Multimedia da Melis'in fotoğrafı var.. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.. KEYİFLİ OKUMLAR..
-ÇAĞLA-
Birden bire kendimi Toprakla kavga ederken buldum. Sırf Mustafayla karşılaştı diye tekrar Amerika'ya dönecekti ve ben buna göz yumamazdım. Toprak'ı tekrar keybetmeyi göze alamazdım.. Bir kere kafasına koymuş gitmeyi ne desem vazgeçmeyecekti.. Farkında olmadan sesim yükselmişti. Toprak da sesini yükseltmişti ve biz ciddi anlmada ilk defa kavga ediyorduk.. Önceden atışırdık ama bu sefer ki çok farklı oldu. Olaylar nasıl bu boyuta geldi hatırlamıyorum. Zaten onun Dilan diye arkadaşı, bir kaç kere telefon ve skyp de konuşmuştuk. Aslın da uzaktan bakılınca cana yakın bir kız gibi duruyor ama hemen dış görünüşe aldanmak istemiyorum..
Biz Toprakla kavga ederken içeriden Emre geldi ve nasıl olduysa bu sefer de onunla kavga etmeye başladım. Aslın da Emreyle kavga etmek değil de resmen çocuktan sinirimi çıkarmaya başlamıştım.
"Sen kim oluyorsunda bize karışıyorsun ya! bir sus!"-deyin de cenesinde ki kaslar seğirmeye başladı. Farkındayım sinerlendirdim ama bende sinirlendim. Sonuçta biz Toprakla kavga ediyorduk ve onun armaıza girmeye hakkı yoktu.
-Unuttun.mu.sevgilim.biz.çıkıyoruz-deyince ben de şalterler attı. Paşaya bak ya! pişmiş kelle gibi karşımda sırıtıyordu. Daha orta da fol yok yumurta yok kendi kendine gelin güvey oluyordu.!
"Biz.çıkmıyoruz.bunu.kafana.sok!"bende onun gibi her kelimeye vurgu yaparak ve tıslayarak konuşuyordu. Zaten Toprak da bundan yararlanıp hemen evden çıktı.. Bir süre onunla görüşmesem iyi olur zaten!
-O kadar emin olma bence-deyip tekrar piç smile yapınca benim şalterler iyice attık. Açtım ağzımı bir daha susturamadı ta ki öpene kadar!
"Sen o kadar emin olma! Hem daha teklif bile etmeden hemen sevgilinim, benimsin falan demeye başladın. Hayırdır lan sana! Başıma mafya mı kesildin? Hayır yani öyle birşey olduysa bana da söyle ki ona göre senden uzak kalayım. Zaten dengesiz herifin tekisin! Birde seni sevmemi bekliyorsun! Sen ancak onu rü-
Lafımı tamamlama fırsat vermeden dudaklarıma yapıştı! Oha lan ne oluyoruz?! hııh! çok güze gitti ilk öpücük! Ben onu kocama verecektim lan! Şok bir şekilde duruyorum, ne kımıldaya biliyorum ne hareket edebiliyorum. Beni öyle öpüyor ki sanki kıralacak da kırmamaya çalışıyor gibi.. Hemen kendime gelip onu itip bağırmaya başladım..
-Seni öldüreceğim Emreee!!!!!-Hala sırıtıyor ya!
E:Çilekli ruj.. hmm sevdim bunu :D-Kafamı çevirdiğim de Melis sanki tepkimi merak ediyormuş gibi duruyor.. O ede dursun bende Emreyi öldürme planı yapacağım.
-Sen gerizekalı mısın ya?!-Hıh! yine sinirlendi!
E:Sen.ne.dedin.önce-işte bu hiç iyi birşey değil. Çünkü her kelimesin de üzerime doğru gelmeye başladı. Arka arka giderken bir anda kendimi koltuk da buldum. Hadi ama! Kitaplar da böyle olmuyordu. Kız duvara çarpıyordu ama ben de bu şans olduğu için koltuğa oturmak zorun da kaldım. Emre tek hamlede beni omuzlarımdan yitip yatar pozisyonuna getirip üztüme çıktı.. Tövbe tövbe aklıma çok kötü şeyler geliyor..
-Birşey demedim in hemen üstümden!. Melis yardım etsene ya!-Melis omuz silkip odadan çıktı. Yok artık! ben o kıza onca saat yemek yapim o beni hemen satsın.. Alacağın olsun melis!
E:Dedin!-kükremeseydin eyiyidi Emrecim ya :D
-Ne var ya gerizakalı mısın dedim! Ne o zoruna mı gitti?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Romans18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...