Multımedia sırasıyla; Melis&Rüzgar, Çağla&Emre, Toprak&Poyraz..
KEYİFLİ OKUMALAR :)-ÇAĞLA-
Üzerimde bembeyaz bir elbise.. Uçurum gibi bir yerdeyim.. Nerde olduğuma dair bir fikrim yok.. Arkamdan bir ses geldi. Dönüp baktım. Yağmur.. Ama bu nasıl olur? Ben öldüm mü?
Y:Abla.. Git.. Sana ihtiyaçları var..
-Olmaz Yağmur istemiyorum kimseyi.. Sen çok özledim..
Y: Melis ablaya dikkat et.. Özür dilerim abla gitmen lazım. Lütfen git..
-Yağmur gitme.. Yağmurr!! Beni tekrar bırakma! Beni de yanına al..! YAĞMUR!!
Y: Üzgünüm abla.. Oğlun seni bekliyor. Melis ablaya dikkat et..
Dedi ve gitti. Oğlum mu?! Melis'e dikkat et mi?' Neler oluyor? Bir yerden beyaz bir ışık vurdu gözüme.. 1-2 yaşlarında oğlan bir çocuk..
x:Anne git! Herkesin sana ihtiyacı var.. Melis teyzeme dikkat et.. Çok zor günler sizi bekliyor. Az kaldı yanına geleceğim...
-biri neler olduğunu anlatabilir mi?!
x:Kendinize dikkat edin.. Hoşçakal anne..
Dedi ve yine gitti.. Melis dedi.. Az kaldı geleceğim dedi.. Dikkat edin dedi.. Olduğum yerden ters istikamete doğru yürüdüm..Gitmem lazım.. Bana ihtiyaçları var..
En son duyduğum ses doktorun "Geri kalbi çalıştı acele edin" ve tekrar gerisi karanlık...
-MELİS-
Yaklaşık 2 saattir Çağla ameliyatta ama kimse bize neler olduğunu söylemiyor.. Rahmin de kist var evet ama bu kadar uzun sürmemesi lazım.. Delireceğim artık.. Kimse kahvaltı etmedi.. İştahımız da yok ama yemek zorundayız.. Çağla güçlü ve bizi de güçlü görmek ister..
-Kalkın artık. Kendinizi toparlayın! Çağla'ya birşey olmaycak.. Şimdi herkes kantine. birşeyler atıştırılacak!-hepsi dönüp bana bakmaya başladılar..
E:Siz gidin ben burada bekleyeceğim. Hiç yiyesim yok.
-Çağla güçlü bir kız! Ve emin olun ki sizi de güçlü görmek ister! Şimdi herkes kantine! Bir daha tekrar etmeyeceğim.
Emre de dahil hepimiz hastanenin alt katında ki kantine geldik. Büşra'ya hamburger kendimize de tost ve çay alıp yemeğe başladık. Biraz kantinde oyalanıp tekrar yukarıya çıktık.. Çağla ameliyata gireli 3 saat oldu ve kimse bize birşey söylemiyor. Korkuyoruz birşey oldu diye.. Ameliyathanein önüne gelip takrar oturduk. Bir süre sonra içeriden hemşire çıktı ve bize seslendi
X: Çağla Bilkent'in yakınları?-hepimiz oturduğumuz yerden kalkıp hemşirenin yanına gittik.-Evet biziz?
X:Acilen 0 rh negatif kan lazım..-benim kanım uymuyor. Emreninki de uymuyor.. Geriye tek Rüzgar kaldı.
R:Benim kanım uyuyor..-Çok şükür Allah'ım..
X:Buyrum bu taraftan.. Acil kanınızı almamız lazım..
Hemşirenin yönlendirdiği yere doğru gitmeye başladık.. Büşra da Emre de.. Hemşire bizi küçük bir odaya sokup Rüzgar'ın önce damar yolunu açıp kanını almaya başladılar. Hazır hemşire buradayken bilgi almak en iyisi.
-Pardon? Bakar mısınız?
X: Tabi bir sorun mu var?
- Iıı hayır da.. Çağla'nın durumunu soracaktım. Nesi var? Bir kist ameliyatı bu kadar uzun süremez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Aşk
Romance18-19 Yaşlarında hayatı kararan bir kız; Melis, Erkeklere güvenmeyen, feminist bir kız; Çağla, Hayatı tozpembe olan bir kız; Toprak. Mafya, ukala, bir o kadar da sert; Rüzgar, Mafya, ukala, sert ve sadist; Emre, Deli dolu, espiri, sıcak kanlı; Poyra...