...Karakterler ...

89 2 0
                                    

Melis Demir: 22 yaşında, Mimarlık okudu ve şu an Çağla'nın şirketin de çalışıyor. Çok enerji dolu bir kız. Başına gelen talihsiz olaylara rağmen umudunu kaybetmeden hayata tutundu. Çok güzel(!) espiriler yapar. En yakın arkadaşı; Çağla ve Toprak. Abisi; Emre ve sevgilisi Rüzgar. Anne ve babasına hiç güvenmez ve sevmez. Ailesi sadece Melis'e para verir ara sıra aklıllarına gelirlerse aralar.

Çağla Bilkent: 22 yaşında feminist bir kız. Erkekleri hiç umursamaz, sert görünür ama yakın arkadaşarı yani; Melis ve Toprak'a karşı çok yumuşaktır. Gerçek yüzünü sadece onlar bilir. Feminist olmasına rağmen zorla da olsa gönlünü Emre'ye kaptırdı. İşletme mezunu ve Bilkent şirketinin hem sahibi. Kardeşi Yağmurdan sonra biraz psikolajik sorunlar geçirse de Melis sayesin de toparlandı. Annesi hiç bir zaman Çağla'yı sevmemiştir fakat babası tam tersi Çağla'ya çok düşkündür. 

Toprak Topbaş: 21 yaşındadır.Hayat dolu çok enerjiktir. Eski sevgilisi Mustafa yüzünden bir çok erkekler birlikte olmuştur fakat gönlünü Poyraz'a kaptırmıştır. Zamanın da bir hata yaparak yurtdışına kaçmıştır. Bu yüzden Melis ve Çağla ile arası açıktır. Eskisi gibi fazla samimi değildir, çok önemli bilgileri onlardan saklamaktadır. 

Rüzgar Kara: Mafyadır..27 yaşındadır. Melise gönlünü kaptırmasıyla ona tecavüz etmesi bir olmuştur. Babasının mesleğini devam ettirerek kendi şirketini kurmuştur. Çok serttir ruhun da biraz da olsa sadistlik vardır. Hiç kimseyi gözünü kırpmadan öldürebilir, zamanın da Melis'e karşı sarkıntılık yapanları öldürdüğü gibi. En yakın arkadaşı Emredir. Kuzeni Poyrazı çok sever ama bazı konular da anlaşamadıkları için sinir oluyor. Melis'e körkütük aşık...

Emre Yıldırım: Mafyadır..28 yaşındadır. Rüzgar ile iş birliği yapar ve Rüzgar sayesinde mafyalık yapmaktadır. Onunda ruhun da sadistlik vardır. İşi gereği sevdikleri hariç kimseye acımaz. Çağlaya sırımsıklam aşıktır. Hiç vazgeçmeden 2 sene boyunca onu beklemiştir ve sonun da muradına ermiştir. Büşra'nın ona her baba deyişin de sanki kendi çocuğu demiş gibi heyecanlanıyor. Çocukları çok seviyor ve fırsat buldukça yetimhaneye gidip çocuklarla vakit geçiriyor.

Poyraz Gökalp: Mafyadır.. 25 yaşında. İlk başlarda amacı farklı da olsa Toprak'ı gördüğün de bundan vazgeçti. Mustafa'nın nişanlısı Ayşeye bir zamanlar aşıktı fakat bunu kimse bilmiyor. Emre ve Rüzgar da dahil. 

Hikayenin ana karkateri MELİS di ama bunu ÇAĞLA olarak değiştireceğim. Yine Melis ve Toprak'ın ağzından bölümler yayınlayacağım fakat çoğunluğu Çağla'nın ağzından yazacağım. İleriki bölümler de sizi eğlenceli bölümler bekliyor. Onlar bir çok olyın üstelerinden geldiler ama şimdi onlar gülüp hayat ağlıyor. Bence gülmek onların da hakkı değil mi? :)) 

Bu arada herkese İyi Bayramlar.. :))

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin