- MELİS -
Mesajın kimden geldiğini düşünürken Çağla'nın dürtmesiyle kendime geldim..
Ç: "Melis ne oldu? Bir anda rengin gitti?"
"Haa? Şey yok birşey yanlış numaradan mesaj gelmiş" Bir yandan da kaş göz işareti yapıyorum Toprak anlamasın diye.
T: "Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi?" Çağla bana baktı onay almak ister gibi ama şuan uygun zaman değil. Çağla'ya hayır anlamında kaş göz işareti yaptım.. Bir zamanlar Çağla lazım olur diye jest ve mimik kursuna gitmişti oradan öğrendikleri bir kaçını bana da öğretmişti lazım olur diye. İyiki öğretmiş yoksa işimiz çok zor olurdu.
Ç:gibi durmuyor.
T: "Pekala size güveniyorum.. Ama birşey varsa bana da söyleyin.. Lütfen.!"
" Yok canım, senden birşey saklarmıyız biz. Sadece psikolajik bir durum o kadar, hem sabah erken kaltım ya o yüzden bu durumdayım.. endişelenecek birşey yok yani " zorki bir gülümseme gönderdim Toprak'a yoksa inanmazdı.. Tam bana cevap vereceği zaman da telefonu çaldı.. Özür dileyerek arka odalarından birine geçti telefon konuşması için. Bende fırsattan istifade mesajı hemen Çağla'ya göserdim..
"Çağla şu mesaja bak.." Çağla mesaja baktığı zaman onun da benden farkı kalmadı.Yüzünde anlamdıramadığım bir kaç ifade geçti.. Korku, Hüzün, Endişe...Ç:"a..maa bu.. n-nasıl olur? Senin numaranı nasıl bulur? Üstelik hat benim kuzenimin Aslı'ya kayıtlı olduğu halde?"
"Bilmiyorum Çağla, ne yapacağım ben şimdi? Toprak zaten şüpeleniyor.. Ondan saklamak istemiyorum ama o çok kırılgan biri söylersen Türkiye'yi terk eder bir daha da gelmez.."
Ç:"Bilmiyorum canım, şimdi sen bunları düşünme elbet bir yolunu buluruz. Toprak'a gelince ona ben anlatırım sen canını sıkma ama geröekten şimdi zamanı değil. Yeni geldi Türkiye'ye tekrar gitmesine izin vermeyiz." Çağla doğru söylüyordu. Toprak yeni gelmişken tekrardan gitmesine izin vermezdim. Tam cevap vercekken içeriye Torak girdi, susmak zorunda kaldık.
T: "Kızlar benim acil çıkmam laızm. Yarın Babamın yakın arkadaşı ile yemek varmış, ailecek oraya gidecekmişiz. Annem aradı alışverişe gidiyorum isterseniz sizde gelin hem değişiklir olur hemde biraz eğleniriz" Toprakla alışverişe çıkmak tamamen şaçmalık gibi :D Kız alışveriş yaperken kendini kaptırıyor. Çağla alışveriş yapmayı sevmediğinden Toprak'ı uygun bir dille reddetti..
Ç:"Canım biliyorsun ben alışveriş yapmayı sevmem hem Melis'in de durumu görüyorsun, ayriyeten temzilik yaptım yorgunum. Başka zaman gidelim olur mu?" Çağla Toprak'a öyle bir bakıyor ki sanki yağmur da ıslanmış köpek yavrusu gibi :DT:"Tamam kızlar sorun değil, zaten benimle birlikte annemde olacak ben öyle kafanız dağılsın diye söylemiştim neyse ben kaçar 2 gün sonra görüşürüz :D" Bu kızın enerjisine her zaman hayran kalmışımdır. Çağla Toprak'ı geçirirken bi anda annem aklıma geldi çoktandır konuşmuyorduk. Hemen telefonu alıp 'AAAA.. ANNEM..!' yazısını bulup aradım.. İkinci çalıştı hemen açtı.
" Anneceim, nasılsın?"
"İyiyiym kızım sen nasılsın?"
"bende iyiyim anne, kızlarla biraz temizlik yaptık şimdide oturuyorz"
"Eline sağlık kuzum.. Çağla kızıma çok selam söyle. Şimdi Toprak'tan çok çekmiştir o :)" Alsında annem haklı temizlik konusun da Çağla Toprak'tan çok çekiyordu ama sonun da dediğini yaptırıyordu. yani burada Feminist ve ayrıca psikopat bir kızdan bahsediyoruz :D
"Yok anne bu sefer öyle olmadı, neyse benim kapatmam lazım. Seni çok özledim en kısa zaman da geri gelin"
"Uzun bir süre yokuz kızım, kendinize dikkat edin. Çağla seninle kalmaya devam etsin ben Lale(Çağla'nın annesi) ile konuşurm sen merak etme."
"Tama annecim sağol, hadi görüşürüz"
"Görüşürüz" deyip telfonu kapttaı. Annem benim herşeyim.. Tecavüze uğradığımı biliyor ve sanki o hiç birşey olamamış gibi davranıyor. Bir ara babama da bahsedecekti ama anlatma diye yalvarınca sen sonun da pes ederek aramızda bir sır olarak kaldı. Endişecesini çok iyi anlıyorum beni evde tek başıma bırakmak istemiyor ama bazen bu tavırlarından çok sıkılıyorum sanki eskiyi hatırlıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Romance18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...