Gelen mesaja hala şaşkın ve korkulu ifadelerle bakıyordum. Aynı cümleyi defalarca okuyup idrak etmeye çalıştım. Bu mesajda neyin nesiydi böyle? Kimdi ve benim öyle bir rüya gördüğümü nerden biliyordu? Ahh! İyice korkmaya başladım. Lanet olası kimdi bu?! Bir bu eksikti tam oldu kahretsin!
"Melis ne oldu kızım bir şey söylesene öyle donup kaldın."
"Heey! Cevap versene ya! Sana diyoruz." Kafamı aniden kaldırıp Çağla ve Toprak'a baktım.Soru sorar bir şekilde bakıyorlardı.Söylemeli miyim gelen mesajı? Bilmiyorum ama yüz ifademi gördüler yalan söylesem inanmayacaklar biliyordum.Ağzımı açtım fakat bir türlü konuşamadığımı anladım.Sanırım korku ve şaşkınlık krizi geçiriyordum.
"Meliiiis! İyi misin ya? Lütfen tepki ver, bir şeyler söyle." Çağla'nın yüzü anladığım kadarıyla endişe ve merak doluydu.Aynı şekilde Toprak için de öyleydi.En iyisi telefonu ellerine verip görmeleri daha iyiydi.Yavaş hareketlerle telefonu Çağla'ya uzattım.Hemen uzanıp telefonu aldı.Verecekleri tepkiyi merak ediyordum.Toprakta kalkıp Çağla'nın elindeki telefona baktı.
"Ohaaa! Bu ne ya?!" Çağla gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakıyordu.Toprakta hem şaşkınlık hem de anlamamış gözlerle bir Çağla'ya bir bana bakıyordu.
"Neler oluyor kızlar? Bu mesaj da ne? Ayrıca ne rüyasından bahsediyor bu mesajdaki kişi?" Toprak anlamaya çalışırmış gibi soru dolu gözlerle bana baktı.Ben ise hala şaşkınlığımı atlatamamışken Çağla Toprak'a döndü.
"Toprak, Melis bu sabah bir rüya gördüğünü söyledi bana."
"Eee?" Çağla derin bir nefes aldı ardından bu sabah olanların hepsini noktasına virgülüne kadar anlattı.Bittiğinde Toprak ayağa yavaşça kalkıp ellerini saçlarına geçirmiş gözleri şaşkın bir şekilde Çağla'ya bakıyordu.
"Kim bu ya? Nerden çıktı?" Toprak bakışlarını benim üzerime kaydırdı.Bu kişi beni tanıyor muydu? Numaramı nerden buldu? Asıl garip ve korkunç olansa benim gördüğüm rüyayı biliyor olmasıydı.Acaba beni takip eden bir sapık olup odamın penceresinden bu sabahki konuşulanları mı dinlemişti? Peki neden? Nasıl olabilir?! Bir an aklıma gelen başka bir düşünceyle duraksadım.Olamaz! Rüyamdaki kişi olabilir miydi? NE! Hayır hayır olamaz.İmkansız! Ne saçma düşünüyorum ben! Ne saçma bir durumdayım hala anlam veremiyordum.İnanamıyorum!!
"Ne diyeceğimi bilmiyorum." Soğuk sesimle ve donuk bakışlarımla gözlerimi yere sabitledim.Sonunda konuşabilmiştim.
"Çağla nereye?!" Duyduğum sesle kafama kaldırdım.Çağla burnundan soluyordu.
"Polise gideceğim! Her kimse hesabını ödeyecek!" Gözlerinden ateş fışkırıyordu resmen.Adımlarını hızlı ve sert biçimde atarak tam kapının önüne geldiğinde sesimle duraksadı.
"Hiç bir yere gitmiyorsun Çağla." Ayağa kalkıp yavaş adımlarla yanına gittim.Bir hışımla bana doğru döndü.
"Ne demek gitmiyorsun?!" Sesi şaşkın ve öfke doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Romance18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...