Muttimedia; Emre, Keyifli Okumalar :)
Arkadaşlar hikayenin adı değişebilir. Değişilirse size mutlaka not yazacağım..
-TOPRAK-
Amerikaya gideceğim sabah aileme bu konuyu söyledim. Önce ititraz ettiler, sonra benim için en iyisi nu diyerek bakul ettiler. Hemen odama çıkıp biraz oyalanıp; valizimi toplayıp, duş alıp evden çıktım. Saat 12'ye geliyordu ve uçağım 2 de kalkacaktı. Taksi çağırıp beklemeye başladım ama hesaba katmadığım birşey vardı. Poyraz.
Poyraz beni kendi götürmek isteyince peki deyip arabaya bindim. Kısa süre sonra havaalanına gelmiştik bile. Valizlerimizi alıp kontrollerden geçip uçağa bindik. Yalnız benim atladığım birşey var oda uçak korkum. Allahtan yanıma Poyraz uturuyordu. Uçak çalışınca benim de korkum arttı. Yüzümü buruşturdum.
P:Bir sorun mu var? Rengin gitmiş.
-Y.Yok yok bir sorun yok.-zoraki bir tebessüm ettim.
P:Peki..
Başıma dışarıya doğru çevirdim. Uçak sadece yerde gidiyordu. Birden kalkmaya başlayınca ufak bir çığlık atıp elimi Poyraz'ın elinin üstüne katıp farkında olmadan tırnaklarımı etine geçirmişim. Uçak normal boyutta gitmeye başlayınca gözlerimi açıp ne olduğuna baktığım da Poyraz gülümseyerek bana bakıyordu.
-Ş.şeyy P-Poyraz ben ö-özür dilerim. Şey farkında olmadan yaptım. Of ya.-Bir yandan da eline bakıyorum.
P:Sorun değil. Kendini üzme. Keşke korktuğunu baştan söyleseydin, sana destek çıkardım.
-Bir tek sen biliyorsun.-elini geri bıraktım.
P:Sen ciddi misin?
-Evet
Tebessüm edip başını salladı. Uçak inene kadar hiç konuşmadık. Uçak inişe geçerken de Poyraz elimi tuttu. Yine gülümseyip destek için tutan elini sıktım. Uçak tamamen inişe geçince Poyrazdan elimi çektim ve kemerimi açıp ayağa kalktım. Poyraz da yerinden kalkınca önden bana yol verip geçmemi sağladı. Önden ben çıkıp arkamdan o da geldi. Uçaktan inip valizleri alıp havaalanından çıktık.
Havaalnından ayrılıp taksiye bindik. Zaten ikimiz de aynı sitede oturduğumuz için aynı taksiye bindik. Yaklaşık 30 dk sonra evin önüne gelmiştik. Poyraz taksi ücretini ödeyip indik. Valizlerimizi alıp birbirimize iyi geceler diledikten sonra kendi evlerimize ayrıldık. Eve gelip kapıyı açınca direk kendimi odaya geçtiğim de telefonuma mesaj geldi.
*Poyraz*
Camdan dışarıya bak :D
Attı mesaj üzerine camdan dışarıya baktım. Aman! Bir de ne göreyim.?! Poyraz karşı evden bana ev sallıyor :D Bende ona el sallayıp perdelerimi çektim. Sonuçta bu evde tek kalıyorum ve karşı komşum çıktı :D Perdelerin iyice kapandığına emin olunca bavulumdan pijama takımımı alıp banyoyaya doğru ilerlerdim. Kısa bir duş alıp üzerimi giyip yatağa yattım.
Aradan bir hafta geçmişti ve biz Poyraz'la çok iyi anlaşıyorduk. Hatta aramız o kadar iyiki daha önce hiç bir erkeğe kendimi yakın hissetmemiştim. Herşey o kadar güzel geliyordu ki ta ki Çağla'nın ameliyat haberi gelene kadar. Fatih aradı ve Çağla'nın orada olduğunu ve geçirdiği ameliyatı anlattı. Fatihle çok kısa bir süre birlikte olduk ama çıkmadık daha çok yakın arkadaş olduk. Çağlayı nerden tanıdığı hakkında bir bilgim yok ama durumu anlatınca teşekkür edip telefonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Lãng mạn18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...