28

1.7K 119 193
                                    

"Hanımlar ve beyler şimdi alacağım konuğum henüz genç yaşına rağmen büyük ilgi gören bir popstar adayı karşınızda Louis Tomlinson." alkışlar çoğalırken yanına doğru ilerledim. Bana sarılıp oturmam gereken yeri gösterdi.

"Hoşgeldin Louis."

"Merhaba."

"Saçlarına bayıldım."

"Teşekkür ederim."

"Nasıl gidiyor?"

"Şuanda her şey yolunda gayet iyi gidiyor."

"Louis arkada çok güzel bir sohbet ettik ve sanırım iyi arkadaş olduk ha?"

"Evet öyle. Çok eğlenciydi."

"Biraz şarkın hakkında konuşalım mı?"

"Olur."

"Şarkının sözleri sana ait değil mi?"

"Evet."

"Bu şarkıyı yazarken ne hissettin? Nasıl yazdın?"

"Aslında sadece giriş kısmını birkaç hafta önce yazmıştım ve bir türlü devamını getiremiyordum. Odaklanamıyordum sanırım. Sonra arkadaşlarımdan yardım aldım ve sonuç olarak iki saatte bu şarkı ortaya çıktı."

"Şarkı çok fazla ilgi görüyor Louis. Yeni şarkılar için çalışmaya başladın mı?"

"Evet bir şeyler karalayıp nasıl olduğuna bakıyorum."

"Yine sana yardım eden birileri var mı?"

"Kuzenim ben söz yazarken genelde yanımda oluyor ve bana fikir veriyor. Böylece iyi bir iş birliği içine giriyoruz."

"Genelde söz yazarları bir şarkıyı yazarken bir olay ya da bir kişiyi düşünüp yazıyorlar. Sende onlar gibi mi yaptın?" gülümseyip bir süre ona baktım.

"Belki." kaşlarımı kaldırarak bana baktı.

"Belki? Sadece bu kadar mı?"

"Herkes kendi düşüncelerini ve hissettiklerini yazar. Bende kendimce bir şeyler yapmaya çalıştım."

"Peki. Kısa bir ara verelim daha sonra Louis'nin özel hayatını ele alacağız." yayından çıktığımızı belirttiklerinde suyumdan bir yudum içtim. Seyirciler arasında bana el sallayan kişilere gülümseyerek karşılık verdim. Arka tarafa geçip telefonumu kontrol ettim.

"Sana yeniden tekrar tekrar aşık oluyorum😘" mesajı görür görmez yüzümdeki gülümseme büyüdü.

"Seni seviyorum bebeğim💙"

"Louis yayına giriyoruz."

"Geliyorum." telefonu tekrar yerine bırakıp sahneye yürüdüm. Koltuğa oturup yayına girmeyi bekledim.

"Yeniden merhaba. Evet gitmeden önce Louis'nin özel hayatı hakkında konuşacağımızı söylemiştik. Louis?" tedirgince ona baktım.

"Evet?"

"Hayatında birisi var mı?"

"Hayır yok." bunu her söylediğimde içimden bir parça sökülüyormuş gibi hissediyorum.

"Senin hakkında bir şeyler bakınırken birkaç fotoğraf gördüm. İnsanlar senin eşcinsel olduğunu düşünüyor. Bu yanındaki genç çocukta kim?"

 Bu yanındaki genç çocukta kim?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin