Yeni bir gün
Yeni okul
Yeni arkadaşlarOflayarak kalktı genç kız yatağından. Gitmek istemiyordu okula. Şimdiden arkadaşlarını çok özlemişti. Acaba ne yapıyorlar diye geçirdi içinden . Eline aldı telefonunu ve gruptan gelen mesajları gördü.
İroletto: bizim uykucu hala uyuyor sanırım...
Çağrı merkezi: anca uyusa zaten. Hiç bizi özlemedi belli.
Volkan 🌋: sacmalamayın. Tabiki özledi sadece uykusu ağır.
Volkan 🌋: gelmeyin bebeğimin üstüne , gurbet ellere gitti o
Çağrı merkezi: lan deme öyle. Şimdi kızı zorla falan evlendirirler mı lan ?
İroletto: çok kitap okuyorsun ondan böyle düşünüyorsun demek çok isterdim ama senin en son okuduğun kitap Ayşegül tatilde.
Volkan 🌋: vurdu ve gol olduuuuu ⚽
Çağrı merkezi : bana bak minik o kitaba saygısızlık etme çok güzel bir kitap
İroletto: seviyeler düştü baya
Volkan 🌋: Ezgi olsaydı yükselirdiDünyanın en güzel dostları bende diye geçirdi içinden genç kız.
"Günaydın millet" diye cevap verdi
Şimdiden çok özlemişti onları. Yengesinin "hayde kizum aşağuya gelda yemek yiyelum" diye bağırmasıyla hayata döndü"Geleyrum yengem" diye yanıtladı genç kız.
Elim Cenk'in numarasını tuşladı.
Mesaj atıp atmama konusunda kararsız kalsada atma kararı aldı.
"Günaydın"
Çok sade bir mesajtı belki ama kız için atması çok zordu.
Üzerimi değiştirip aşağıya inmiştim. Her şey güzel olabilirdi. Zorda olsa olabilirdi.4 yıl sonra...
Cenk'in ağzından
"Yeter ulan! Uzak duracaksınız bu kızdan!"
Yerde ağzı yüzünde kan olan Ece'ye baktım dikkatlice. Ezginin gidişinden 2 ay sonra tanışmıştım onu ve kız kardeşim gibi sevmiştim. Ezgi'den bir yaş büyüktü. Masmavi gözleri koyu kahve saçları vardı. Kısa boylu ve şirin bir kızdı.
"Güzelim iyi misin ?""Ece bir tepki ver yalvarırım"
Tepki vermiyordu.
Boş boş bakıyordu.
Bu hali canımı yaksa da hemen kucaklaşıp onu. Arabaya bindirdim.
Hızlıca hastaneye sürmeye başladım. Telefon çalmaya başlayınca , arayan kişi ile bir küfür savurdum.
Havva hanım..
Ezginin annesi arıyordu."Alo"
"Cenk Ezgi gelecek bugün"
Allah kahretsin... Unuttum.
"Havva Hanım maalesef ki ben karşılamaya gelemeyeceğim."
"Ama Cenk o seni göremezse çok üzülür"
"Biliyorum , ama çok önemli bir isim var"
Ezgi beni asla affetmeyecekti.
Biliyordum.Ece yanımda acı çekerek yatıyordu. Canı çok yanıyordu. Ezgi'nin ailesi de Ece'yi çok sevmişti. Ama volkanlar ona hep düşmandı. Sebebi sorduğumda ise 'ezgi bu durumdan hiç hoşlanmayacak' deyip durdular.
Ece'ye sorduğumda Ezgi'yi tanımadığını söyledi. Ama volkanlar tanıyor gibi hareket etti.
Ezgi'nin günlüğünde ki hayatımı mahvettin Ece yazısındaki kişi yanımdaki kız olabilir miydi ?
Yok canım olamazdı. Olsa bile Ece'yi silmezdim.
Ece'nin öksürme sesi ile ona döndüm. Hastaneye geldiğimizde kucakladığım gibi hemen sedyeye yatırdım onu. Doktorlar ilgilenirken aklım Ezgi'deydi.
Beni göremeyince çok üzülecekti.....
2 yıl önce..
Genç kız , genç adamdan mesaj bekliyordu. Ama bir türlü gelmemişti bu mesaj. Onun yerine canından çok sevdiği dostu İrem aramıştı.
"Güzelim""İrem iyiki aradın"
" Ezgi sana bir şey diyeceğim"
Sesi genç kızı korkuttu. Kesin bir şey olmuştu."Yoksa Cenk'e bir şey mi oldu?"
Genç kız Cenk'e bir şey olma ihtimali ile yandı. Ateş sardı bedenini."Cenk'e bir şey olmadı ama şey..."
"Ama ney İrem ? Söyle artık! Ne diyeceksen de!"
Genç kız sinirlenmişti. İrem'in hala söylememesi hem merakını arttırıyor hemde korkutuyordu."Ece , Cenk ile tanıştı"
Genç kız ne diyeceğini bilemedi.İrem içinden ne olur sakin ol Ezgi ! Diye geçirdi
Ama boşaydı.
Ezgi biliyordu. Ece asla rahat durmazdı."Ama bu nasıl olur ?"
Merak tüm bedenini ele geçirmişti. Sağlıklı düşünemiyordu genç kız. Kendisine olan aşkını itiraf eden Cenk, Ece ' den hiç bahsetmemişti.
" Aslında sen gittikten 1 ay sonra tanışmışlar"
bu ikinci bir şoktu !
"Nasıl ?"
"Ece'yi kardeşi gibi görüyor Cenk , işin kötü yanı ailen ile beraber kalıyor Ece. Sen gittikten sonra yerini Ece aldı Ezgi"
Eli ayağı titriyordu genç kızın.
"Biz hep yapmayın Ezgi duyarsa sizin yüzünüze bakmaz dedik. Ama dinlemediler. Yemin ederim ki biz asla iyi olmadık ona. Cenk ona çok iyi ! Hemde aşırı iyi. Ama sorun şu ki baban da çok iyi Ezgi. Senin hakkettigin ilgiyi ona gösteriyorlar. Cenk hep onunla. Annen kendi kızı gibi bakıyor. Bu beni çıldırtıyor. Deliriyorum! Sana ihanet ediyorlar! Ece sana neler yaşattı ! Onun yüzünden ölüyordun ! Mahkemelik oldun. 1 ay yoğun bakımda bile yattın ! Nasıl oluyorda annen ve baban böyle yapıyor aklım almıyor ! Cenk'i uyardık. Ezgi duysa yüzüne bakmaz dedik. Dinlemedi. Ece benim kız kardeşim gibi dedi inabiliyor musun !? Burda olsaydın da gebertseydik şu kızı. Çok oldu artık. Ezgi ne olur bizden şüphelenme. Biz asla sana ihanet etmedik! Yemin ederim !"
Genç kız bir söz verdi kendine.
Aptal yerine koyanları aptala çevirecekti.
Ama ilk ailesineydi yemini.
"İrem ben telefonu kapatıyorum. İstanbul'a geldiğimde görüşürüz " dedi.Hızlıca içinden hattı çıkardı ve parçaladı. Kimse ulaşmasın istiyordu. Telefonu fırlattı.
Nasıl olurda Cenk'e güvenirim ? Diye geçirdi içinden."Seni buna pişman edeceğim Cenk! Karadeniz şahidim olsun ki , seni buranın dalgalarına gömeceğim"
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
Romance"Ne bakıyorsun öyle ? İlk defa mı erkek gördün hayatında?" diye sordu. O soru o an hiç beynime ulaşamadı. Gözlerim büyülenmiş gibi kitlendi o harika ötesi gözlerine. İçimden bir şey koptu hissettim. Canım acıyacaktı sanki de yer hazırlıyor gibiydi...