34. rész (+18)

3.7K 166 8
                                    

Kijelentését hallva először nem is fogom fel szavainak jelentését. Csak akkor kapcsoltam, mikor megindult felém. Felhúztam kezeimet, és könyökömre fogtam, hogy ezzel is takarjam magam, majd ahogy ő közeledni kezdett felém, én ahhoz mérten távolodtam.

Úgy éreztem, mintha a vad elkapta volna a prédáját, mikor a hátam tompán koppant a falon, meggátolva engem a további menekülésben. Aprót sikítottam, és lehunytam a szemem, ugyanis Jungkook a közvetlen közelembe ért.

Ne.. Kérlek, én ezt nem akarom. Nem akarom megint azt a fájdalmat. Ne tedd ezt...

A testem nem akart engedelmeskedni, ledermedt, mintha megfagyott volna, és képtelen voltam kinyitni a szemem, hiszen tudtam, hogy itt van előttem.

- Ry.. - suttogta fülembe, majd nyakamhoz hajolt, hogy puha ajkaival nedves puszit hagyjon a felületén, ami most ha lehet még érzékenyebb volt. Mellkasára tettem kezem, hogy megpróbáljam eltaszítani, azonban olyan erőtlen lettem a félelemtől, hogy akkor se lett volna esélyem, ha komolyan próbálkoznék. - Nézz rám. - kérte lágyan, én azonban csak megráztam a fejem, és talán még jobban összeszorítottam. Nevetségesen viselkedtem, de nem tudtam másra gondolni, csak arra a két alkalomra, amit végigszenvedtem.

Sóhajtott egyet, majd megragadta combomat, és egy erőteljes rántással felemelt, hogy a lábaim ne érjék a földet. Teljesen a falnak tolt, kezével pedig némán utasított, hogy kulcsoljam össze lábaim a dereka körül.

- Ry kérlek. Ne félj tőlem. Nem akarom megint, hogy úgy fájjon. Tudom, rossz volt, de azóta sok minden változott. Ezt most, te is élveznéd, én pedig nem foglak bántani. - szavai hallatán kinyitottam a szemem, de nem néztem rá, csak oldalra tekintgettem.

Előre hajolt, elérve ezzel fejemet, majd ajkaimra tapadt, amit olyan óvatossággal vett birtokba, mintha menten megrepedne, mint az üveg. A szívem szaporán vert, és nem tudtam nem arra koncentrálni, mennyire félek ettől.

Kicsit dobott rajtam, hogy feljebb legyek, majd egyik kezével elengedett, én pedig jobban belekapaszkodtam lábaimmal, ezzel közelebb húzva magamhoz. Ujjai befurakodtak a pólóm alá, majd hasamon keresztül, lassan, bőrömet cirógatva haladtak felfelé, amíg el nem érte a melltartóm vonalát.

Elszakadt a csókból, és ismét nyakamat vette célba. Ajkaival játékosan harapdálta bőröm, néhol megszívva, majd apró csókot hagyva rajta, mintha egy pecsét lenne. Eközben felhúzta a melltartómat, és csupasz mellemre fogott, majd lassan mozgatni kezdte rajta kezét. Egy számomra érthetetlen, de jóleső sóhaj szakadt ki a számon, mire azonnal odakaptam a kezem, hogy elhallgattassam magam. Nem értem a saját reakcióimat..

Jungkook felnézett rám, és mosolyogva elhúzta onnan a kezem, majd a nyakába rakta, hogy a továbbiakban ott kapaszkodjak belé.

- Ne fogd vissza. Szeretem, hogy ilyen érzékeny vagy minden érintésemre. Hallani akarom a hangod. - zavarba ejtő szavaitól a levegőt forrónak éreztem magam körül, a vérem pedig egyenesen pezsgett, ahogy megváltoztatja az arcom színét.

Combomon levő keze átsiklott fenekemre, és elemelt a faltól, hogy az ágyra üljünk. Amint leértünk a hatalmas heverőre rögtön pólómra fogott, és felemelve kezeimet levette rólam, majd ezt követte a sajátja is. Ezzel nem is volt semmi gond, hiszen én is láttam már őt így, és ő is engem. Sőt, már meztelenül is, de ha belegondolok, hogy megint azt fogjuk csinálni..

Ujját végighúzta a derekamon, ami miatt mindenhol libabőrös lettem, és megint sóhajtottam egyet, ugyanis nagyon jól esett az érintése, ő pedig ezt egy mosollyal díjazta, majd kulcscsontomra csókolva kioldotta nadrágom gombját, és megfordítva engem ölében, hogy háttal legyek neki egy ügyes rántással lehúzta.

Akarat [Jungkook ff.] - BefejezettWhere stories live. Discover now