41

1.3K 87 25
                                    

Ben: Kapının önündeyim bekliyorum.
Harry kapıdan çıkarken arkasından birisi ona seslendi. Kaşlarımı çatıp onları izledim. Son olarak çocuk ona sarıldı. Harry ondan ayrılıp hızlıca arabaya bindi. Hala ona bakmaya devam ettim. "Noldu Lou?"

"Kimdi o?"

"Kim kimdi?"

"Sana sarılan çocuk kimdi Harry?"

"Eski bir arkadaş."

"Eski bir arkadaş?"

"Otele gidelim çok yorgunum. Orada konuşuruz. Lütfen." cevap vermeden arabayı çalıştırdım. Otele doğru hareket ettirdim. Hızlı olmaya çalışarak yol boyunca konuşmadık. Otel odamıza girdiğimizde Harry yatağa oturdu.

"Ben duş alacağım."
Banyoya doğru ilerlerken bileğinden tutup durdurdum. "Sorun ne Lou?"

"O herif sana neden sarıldı?"

"Söyledim ya eski bir arkadaşım. Hem o bana sarıldı ben sarılmadım. Niye yüzünü asıyorsun?"

"Ne kadar eski bir arkadaş?"

"Birkaç yıl önce buraya taşınmıştı. Bugün tesadüfen karşılaştık."

"Eski sevgilindi değil mi?" Bir süre bana baktı sonra gözlerini kaçırdı.

"Nereden biliyorsun?"

"Niall'ın telefonunda fotoğrafınız vardı. Topluca çektirmiştiniz. Orada gördüm. Niall söylemek istemedi kim olduğunu ben ısrar edince söyledi."

"Ben onunla muhatap bile olmadım. O bana bir şeyler söyledi. Cevap bile vermedim. Gerçekten cevap vermedim. Hem sen görmedin mi sarılışına da karşılık vermedim. Sadece senin beni beklediğini söyleyip onu kendimden uzaklaştırdım. Güven bana. Yemin ederim ki hiçbir şey yapmadım." gözleri dolu bir şekilde bana baktı.

"Tamam Harold. Sana zaten güveniyorum. Sakin ol. Gel buraya." onu kendime çekip sarıldım. "Şşt tamam. Ben sana güvenmesem yanında olur muyum meleğim?"

"Yanlış anlamanı istemiyorum." burnunu çekip kollarını sıkılaştırdı. Sırtını okşayıp rahatlatmaya çalıştım.

"Hadi sen duş al bende yiyecek bir şeyler söyleyeyim."

"Tamam." kıyafetlerini alıp banyoya gitti. Telefondan oda servisini arayıp bir şeyler sipariş ettim. Bilgisayarımdan bir oyun açıp oynamaya başladım. Birkaç dakika sonra kapı çaldı aynı anda Harry banyodan çıktı. Kapıya ilerlerken tişörtü olmadığını gördüm.

"Tişörtünü giy Harold." kapıyı açıp kenara çekildim. "Teşekkür ederiz."

"Ben teşekkür ederim efendim." Harry yatağa oturmuş saçlarını kuruluyordu.

"Sana tişört giymen gerektiğini söylemiştim."

"Havlu üzerimdeydi."

"Hadi gel yemek yiyelim." Tişörtünü giydirip çekiştirdim.

"Senin bugün John ile görüşmen gerekmiyor muydu?"

"Sabah görüştük. O her şeyi ayarlayıp bana haber verecek."

"Bende saçlarımı kestirmek istiyorum. Benimle gelir misin?"

"Seni götürürüm ama saçın kesilirken yanında duramam."

"Neden?"

"O anda üzüleceğini biliyorum. Seni öyle görmek istemiyorum."

"Seni çok seviyorum Lou, biliyorsun değil mi?"

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin