10.Bölüm "Sonsuzum"

251 19 9
                                    

Merhaba , bugün İrem'in ağzından kısa bir yazı yazdım. O bölümde iki soru sordum. Rica etsem cevaplar mısınız ? ❤️

Yazdıkça kendimi buluyorum sanırım. Sizde yazmayı seviyor musunuz ?

Bu bölümde inşallah hoşunuza gider. İyi okumalar ✨

______________

Ezgi , o geceden sonra etrafa saçma sapan gülüyordu. İrem tabiki bir şeyler olduğunu anlıyordu. Ama sormaya cesaret edemiyordu. Arkadaşını bu denli mutlu eden neydi , bilemiyordu.
"Ezgi aptal aptal gülmeyi kes ve ne olduğunu anlat !"

İki günden beri Ezgi'ye hep soruyor ve cevap alamıyordu. Ama bu sefer cevap bekleyen tek İrem değildi. Çağrı ve Volkan da soru soran gözlerle ona bakıyordu.

"Ya yok bir şey diyorum, anlamıyorsunuz."

Kimse bu dediğine inanmamıştı. Ezgi ise inşallah inanırlar diye geçirdi içinden.

Sonra inanmadıklarını anlayınca , anlatmak zorunda olduğunu anladı.

"Şimdi biz Cenk ile.."

Volkan kaşlarını çatarak " siz cenk ile ne ?"

Volkan'ın tepkisi gayet normaldi. Cenk'e güvenmiyordu.

"Biz Cenk ile cekimdeydik. Sonra o bana Ece'nin yanına gitmesi gerektiğini söyledi. Ve sinirlendim. Üzerine parfüm şişesi attım."

"Oha ! Ne attın ? Öyle ölmez füze at kanka!"

İrem'in tepkisine hepsi gülerken , Ezgi devam etti, " sonra beni omzuna attı"

"Şerefsize bak ya , bir de omzuna atıyor . Sen nesin kızım , halı falan mı ? Nasıl izin verirsin lan !?" Bu sefer çıkışma sırası Çağrı'daydı.

"Hayır tabiki halı değilim" dedi Ezgi gözlerini devirerek. " Sonra arabaya bindik ve beni kendi evleri hizasındaki parka götürdü"

Handan Hanım duydukları karşısında , "Allah'ım sen aklıma mukayyet ol ! Naptı kız sana ?"

Ezgi artık bunalmıştı. "Bir şey yapmadı af diledi"

İrem gülümseyerek "yaaaa çok tatlı!" Dedi gevşek ağızla.

Handan hanım kızının kafasına vurarak , "senin daha yaşın küçük sus bakayım."

"Anne ben Ezgi ile aynı yaşım. 18 yani. Reşitim."

Handan Hanım gözlerini devirdi, "eee Ezgi sonra?"

"Sonra şey oldu... Eeee... Yağmur yağıyordu , daha çok hızlandı ve... Şey..."

"Ney lan " diye sordu Volkan.

"Dudaklarımız..." O anı düşünürken bile gülmüştü Ezgi. İrem'in sevinç çığlıkları , Çağrı ve Volkan'ın sinirden ettiği küfürlere sağır olmuştu Ezgi.

Kulağına gelen tek ses sanki onun sesiydi.

Seviyordu o adamı hemde çok seviyordu.

....

Bazen hayatımız da sanki her şey bizim üstümüze geliyor gibi hissederiz.

Ece de öyle hissediyordu. Ece çok hata yapmıştı, ve onca hatasını düzeltmek için Cenk'e sığınmıştı. Şimdi ise Ezgi onu elinden almak istiyordu. İzin veremezdi.

Elindeki cam parçalarına baktı. Bu gece bu iş bitecek , Ece sonsuzluğa gidecekti. Cenk ve Ezgi ise vicdan azabından ölecekti.

İlk önce küveti suyla doldurdu ve içine girdi.

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin