Eve döndüğümüzde hava çoktan kararmıştı. Kendimi koltuğa atıp gözlerimi kapattım. "Çok yoruldum."
"Aç mısınız?"
"Hayır yedik biz."
"Öyleyse dinlenebilirsiniz. Harry ayakta durma tatlım. Otursana" kolumu Lottie'nin omzuna attım.
"Naptın? Kabul ettin mi?"
"Londra'da görüşeceğiz. Eğer istersem sözleşme imzalayacağız."
"Çok güzel. Herkese söyleyeceğim senin şarkıcı olacağını."
"Abartma Lot. Sadece deneme yapılacak. Daha başlamadan bitebilirim."
"Saçmalama Louis. Senin sesini beğenmeyecek insan mı var? Çok güzel sesin var. Hem sen bir dönem piyano çalıyordun o zamanlarda beste yapacağını söylemiştim. Kendine ait bir şarkıyla çıkman daha etkili olur. Tabi besteleyebilirsen."
"Her neyse ben odamdayım."
"Harry sende dinlenmek istersen gidebilirsin."
"Babam nerede hala?"
"Birkaç yere gitmesi lazımmış tatlım."
"Louis beni bekle." yanıma gelmesini bekledim. Odaya girdiğimde kendimi yüz üstü yatağa bıraktım. Harry'nin de yanıma yattığını yatağın sarsılmasından anladım. Kafasını sırtıma koyup belime sarıldı.
"Öyle ölmezsin değil mi?"
"Ölmem herhalde."
"Yatağa düzgün yatsan daha iyi olmaz mı?"
"Olur sanırım." doğrulup yatağa düzgünce uzandım. Onu da yanıma çekip sarıldım. Saçlarını koklayıp mırıldandım.
"Saçların çok güzel kokuyor." kıkırtısı kulağıma doldu. Sonra burnumu boynuna sürttüm. "Boynunda çok güzel kokuyor."
"Louis uyuyacaktın."
"Uyumaya çalışıyorum zaten." burnumu boynuna sürerek dudaklarına kadar çıktım. "Ben ne ara sana bu kadar bağlandım anlamıyorum. Sürekli öpmek, sürekli sarılmak, sürekli gözümün önünde tutmak istiyorum." konuşurken dudaklarımız birbirine değiyordu. Yutkunduğunu duydum.
"Harold sana aşık oldum." bir elini ensemdeki saçlara götürüp dudaklarımızı birleştirdi.
"Bende sana aşık oldum. İlk kez bu kadar güzel hissediyorum." Üzerine doğru daha çok eğildim. Biraz geri çekildi. "Annenler aşağıda."
"Sevgilimi öpemez miyim?"
"Louis zaten annene bakarken utanıyorum. Şimdi bir de bizi böyle görmesin."
"Peki mecburen uyuyacağız o zaman."
"İyi uykular Loueh."
"Kapıyı kilitleyip biraz daha öpsem olmaz mı?"
"O zaman daha çok yanlış anlarlar."
"İyi öpmüyorum." arkamı dönüp gözlerimi kapattım. Arkadan sarılıp kulağıma yaklaştı.
"Ama küçük kaşık benim. Böyle nasıl rahat uyuyacağız?" biraz tripten zarar gelmez. Bu defa yüz üstü yattım. "Louis buna küsmüş olamazsın. Tamam gel öpeyim barışalım." omuz silkip öyle durmaya devam ettim. Bu defa üzerime uzandı.
"Boo Bear bana bak."
"Uyuyorum." karnımı cimcikledi.
"Niye böyle yapıyorsun? Üzülüyorum ben. Ne yapabilirim korkuyorum işte birileri görecek diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cousin | Larry Stylinson✔️
Fanfic"Okulunuz artık eskisi kadar iyi ve güvenli bir yer değil Louis. Dayınla konuştum onun yanına gidiyorsun." "Dayımın yanına Londra'ya mı gidiyorum?" 13.01.2019 - 03.04.2019 Üvey kuzen ilişkisi içeriyor. Rahatsız olanlar yorum yapmadan önce hikayenin...