21.Bölüm/Mezuniyet&Evlenme Teklifi

169 3 0
                                    

Multimedia da Melis ve Çağla'nın mezuniyet elbisesi var. Bu bölüm de zaman atlaması olacak. İleriki bölümler de bizi eğlenceli dakikaklar bekliyor. KEYİFLİ OKUMALAR :)

-MELİS-

2 Ay Sonra..

Bu gün bizim mezuniyetimiz var. Zaman nasıl geçti anlamadık.. Hemen size iki ay içerisin de yaşadıklarımı anlatayım.

Güzel bir sabah geçirdiğimizden 1 hafta sonra Çağla'nın ailesinin ölüm haberi geldi. Nasıl oldu, niye oldu anlamadık. Çağla da yıkıldı. Önce kardeşi, sonra anne ve babası derken hayatta tek başına kaldı. Aslın da kalmadı. Biz varız her zaman, her dakaika yanındayız ama ona aile sevgisi vermeyeceğimizi de çok iyi biliyorum. Çünkü benim de artık anne ve babam yok. Sadece abim var.. Çağla 1 ay gibi kısa sürede kendini topladı. Her gün Yağmur'un yanına gidip konuşuyordu.. Abim buna ses çıkarmıyordu. İki aydır hiç bıkmadan usanmadan her gün Çağla'yı götürüyordu. Hatta bir ara Çağla unuttu diye abim Çağla'ya hatırlattı. Ve inanabiliyormusunuz? Çağla abimi sevdiğini söyledi. Bir an ağzından kaçırdı ama abimin o an ki hali hiç gözümün önünden gitmiyor.

-Flasback-

1 Ay önce mezuniyet elbisesi aramak için alışverişe çıkmıştık. Çağla her zaman ki gibi sertiliğini ortaya koyarak bizimkilerin gelemesini engellemişti. Çağla'nın arabasıyla alışveriş merkezine gelip vakit kaybetmeden arabayı park edip içeriye girdik. Elbise ararken Çağla'ya aklıma takılan soruyu sordum.

-Çağla neden bizimkiler gelmedi?

Ç:Melis canım senin kafan da bir sorun mu var?-bu da nerden çıktı :D

-Hayır da neden bu kadar çok tepki verdiğini anlamadım.

Ç:Yuh Melis ya! Kızım onlar gelirse bize kara çarşaf alırlar. Hatta o da yakıştı diyerek bize kot pantolon t-şört giydirirler. zaten mezuniyete gitmemizi istemiyorlar. Onlar gelseydi aldığımız ya da seçtiğimiz elbiselere laf söylerler bende çenemi tutamam laf söylerim, kavga çıkar.

-Hııı şimdi anladım :D

Ç: :D Çok şükür ya :D

Çağladan sorumun cevabını alınca, aslın da gayet mantıklı düşündüğünü anladım. Biraz daha gezip kendime göre elbise bulamayınca Çağla'nın benim için seçtiği elbiseye bakmaya gittik. Elbiseyi görünce ağzımdan sular aktı diyebilirim. Beyaz üzerinde tek omuzdan dantel detayı var-mutlimedia da var- Hemen 34 bedenini alıp kabine girip denedim. Aslın da Çağla bunun pudramıydı fuşyamıydı neydi bir rengini beğenmiş ama onu satın alınca ellerinde bir tek bu kalmış. Kabinden çıkınca Çağla hayran gözlerle bana bakmaya başladı. Aklıma gelen fikirle yüzümü buruşturdum.

Ç:Ne oldu? Beğenmedin mi?

-Hayır beğendim de..

Ç:Kızım ne olduğunu söylesene. Beğenmediysen başkasını alırız.-Yani Melis hemen söyle gitsin. Çağla iyice yanlış anladı :D

-Hayır hayır elbiseyi çok beğendim, hatta alıyorum ama abim ve Rüzgar ne diyecek..

Ç:Aman ya dert ettiğin şeye bak :D Benim feminist yapımı unutma :D-göz kırpmayı da ihmal etmiyor :D

-Sen çok falliksin ya :D

Ç:Kızım bizim okulu bilmiyor musun? Hem unutma okuduğumuz üniversite benim :D Oranın en güzeli biz olmalıyız :D Hem birincilik belgesini alırken gayet şık olmamız lazım:D-Evet ben bölümümde birinci oldu, Çağla da birinci oldu :D Zeki kızız biz :D

Bambaşka AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin