İşte dediğim gibi ikince bölümü de paylaştım.. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.. KEYİFLİ OKUMALAR :)
-ÇAĞLA-
Araba da giderken Emre'nin telefonu çaldı. Önce kaşları çatıldı sonra telefonu açtı. Sesini de kıstı..
"Alo.. Nee! sen ne dediğin farkında mısın?... Tamam zaten bizde oraya geliyoruz..hadi by"-acaba kimle konuştu? Sorsam mı ki?
B:Baba kimiyle konuştun?-Bu kızın akıllı olduğunu daha önce söylemişmiydim? :D
E:Boşver kızım. Melis halan rahatsızlanmış. Onu haber verdiler.-Melis lafını duyar duymaz bakışlarımı Emre'ye çevirdim?
-Ne olmuş Melis'e!-galiba yçok yüksek sesle konuştum. Büşra bile korktu.
E:Gidince anlarsın.
Daha fazla birşey diyemedim. Kesin bille demişti.. Ayy ne oldu Melis'e ya. Çatlarım şimdi ben! Onu da kaybedemem.. Hayatım da zaten bir tane can dostum kaldı, onu da kaybedemem izin vermem buna! Kısa süre sonra Melislerin evine gelip arabadan inip tam kapıdan girecektim ki evin kapısının açık olduğunu gördüm. Hemen geri dönüp Emre'nin yanına geldim.
-E.Emre..-korkudan kekeledim..
E:Efendim.. Çağla ne oldu rengin gitmiş..
-Melis'in kapısı açık. büşra araba da kalsın. Bir gidip bakalım.-Büşra'nın boyuna gelebilecek şekilde eğildim-canım sen araba da bizi bekler misin?
B:Tamam anne bekyeyim ben.-akıllım :)
-Aferin benim kuzuma. Uslu uslu dur biz hemen geliyoruz. Hadi Emre..
Büşra'yı arabaya bindirip Melis'in evinin önüne geldim. korkudan ne yaptığımı bilmez halde Emre2nin elini tuttum. İlk başta şaşırdı ama sonra güven vermek amaçlı o da elimi sıktı. Yavaş ve temkinli adımlarla içeriye girdik ve gördüklerim karşısın da şok oldum! Bunun ne işi var lan burada! Melis'e baktığım da bayıldığını gördüm ama Rüzgar olduğu sürece yanına gidemiyorum. Korkuyorum.. Emre'nin kulağına
-Emre Rüzgar'ı senden tarafa al. Melis'e bakmam lazım.. Rüzgardan korkuyorum..-önce bana sonra Rüzgar'a baktı. sonra kafasını olumlu anlamda sallayıp konuuşmaya başladı.E:Rüzgar gel sen bu tarafa da Çağla Melis'in yanına gitsin.. Hatta gel seninle dışarıya çıkalım da bizim cadıyı içeriye alalım.
R:Tamam da sizin cadı derken?
E:Ya sen gel ben sana anlatırım..
Rüzgar Emre'nin yanına gelirken bende diğer taraftan hemen Melis'in yanına geçtim. Önceden Hemşirelik ile ilgili eğitimler almıştım.. Hayalim de doktorluk vardı ama Sevgili(!) ailem sağolsun beni zorla İşletme okutturuyorlar. Neymiş efendim Şirketin başına ben geçecekmişim. Aman ne güzel(!).
Melis'in nabzına baktım çok yavaş atıyor. Bu hiç iyi birşey değil. Hemen yanınadan kalkıp Ecza dolabını açıp sakinleştirici iğne aldım ve hazırladım. Tekrar Melis'in yanına geldiğim de Rüzgar, Emre ve Büşra'yı Melis'in başıına toplandığını fark ettim. Hemen onların yanına geçip
-Açılın kız hava alsın..-dememle birlikte hepsi karşı koltuğa oturup bana bakmaya başladılar.
Melis'e baktığımda yavaş yavaş uyandığını gördüm ama sakinleştiri bir an önce yapmam lazım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Roman d'amour18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...