36

1.3K 103 264
                                    

Sıkıcı uçak yolculuklarından sonra en fazla 3 saatlik uykuyla konsere çıkmaya alıştım. Hakkımda çıkan sayısız haberi saymazsak gayet iyi durumdayım. Ki bu haberlerin çoğu Harry ile ayrıldığımız ve benim başka birisiyle birlikte olduğum hakkında. Yine kuliste Harry'yi aradım. Açar açmaz yüzüme gülümsememi takındım.

"Güneşim."

"Louis!"

"Ne yapıyorsun? Günün nasıldı?"

"Yorucuydu ama şimdi Xander ile bizdeyiz ve FIFA oynuyoruz. Sen nasılsın?"

"Biraz yorgunum ama seni görünce mutlu oldum. Son bir ayımız kaldı."

"Evet. Seni görmek için sabırsızlanıyorum."

"Bende bebeğim."

"Louis kapatsam sorun olur mu? Biliyorsun misafirim var."

"Tabi sorun olmaz. Keyfinize bakın. Seni seviyorum."

"Hoşçakal." aramayı sonlandırıp kafamı koltuğa bıraktım. Harry ilk defa böyle yapıyordu. Normalde yanında kim olursa olsun benimle konuşurdu. Niall'dan öğrendiğim kadarıyla bu Xander ile çok iyi anlaşıyorlarmış.

"Louis biraz dinlen ben sana gideceğimiz zaman haber veririm."

"Tamam teşekkür ederim."

~~~

Yeni bir yerde konserden sonra ölmek üzereydim ama telefonumu alıp Harry'yi aradım. Çok uzun süre beklememe rağmen açmadı. Bende biraz dinlenip tekrar aramaya karar verdim. Birkaç dakika gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Kolumun dürtülmesiyle gözlerimi açtım.

"Telefonun çaldı. Sanırım şu kıvırcık çocuk aradı."

"Teşekkür ederim." telefonumu tekrar elime aldım. Aramayı başlatıp bekledim.

"Louis beni aradığında duymadım. Seni aradım ama açmadın."

"Evet bende biraz dinlenmek için uzanmıştım ama telefonum sessizdeymiş. Sen neredesin?"

"Bowling salonundayım. Sen geldiğinde de gelmeliyiz buraya çok eğlenceli."

"Aslında biz daha önce bowling oynamaya gitmiştik ama neyse. Bizim çocuklarla mı gittin?"

"Hayır. Xander var yanımda ve onun birkaç arkadaşı." arkadan ona seslenildiğinde biraz duraksadı.

"Gitmeliyim Lou. Sonra yine görüşürüz."

"Hoşçakal Harry." bu aralar bu ismi çok duymaya başladım ve bu durum sinirlerimi bozuyor. Harry ile neredeyse hiç konuşamıyoruz ve ne zaman konuşmamız kısa kesilse o herif Harry'nin yanında oluyor.

~~~

Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım. Bugün Harry'yi aramak yerine konserin bittiğine dair bir mesaj attım. Niall'ın söylediğine göre birkaç gündür Harry ile hep buluşmak için sözleşiyorlarmış ama bir anda başka bir işinin çıktığını söyleyip gitmiyormuş. Herkesten ve her şeyden uzaklaşmaya başlamış. Ona son zamanlarda ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Telefonumun sesiyle gözlerimi araladım. Telefonu cebimden çıkarıp arayan kişiye baktım. 'Annem' yazısını görünce içimde bir burukluk oldu.

"Alo?"

"Bebeğim, umarım uyumuyordun?"

"Hayır uyumuyordum."

"Sesin neden kötü Louis?"

"Yorgunum aşkım."

"Bu yorgunlukla alakalı değil gibi. Sorun ne bebeğim?"

My Cousin | Larry Stylinson✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin