7.Bölüm/Hayal Kırıklığı

200 5 0
                                    

- MELİS -

Hadi Melis sen bu işin içinden de çıkarsın. Biliyorum yaptığım çok yanlış ama Emre benim hiç olmayan kardeşim gibi. Bazen diyorum ki Melis kendine gel o Rüzgar'ın en yakın arkadaşı, ama bazen de diyorum ki o benim kardeşim gibi. Bu zamana kadar beni korudu, ağladığım zaman güldürdü.. Dışardan biri duysa çok saçma der ama benim de pek normal insan olduğum söylenemez :D Neyse konumuz bu, konumuz Çağla'ya bu durumu nasıl anlatmak...

Ç- Melis sen ne dediğinin farkında mısın?! Ne demek yakın arkadaşım ya! Sen ne saçmalıyorsun Melis-acaba Rüzgar'ın en yakın arkadaşının olduğunu söylesem mi? Bence söylemeyelim, başkasından duyarsa daha kötü olur.
-
Yaa işte Çağlaa.. Şeyy hani Rüzgar beni bırakıp gitti ya..- bana öyle bir bakıyor ki. Kırmızı görmüş boğa gibi korkmadım değil yani.

Ç-Sakın bana onun Rüzgar'ın en yakın arkadaşı deme!- Kız zeki arkadaşlar Leb demeden Lablebiyi anlıyor :D

- Şeyy.. Aynen öyle Çağla ama mantıklı bir açıklaması var ba..- Bir bıraksaydın da lafımı tamamlasaydım Çağlacım yani.

Ç- Bunun nasıl bir açıklaması olur ki Melis! Haaa! sen ne saçmalısıyorsun!! Ben her gece korkudan yatamıyorum. Acaba bende böyle duruma düşermiyim diye düşünüyorum.. Arkadaşımın yanındayım diyorum sen benim arkamdan iş çeviriyorsun.. Beni nasıl hayal kırıklığına uğrattığının farkında mısın?-Bir yandan da ağlıyor. Haklı ama onun mutlu olmasını istiyorum. Belki Emre doğru kişi değildir ona göre ama eminim ki aşık olduğu zaman gelip bana teşekkür bile edecek sen inanıyorum :D

-Haklısın Çağla ama beni bir dinlesen mantıklı bir açıklaması var. Sen konuşmama izin vermiyorsun ki.- Biraz duygu sömürüsünden birşey çıkmaz.-Yoksa hayatta Çağla'ya anlatamam. Yazık arkadaşıma ya ağlamaktan gözleri şişti. Şimdiden pişman oldum..

Ç-Bunun nasıl mantıklı açıklması varsa artık.! Hemen anlat yoksa arkadaşlığımız bitecek.. Arkamdan iş vermez dediklerim, çevirdi. Ben artık sizlere nasıl güveneceğim? hı? Melis söylesene? Susma öyle Lanet olsun Konuşşşş..!- Öyle bir bağırdı ki yerimden sıçradım. Gerçekten çok kızdı..
-Tamam anlatıyorum ama lafımı kesmek yok tamam mı.?

Ç-Tamam anlat kesmeyeceğim..- hadi kızım Melis gözter kendini :D

-Bak olay aynen Şöyle oldu...
-Flasback-

2 yıl önce

Psikoloğa gitmek için evden çıktım. Bugün beni Emre alacaktı. Hala ona güvenmiyorum sonuçta Rüzgar'ın arkadaşı. Bunların sağı solu belli olmaz. Aslında Emre çok iyi biri Rüzgar gibi sert değil, aksine güler yüzlü, espiri, şebek.. Rüzgar'ın beni bırakmasının nededini gelince anlayacaksın deyip duruyor. O piçin neresine inanacaksam artık.. Arabama binip hastanenin önün de durdum. Tam arabadan incekken yanım da ki kapı açıldı ve hemen çığlığı bastım..
-aaaaaaaa

E-Yenge sakin ol benim..- Ah Emre ahh.! Ödüm kotu zannettim. baş parmağımı hemen damağıma katıp çektim. Aslında batıl inanç ama alışkanlık diyelim
-
Napıyorsun sen ya? Ödümü koparttın.. Hem ben sana kaç kere bana YENGE deme diye.- karşımda salak olsa hemen anlardı ama ben çocuğa 1 seneden anlatamıyorum. Neymiş Rüzgar'ın kesin emri varmış.. Allah Allah sanki kendisinin tapulu malıyız..
E-Yenge bugün doktora gitmesen de seninle konuşsak olur mu çok önemli-Emre benimle önemli bir şey konuşacak inanılır gibi değil..
-
Neymiş o önemli konu?-biraz daha susarsa meraktan çatlaya bilirim.
E-Burada olmaz sahilde küçük bir cafe var oraya gidelim orada konuşalım.-Acaba gitsem mi? Güvenebilir miyim ki? ben cavap veremyince konuşmaya devam etti.Biliyorum yenge bana güvenmiyorsun ama gerçekten çok önemli..
-Tamam Lanet olasıca gidelim.-Öyle bir güldüki şüphelenmeye başladım.

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin