Arkadaşlar kusura bakmayın bölüm geç geldi. Ama bu bölüm diğer bölümlerden daha uzun oludu. Beni affedin olur mu? :) Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Ne kadar çok vote gelirse o kadar erken yeni bölüm gelir. KEYİFLİ OKUMLAR :)
-MELİS-
Yok yokk.. Ben şuan rüya görüyorum değil mi? Evet canım kesinlikle rüya olmalı. Ben daha uyanmadım ve şuan rüyadayım. Bie yandan bunları düşünürken kendime çimdik attım.. Yoo gayette rüya görmüyorum. Eeee o zaman Çağla neden Emre'nin kucağında baygın halde yatıyor? Hiiii..!! Yoksa Çağla'ya bir şey mi oldu?
E-Ya yenge çıktı şu kızı içeriye yatırayım..-Çocuk haklı gençler dağılın.. İçeme bir an da ergen kaçtı :D
-Hı? ş.şeeyy tabi geç de ne oldu_-bir yandan da kapıyı sonuna kadar açıp içeriye geçmesini sağladım. İçeriye geçip hemen koltuğa Çağla'yı yatırdı.E-Banka oturuyordu yanına gittim azıcık sulanmaya çalıştım, ama bak dikkat et çalıştım çünkü hiç yüz vermedi bende "ben platoniğin E" deyince kız bayıldı bende buraya getirdim- kıza şak diye söylerse olacağı bu.. Bu çocukta akıl yok cidden.
-Eh be Emre öyle pat diye söylenir mi? İnsan alıştıra alıştıra söyler..- eee bende haksız değilim değil. Bana da böyle söyleseler bende anın da bayılırım, çünkü bünye alışkın değil. Ahahahah :D
E-Napim o da bana yüz verseydi.-Ne yüzmüş bu da kardeşim ya. kız feminist diyoruz hala yüz vermedi diyor. Ağzına ıslak odunla vurmak lazım :D
-Bence çok iyi yapmış. Hadi o bankta ki sen olmasaydın da senin gibi biri gelip senin yaptığın gibi sarkmaya çalışsaydı. Çağla'da buna kanıp gitseydi o zaman ne olacaktı?-Bende haklıyım değil mi? Sonuçta erkek milletine güven olmaz. Yani şey bana da azıcık Çağla'dan dolayı erkeklere karşı, feminist duygusu bulaşmış olabilir :)
E-Hele öyle birşey olsa o çocuğu yaşatmam.. O benim! Onu kimseye vermem. Hem iyiki yüz vermedi, Bir daha aşık oldum ona..-Yok bu çocuğa aşık olmak yaramamış. Neredeyse ya benim ya da kara toprağın moduna girecek :D
Tam cevap verecekken Çağla'dan hareketlenme oldu. Sanırım uyanıyor. Hemen yanına gidip diz çöktüm ve suratına hafif hafif vurmaya başladım. Bunu nerden öğrendiniz derseniz Çağla bir dönem Hemşirelik ile ilgili eğitimler aldı ne olur ne olmaz diye, şuan da İşletme okuyor ve okulu bitince kendi şirketlerinin başına geçecek.. Düşüncelere dalmış giderken Çağla seslendi;
Ç:S..suu-zavallı arkadaşımın sesi çok kötü çıkıyor. Hemen yanından kalkıp mutfağa gittim, bir bardak su doldurup hemen yanına geri döndüm. Ben gelene kadar yattığı yerden doğrulmuştu.
-Al canım iç-amanıııınn kibarlığım tuttu :D Hasta diye torpil giçiyorum, yoksa bende kibarlık ne arar :DÇağla suyu içti, bardağı geri bana verdi. Sanırım halen kendinde değil yoksa şuan burada kıyamet kopması lazım çünkü; Hemen arkamda Emre var. Aslında yazık çocuğa aşık ola ola bizim salak kıza aşık olmuş. Vah zavallı Emre.. Acaba çıkmadan aralarını mı bozsam.. Yok ya bana yakışmaz öylesi. En iyisi bu saatten sonrasına karışmamak.
Az önce Çağla ayılamamış demiştim ama yanılmışım. Öyle bir bağırdı ki ben bile yerimden sıçradım..
Ç-Senin ne işin var lan burada?!-Hııh! Lanlı lunlu konuşmaya başladıysa tamamen kendindedir artık :DE-Senin yanın benim yanım, benim yanım senin yanın. Tabiki de yanında olacağım. İnsan sevdiğinin yanında durur kızım.!-Maço erkeğe bağladı. Zaten iki dakika roamntik olsa şaşırırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Romansa18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...