22.Bölüm/Kız isteme.

156 3 0
                                    

Multimedia da Çağla'nın yüzüğü var ve istemeye geldikerinde giyeceği kıyafet de var.. Hikayenin gidişatı biraz hızlı gidiyor fakat ileriki bölümler de bizi eğlenceli dakikalar bekliyor. Tekrar hatırlatma yapmak istiyorum. Hikayenin adı;
" BAMB'AŞK'A GİZEMLİ " iken " Bambaşka Aşk" olarak değiştirildi. Ayriyeten kapak da değişti.. Keyifli Okumalar :))

-MELİS-

Dün Mezuniyet gecemiz de abim evlenme teklifi edince Çağla şaşırdı ama sonra kendini toplayıp kabul etti. Bir süpriz daha vardı, o da; Toprak. Bu süpriz tek Çağla'ya değil, bana da süpriz oldu. Videoları hazırlarken biraz zorlandık, hatta bir videoyu 5 kere çekmişliğimiz var. Hem eğlenip hem çektik. Tabii ki bunu bir günde yapmadık. Büşra'yı kreş'e bırakacağız bahanesiyle yaptık. Yağmur'un videosunu zor bulduk. Çağla hanım dolabın en altına katmış. Üstüne de yorgan, battaniye, çarşaf gibi şeyler katmış. Yahu! Ben iki saat nereye katsam diye düşünüyorum, bu kız gidip iki dakika da buluyor.

Nasıl bulduğuma gelirsek. Abim gil Çağla'yı odada oyalı bende temizlik maksatlı yukarıya çıktım. Bu ara da temizlik hastasıyım :D Evin içinde toz görmeye bile dayanamıyorum. Bu yüzden aklımda sinsice planlar var. Aşağıda abim gil Çağla'yı oyalarken bende birazcık(!) odasını karıştırdım, sonun da buldum ve videoyu hazırladık.

Bugün yine herkesden önce kalktım. Karşım da duran saate bakınca gözlerim yuvalarından fırlayacaktı resmen! Laaannn saat öğlen 2'ye geliyor. İlk defa bu kadar geç kalkıyorum. Eee dün akşam kızlarla sohbet edip, espiriler yapınca saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Zaten eve geldiğimiz de gece yarısını geçiyordu. Kızlarla biraz sohbet de edince sabaha karşı yatmıştık.

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Önce Çağla'nın odasına girecektim ama aklıma daha farklı planlar gelince, sinsice sırıtıp Toprak'ın odasına girdim. Kız hala uyuyor. Zaten bıraksak 24 saat uyur. Yanına gidip dürtmeye başladım.

-Toprak..., Topraaakkk!..., TOPRAAAAKKKKK!-yerinden fırlayı etrafa şaşkın şaşkın bakmaya başladı.

T:Hı? Ne oldu ya?

-Yok birşey :D Günaydın :D

T:Günaydın da saat kaç?

-1.saat kaçmaz :D 2. Öğlen ikiye geliyor :D

T:İğrenç espiri :D Çağla kalktı mı?

-Hayır :D

T:Sanki beni isteyecekler.  Kıza bak öğlen olmuş halen yatıyor :D

-Aslın da benim aklımda bir plan var :D

T:Neymiş?

-Bak şimdi.....

Toprak'a aklımda ki planı anlattım ve gülmekten kıpkırmızı oldu. Toprak elini yüzünü yıkamaya gidince yatağını toplayıp, planınımın illk aşamasını yapmaya başladım. Gerçekten eğlenceli bir sabah olacak :D Toprak banyodan çıkınca ikimiz de sinsice gülümseyip Çağla'nın odasının önüne geldik. Toprak'a göz kırptım ve içeriye girdim.. İşte eğlence başlıyor :D

-ÇAĞLA-

Bu ses ne ya! Yav kardeşim, sanki kulağımın dibin de davul zurna çalıyor. Galiba ben yanlış sesler duyuyorum. Evet evet yanlış ses duyuyorum. O da ne! Biri zılgıt çekiyor. Tövbe tövbe ne oluyor lan?! Gözlerimi açacak halim yok, galiba bilinç altım bana oyun oynuyor diyecekken Toprak ve Melis'in seslerini duydum. Yatakta hafif doğrulup tek gözümü açıp onlara bakmaya başladım. Yaklaşık 5 saniye baktıktan sonra gözlerimi pörtlettim. Aman allah'ım bu da ne?! Melis ve Çağla halay çekiyor? Hemde deliloy? Galiba deliriyorum. bir de müziği kulağımın dibine katmışlar.

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin