BAMB'AŞK'A GİZEMLİ

1K 10 3
                                    

1.BÖLÜM: "RÜYALAR GİZLİ BİR MESAJDIR"

Meğer ne kadar da zormuş

Sorguya çekmek hayatı

Cezasız mı kalırlar?

Pervasız tüketilmiş yaşamlar

Bir cevabım var mı?

Kocaman aynasız odalarda 

Aradım suretimi çırılçıplak duvarlarda

Bıraktığım izler kimler için?

Bir cevabım var mı?

Hayır yok üstüme gelmeyin

Faydası yok sözlerimin

Bildiğini okuyor hayat

Her nasıl olsa

Hayır yok üstüme gelmeyin 

Dönüşü yok hiçbir gidenin

Zamanla her yokluğa

Alışıyor insan

Kendimi bile sevemezken

Çaldığım her yabancı kapının ardında

Bende kendimi aramadım mı?

Bir cevabım var mı?

Ucu kırık kalemimle

Çizdiğim mutluluk resminin herhangi bir köşesinde

Kendime bir yer ayırmadım mı?

Bir cevabım var mı?

Duyduğum ses karşısında afallamıştım. Nerde olduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Etrafıma korkulu ve endişeli gözlerle bakıyordum.

Büyük bir evde olduğumu sonunda anlamıştım. Siyah ve kırmızının hakim olması içimin ürpermesine sebep olmuştu. Kocaman bir odada,siyah kanepeler ve kırmızı perdeler vardı.Çeşit çeşit biblolar ortama biraz sakinlik katıyordu. Güzel bir o kadar da garipti. İçimde hem korku hem de rahatlık vardı. Bu nasıl olabilir bilmiyorum ama öyle hissediyordum.

Gelen sese doğru adımlarımı yavaşça attım aklım 'gitme' kalbim ise 'git' diye emrediyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Neyseki tüm cesaretimi kullanıp merakımı arkamda bırakarak yürümeye devam ettim. Odadan çıktığımda bir an duraksadım. Uzun koridor sonu yok gibi görünüyordu.İçimdeki sıcaklığa ve midemdeki bulantıya aldırış etmemeye çalışarak deli cesaretiyle yürümeye başladım.Bacaklarımdaki titrememe engel olamamıştım.

Sonunda karşıma bir kapı çıkmıştı fakat koridorun sonunu bu belirlerken sağ tarafımda ve sol tarafımda da kapılar vardı. Hepsi siyahtı bu görüntü hem garip hem korkutucu olurken,karşımdaki kapının beyaz olması ağzımı şaşkınlıkla açmama yetmişti.Neden sadece bu kapı beyazdı? Neden böyle yerdeydim ve neden kalbim içeriye girme isteğini uyandırıyordu?

Beynimdeki sorulara son vermek istercesine kapının kulpuna elimi koydum. Bir an ürksemde yavaş ve korkulu ifadelerle kapıyı açmıştım sonunda. Karşılaştığım görüntü 'oha' dememe sebep olmuştu. Tabiki içimden!

Karşılaştığım görüntü bir odaydı sadece beyazdı. Herşey beyazdı tek bir tane farklı renkte bir eşya bile yoktu. 'Ne kadar garip bir oda' diye iç geçirdim. Gözlerim odayı tararken içeriye adım atmıştım. Sonunda gözlerimi bir noktada durdurdum.

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin