24.Bölüm/Çağla'nın Psikopatlığı

165 4 0
                                    

Multimedia da Çağla ve bara giderken giydiği kıyafet var.. Keyifli okumalar.

-MELİS-

Kız isteme töreni gerçekten çok komik oldu. Aklıma geldikçe gülüyorum. Hele Rüzgar'ın mafyayız deyişine gülmeden edemedik. Abimin tuzlu kahveyi içip renginin atması, inat edip kahveyi bir kerede içmesi hepsi tam bir komediydi. Akşam onları yaka paça dışarıya atınca kızlarla eğlenmeye devam ettik. Rüzgar'ın taklidi yapıp üstüne de Çağla'nın Cem Yılmaz espirisi hepimizi gülmekten mahvetti. Çağla'nın istediği üzerine bu gece hep birlikte bara gidiyoruz, Denize dersini vermeye. Aslın da baya eğlenceli olacak. Uzun zamandır Çağla'nın içinde ki psikopatlık ortaya çıkmamıştı. Bu demek oluyor ki bugün çıkacak.

Aslın da Denize de acımıyorum. Emre'nin peşinde çok koştu, istenmediği halde. Bir kız da gurur olur ama Deniz de gurur nerde? Kız sülük gibi yapışıyor! Şahsen ben onun yerin de olsam reddildim diye utancımdan sokaklara çıkmazdım. Şıllık işte!

Dolabımdan siyah uzun bir elbise aldım. Göğüs kısmı taşlı, askılı. Sade ama şık. Saçalarımı da maşa ile şekil verip bıraktım. eyeliner maskara göz kalemi ve rujla makyajımı tamamladım. Gümüş rengi topuklu ayakkabımı giyip odadan çıktıp Toprak'ın odasına girdim. Kırmızı mini bi elbise giymiş. göğüs altın da taşlar var. Siyah topuklu da ile kombinlemiş. Saçlarını da doğal bırakmış. Çok tatlı görünüyor.

-Çok hoş olmuşsun :D

T:Sağol canım sende çok hoş olmuşsun.

-Çağla uyandı mı?

T:Bilmiyorum.

-Tamam gidip bakalım.

Toprak kafasını sallayıp odadan çıktıp Çağla'nın odasına girdik. Kapının ağzın da ağzı açık bir şekil de Çağla'ya bakıyoruz. Muhteşem görünüyor. Gerçekten bu gece eğlenceli olacak :D

-ÇAĞLA-

Alarmın sesiyle yataktan kalktım. Saate baktığım da 7 olduğunu olduğunu gördüm. Daha fazla oyalanmadan yataktan kalkıp duşa girdim. Kısa bir duş alıp sadrazam gibi odama geçip önce iç çamaşırlamı giyip dolabın karşısına geçip kıyafet bakmaya başladım. Gözüme çarpan mavi elbisemi aldım.-multimedia- Elbiseyi giyip makyaj masama oturdum. Saçlarımı kendi yöntemimle sıkı bir topuz yaptım. Maskara ve göz kalemi ile gözümün makyajını tamamladım. Biraz allık ve rujla makyajımı tamamladım. Ayna da son kez kendime baktım. Son olarak kırmızı ayakkabılarımı giydim. Beyaz giyecektim ama lanet olasıca ayağımı sıkıyor! Tekrar kendimi süzerken odamın kapısı açıldı ve Melis ve Toprak hayran hayran beni süzmeye başladı.

-Nasıl olmuşum?-kendi etrafım da bir tur döndüm.

T:Kızım muhteşem olmuşsun :D

-Teşekkür ederim hayatım :D Sende çok şık olmuşsun :D

M:Çağla.. Harika görünüyorsun

-Sağol bebeğim sende çok harika görünüyorsun :D

M:Sağol :D

-Adres belli mi?

M:Ben biliyorum.

T:Hadi o zaman çıkalım.

-Tamam.

Hep beraber odadan çıktık ve aşağıya indik. O sırada Melis taksi çağırdı çünkü gideceğimiz yeri tam olarak bilmiyoruz. Kısa süre de taksi geldi ve kendimizi taksiye attım. Telefonumu çantamdan çıkarıp Emre'ye mesaj attım.

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin