15.Bölüm/Kötü Bir Sabah!

164 4 0
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.. KEYİFLİ OKUMALAR..

-MELİS-

Rüzgar'ı öyle kapı da görünce korkudan bayılmışım. Kalktığım da başım da Çağla vardı. Etrafa göz attığım da Emre ve Büşra'nın da burada olduğunu gördüm. Hemen yerimden doğrulup Çağla'ya hayal görüp görmediğimi sordum. Çağla da hayal olmadığını söyleyince Rüzgar'ın yanına gidip karşısın da durdum. Ellerimi yüzüne katıp elledim.. Hayal değildi gerçekti.. Hem göğsüne vurup hemde ağlıyordum..

-Lanet herif! Sen ne hakla gelirsin buraya?! Ne yüzle geldin?! Söylesene! Susma öyle! Piçin tekisin! Nefret ediyorum senden! Hayatımı mahfettin!!

En sonunda gücüm kalmadı ve yere yığıldım.. Çağla hemen yanıma gelip kolumdan tutup beni odama götürdü. Yanım da dik durmaya çalışıyor ama kendinin de Rüzgardan korktuğu biliyorum.. Odama gelip Çağla beni banyoya götürüp yere oturttu. Üzerime de soğuk su tuttu. Kendime gelmem lazımdı. Bir süre suyun altın da kaldım..  Belki suyun içinde temizlenirim dedim ama olmadı.. Biraz daha kalırsam hasta olacağım diye Çağla'ya bağırmaya başladım..

-Çağlaa! Seni geberteceğim!

Ç:He canım he :D-dedi. Benimle resmen dalga geçiyordu.

Kıyafetlerim ıslak olduğundan odama geçip bana kıyafet getirdi ve üzerime giyinmeme fırsat verdi. Çağla banyodan çıkınca ayna da kendime baktım.. Gözler şiş.. dudaklar kızarmış.. Burnumun ucu da kızarmış.. Bir an kendimi kızarmış piliç gibi hissettim :D Aynada son kez kendime bakıp Çağla'nın getirdiklerini giydim ve odama geçip yatağa oturdum. Öylece duvara boş boş bakıyordum.. Ne düşünmem ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.. İntikam mı almalıyım? Yoksa sevmeliyim? Sonuçta beni bırakmadı.. 3 Yıl sonra da olsa geldi.. Ben duvarla bakışırken içeriye Çağla gil girdi. Büşra'ya baktığım da hafif bir tebessüm ettim. Sanırım bu çok iyi oldu Çağla da rahatlamış gibi bir oh çekti.

Büşra'ya kızım demişti ve istemsiz olarak gözlerim kocaman açılmıştı fakat o büşradan öğrenirsin diyenci bir demedim zaten diyemezdim hemen odadan çıktı. Büşra yanıma gelip hemen sarıldı.

B:Haya ben şeni şok öşledim-Yaklaşık 2 aydır görmüyorum.

-Bende seni çok özledim bir tanem :)

B:Gerşekten mi?-Yalnız o gerçekten Büşracım :D

-Evet halacım gerşekten :D Hem söyle bakalım sen neden Çağla'ya anne diyorsun?-kıcağımdan inip yanıma oturdu. Bağdaş kurdu. Bende onun gibi yaptım ve anlatması için kafamı aşağıya yukarıya doğru salladım. O da hemen konuşmaya başladı.

B:Hani benim annem yok ya. Aykadaşyarım hep anne iye kek yapıyoylarmış.. Çağya annem de bana beyaber kek yapalım deyince bende annem oymaşını iştedim. O da beni kıymadı. Hem babam da Emre abiy. Ben onlara anne ve baba diyoyum. Hem aytık kimse beni dışlayamaz kii-demek sırf dışlanıyor diye Çağladan anne Emreden de babasını olmasını rica etmiş. Çok güzel bir davranış fakat ilk günden böyle olması benim çok tuhafıma gitti..

-Ama Büşracım sen kimseyi kolay kolay sevmezsin ki. Nasıl oldu da ilk günden Çağla'yı annen gibi benimsedin? Bu hiçte normal değil..

B:İyiy de ben Çağya aynemi daha önce şok gördüm. Emre babam hep bana anlatırdi ki-şimdi anlaşıldı :D

-Aferin benim Meleğime. Hem söyle bakalım Çağla anneni ne kadar çok seviyorsun?-yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı

B:Şokk :D

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin