10.Bölüm/ Melis'in Gururu

199 5 1
                                    

Arkadaşlar yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Kimse yorum yapmıyor. İlk yorum yapan kişi bu hikayeye dahil olacak.. Baş rol karekteri ile çok yakın hatta aralarında bir bağ olacak.. KEYİFLİ OKUMALAR :)

-ÇAĞLA'NIN ANLATIMI-

Yok yok söylediklerinden ciddi olamaz değil mi?!

"O zaman iyi dinle bundan sonra, nereye gideceksen bana haber vereceksin! Yeri geldiğinde yanımdan ayrılmayacaksın! Bundan sonra BENİMSİN ve SEVGİLİMSİN! Bu konu burda kapandı..!"şaka değil mi bu? Ne demek bundan sonra sevgiliyiz. Melise baktığımda o da şok olmuş bir ifadeyle Emre'ye bakıyordu.

-B-bu bir şakaysa hemen son ver, hiç komik deği!

"Ne şakasından bahsediyorsun sen ya. Eğer benim olduğunu kabul etmezsen sonun Melis gibi. O zaman yanımdan bir saniye bile ayrılmazsın.!"MElis'e baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm. Bu dediği gerçekten onur kırıcı birşey ve doğruyu söylemek gerekirse ben çok korktum..

-Offf yeter ya tamam anladık seninim ama Melis'e öyle demeye hakkın yok! Kelimelerine dikkat et.!

Melise döndüğümde gözünden bir damla yaş aktı ve koşarak yanımızdan ayrıldı. Emre'ye son kez baktığımda gözlerinde pişmanlık vardı ama artık çok geç. Hemen Melis'in arkasından bende koşmaya başladım. Maşallah kız sanki motor takmış gibi koşuyor. Tabi bir aralar futbola merak sarar kursuna giderse bu kadar hızlı koşması normal :D Biraz daha hızımı arttırıp Melis'e yetişip koluna dokundum. Dokunmamla durması bir oldu. Hemen bana dönüp bakmaya başladı..

-Melis ben Emre adından senden özür dilerim. Öküz yine öküzlüğünü yaptı..

Hiç birşey demeden direk sarıldı. Öyle bir sarıldı ki kemiklerim kıralacak sandım bir ara ama sesimi çıkarmadım çünkü buna ihtiyacı vardı. Bende vakit kaybetmeden ona sarıldım.Sonra hıçkırarak ağlamaya devam etti. Biraz daha ağladıktan sonra benden ayrıldı ve göz yaşlarını sildi.

-Eve gidelim mi Melis biraz dinlenirsin belki?

"Aslında çok iyi olur ama sen Emre'nin yanına git beni boşver"

-Saçmalama seni tek bırakacağımı nasıl düşünürsün. Hani biz ne olursa olsun birbirimizin yanınada olacaktık.

"Evet ama-"konuşmasına fırsat vermeden hemen araya girdim.

-Aması falan yok yürü eve gidiyoruz.

Koluna girip caddeye doğru yürümeye başladık. Aslında Emre neden öyle dedi anlamadım. İnsan arkadaşının kötü olayını yüzüne vurur mu? Benim bildiğim vurmaz ama bu olayın içinde başka olay var. Emre Melis'e her yenge dediği zaman rengi atıyor, demekte zorlanıyor ama şakasına da olsa BACIM dediği zaman gözlerinde ki parıltı görülmeye değer doğrusu..

Yoldan geçen taksiyi durdurdum. Melis'in binmesini bekleyip ardından bende bindim. Evin adresini verip yola odaklandım Yolda birbirlerinin elini tutanlar, parkta oynayan çocular, emek parasının derdine düşenler.. Çok güzel bir görüntü var dışarda ama belki onlarında bir dertleri vardır ama belli etmiyorlardır. Taksi durunca parayı verip, indim. İçeriye girdiğimde Melis hemen merdivenlerden çıkıyordu.

-Melis nereye?

"Biraz dinlenmek istiyorum, lütfen beni rahatsız etm. Biraz yalnız kalamya ihtiyacım var"

-Tamam canım sen nasıl istersen ama kapını kiletme sakın!

"tamam kiletmem" deyip gitti. Bende akşam için ne hazırlayacaklarımı düşünmeye başladım. Melis'in en çok sevdiği yemekleri karar verdim. Hemen odama geçip üzerime pembe şort ve siyah 'Kiss me' yazan t-sortümü giydim. Saçalarımı da tepeden kırmızı bir toka ile topuz yapıp parmak arası terlik giyip mutfağa geçtim. Yalnız söylemeden geçemeyeceğim resmen ev karısı gibi oldum ya :D

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin