Arabayı bir evin önünde durdurup arabadan indi. Köpeği yanına alıp kapıdaki adama anahtarları verdi. "Burada bekle Harold geleceğim hemen." Arabadan inip o yürümeye başlayınca bende arkasından yürüdüm. Harry yanımda yürümeye başlayınca ona baktım.
"Sana beklemeni söylemiştim."
"Seni yalnız bırakamam."
"Yürü başımın belası." Adam bir eve girip köpeği bahçeye bağladı. Etrafıma bakınıp ne yapabileceğimi düşündüm.
"Bunlar iş görür mü?" Elindeki taşlarla bana baktı.
"Ne yapacağız bunları?"
"Bir kere Nick ile birlikte bizi sinir eden birinin camlarını kırmıştık. Ama hızlı koşmamız lazım." bir süre düşündükten sonra elindeki taşı aldım. "1, 2, 3." Elimizdeki taşları camlara atıp koşmaya başladık. Harry'nin elini tutup onu yönlendirerek koşmaya devam ettim. Hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı. Arkadan gelen siren sesiyle duraksadım.
"Evet Bay zeki şimdi ne yapacağız?" korkuyla gözlerime baktı.
"Gel benimle." sokağın başında polis arabasını gördüm. Beni kaldırımın kenarına çekti. Ceketimden tutup iyice kendisine yaklaştırdı. "Dur böyle. Eğer bizim için gelmişlerse belki umursamadan giderler. Filmlerde hep böyle olur. Ama böyle odun gibide durma elini kolunu bir yerlere koy." Ben şokla ona bakarken siren sesleri iyice yaklaştı. Harry gözlerini açıp yaklaşan siren seslerine baktı.
"Özür dilerim, bana kızma." ne söylediğini anlayamadan yumuşak dudakları dudaklarımı buldu. Siren sesleri tam arkamdayken gözlerimi kapatıp bekledim. Kalbim deli gibi atıyordu. Sesler uzaklaştığında gözlerimi açtım. Harry hala gözleri kapalı bir eliyle ceketini sıkarken diğerini yanağıma koymuştu. Geri çekilip etrafıma bakındım.
"Yürü hadi araba az ileride."
"Özür dilerim."
"Dileme yürü." hızlıca arabaya binip eve sürdüm. Eve girdiğimde odama girdim. Telefonum çaldığında cebimden çıkardım. "Efendim?"
"Kuzum."
"Annem."
"Tatilde geliyorsun değil mi?"
"Evet anne geleceğim. Hatta sana misafir bile getirebilirim."
"Çok memnun olurum. Harry anlattığım kadar var değil mi?"
"Evet çok iyi."
"Louis yine bu konuyu açmak istemiyorum ama sence de çok yakışmaz mısınız?"
"Anne lütfen. Kuzenim o benim."
"Ne olmuş yani? Kuzeninle aranda bir şey olamaz diye bir kural mı var?"
"Anne o bana bakmaz. Çok güzel bir yüzü var zaten çevresinde de bir çok insan var."
"Louis bu bir şey değiştirmez. Sen kendin ne istediğine karar ver. Ama bence karar verirken benim için olumlu bir karar ver."
"Başka konuşacak bir şeyimiz yok sanırım."
"Sana sarılmayı özledim bebeğim."
"Bende anne. Bende çok özledim."
"Ağlamaya başlamadan kapatıyorum. Uçak biletini almamı ister misin?"
"Daha pek kesin bir şey yok. Sonra konuşuruz. Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum." telefonu kapatıp masaya bıraktım. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım. Gözlerimin önüne gelen pembe dudaklarla hemen geri açtım. Neydi şimdi bu? Kapım çalındığında yatakta oturur pozisyona geçtim. "Gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cousin | Larry Stylinson✔️
Fanfiction"Okulunuz artık eskisi kadar iyi ve güvenli bir yer değil Louis. Dayınla konuştum onun yanına gidiyorsun." "Dayımın yanına Londra'ya mı gidiyorum?" 13.01.2019 - 03.04.2019 Üvey kuzen ilişkisi içeriyor. Rahatsız olanlar yorum yapmadan önce hikayenin...