasını eğip önüne döndü. Zayn'e yaklaşıp kulağına fısıldadım. "Çok mu sert çıktım?"

"Hayır bence gayet yumuşaktın. Ben olsam daha sert konuşurdum."

"Ama üzüldü değil mi?"

"Sanırım birazcık." Ders boyunca Harry kafası sırada dinledi dersi. Zil çaldığında Nick ve Zayn sınıftan çıktılar. Bende Harry'nin yanına oturdum. Bir kolumu omzuna atıp kafamı koluna koydum.

"Özür dilerim seni üzmek istememiştim."

"Üzülmedim."

"Harold seni tanıyorum artık. Şuanda üzgün olduğunu anlayabiliyorum. Özür dilerim." Bana sarıldığı an sarılışına karşılık verdim.

"Bana kızdın mı Lou?"

"O nereden çıktı?"

"Onunla konuştuğum için."

"Hayır. İstediğin kişiyle konuşabilirsin bu benim karışabileceğim bir şey değil." geri çekilip bana baktı.

"Konuşmamı istemediğin kişilerle konuşmam."

"Senden böyle bir şey isteyemem Hazza. Herneyse iyi miyiz?" gülümseyip başını omzuma koydu. "İyiyiz."

"Selam çocuklar."

"Kendine geldin mi?"

"Sayılır. Diğerlerini bulamadım mecburen sizin yanınıza geldim. Ortamınızı bozmak istemedim ama yalnız kalmak istemedim."

"Hay senin ortamını da seni de."

"Ama kalbimi kırıyorsunuz."

"Siz Nick ile anlaştınız mı? İkimizde sürekli aynı şeyden bahsediyorsunuz."

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin