45-Final

1.9K 107 91
                                    

"Hayır Jay çiçekler beyaz mavi olmayacak."

"Saçmalama Angel mavi ve beyaz çok güzel olacak." bir anneme bir Harry'nin annesine bakıyordum.

"Neden? Mavi pembe daha hoş olur. Değil mi Edward?" Harry yanıma yaklaşıp 'Kurtar beni' bakışları atmaya başladı. Olaya el atmam gerektiğini anladım.

"Hanımlar bir saniye. Bu konuyu tartışmamız gerek yok. Biz çiçeklerimizi mavi ve yeşil istiyoruz." Angelina bana kaşlarını çatarak baktı.

"Bence pek iyi bir seçim değil. Pembe ve mavi olmalı." Artık sinirlerimi bozmaya başlamışlardı.

"Kendi düğününde öyle yaptırsaydın keşke?" kaşları dahada çatıldığında bende kaşlarımı çatarak baktım. "Düğün bizim olduğuna göre bizim istediğimiz olacak. Konu kapanmıştır. Bizi pişman etmeyin sizinle buraya geldiğimize." ikiside birbirlerine ters ters bakarken Harry'ye döndüm elimi uzattım.

"Hadi güneşim." hep birlikte arabaya geçtik.

"Beni otele bırakır mısın?"

"Tabi." sessiz bir yolculuktan sonra Angelina'yı oteline bıraktım. Eve doğru arabayı hareket ettirdim.

"Anne artık didişmekten vazgeçseniz nasıl olur? Bizi üzüyorsunuz."

"Üzgünüm bebeğim ama onunla anlaşmak dünyadaki en zor şeylerden birisi." gözlerimi devirip uyarıcı bir tonda konuştum.

"Anne!"

"Harry kusura bakma hayatım ama annen gerçekten zor bir insan."

"Biliyorum hala, sorun değil."

"Sanki siz evleniyormuşsunuz gibi bize söz hakkı tanımadınız."

"En iyisi olsun diye uğraşıyoruz."

"Neyse ne." arabayı park edip eve geçtik.

~~~

"Zayn lütfen. Kapının aralığından baksam bile olur." Zayn bana ters bakışlarını yollayıp tekrar telefonuna döndü.

"Kes sesini otur yerine." oflayarak koltuğa oturdum.

"Sanki daha önce hiç görmedim. Üzerindeki takım elbiseyi bile ben seçtim be." gözlerimizi tekrar buluşturdu.

"Kardeşim zaten sıkıntı ben değilim annen. Seni odadan çıkarırsam beni öldüreceğini söyledi." homurdanarak telefonumu elime alıp Harry'ye mesaj attım.

"Bana fotoğrafını at. Odadan çıkmama izin vermiyorlar."
Telefonu elimde çevirerek cevap bekledim.

"Buna iznim yok hayatım. Halam ve annemin kesin talimatı." kaşlarımı çatıp balkona çıktım.

"Ama ben senin yüzünü görmek istiyorum." dışarıda çocukların koşuşturduğunu gördüm.

"Sende bir sürü fotoğrafım var. Annem yanımda cevap veremeyebilirim. Seni seviyorum😘" derin bir nefes alıp onu sevdiğimi yazdım. Tekrar odaya döndüğümde annem ve Lottie'nin geldiğini gördüm.

"Bizim ayrı odalarda hazırlanmamızı kim istedi?"

"İlk defa Angel ve ben ortak karar verdik." kaşlarımı çatıp Lottie'nin yanına oturdum. Kolumu omzuna atıp alnını öptüm.

"Bana yardım et çok sıkıldım ve çok heyecanlıyım. Onu görmem lazım."

"Bunu ben bile yapamam. Kayınvaliden odadan ayrılmıyor." oflayarak başımı geriye attım.

"Bence artık aşağıya inebiliriz."

"Sus ve otur yerinde Louis." odaya giren Niall'a çevirdim bakışlarımı.

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin