14.Bölüm

195 17 3
                                    


Volkan da tepki göstermek adına , " Cenk şimdi gelelim sana , ya Ece ya Ezgi?"

Bunu beklemesem de bir cevap bekliyorduk hepimiz.

"Evet Cenk , peri kızını mı seçiyorsun yoksa yıllardır bir kahramanı karanlığa hapseden Ece'yi mi?" diye yeniledi abim soruyu

Hepimiz bir cevap bekliyorduk. Cenk bir bana bir Ece'ye bakıyordu. Ece'nin kendisine zarar vermesinden korkuyordu. Ama ben ne olacaktım ? Cenk'in yüreğime verdiği zarar ne olacaktı ? Canım her seferinde biraz daha acıyacak , yaralarım kanayacaktı.

Ağzından çıkan tek bir kelime , ya beni yıkacak ya da mutluluktan uçuracaktı.

Cenk ayağa kalktı. Masanın başına geçti.

"Herkes bir cevap bekliyor benden" diyerek derin bir nefes çekti. Konuşma yapacaktı.

"Burak'ın gelmesine çok sevindim. Ezgi onu çok seviyor ! Ailesi olarak hala neden sakladığınızı anlamadım."

İrem cevapladı , "Neden olacak işte , Ezgi'ye değer vermiyorlar."

Bu gerçek ile defalarca yüzleşmiştim. Artık acıtmıyordu bu durum.

"Benden bir karar vermemi bekliyorsunuz!"

"Ece yanıma gelir misin ?"

"Ne yani Ece'yi mi seçiyorsun?"diye sordu Çağrı.

Ece'yi seçerse ben yıkılırdım. Ece ise gülümseyerek yanına gitti Cenk'in.

Cenk yüzünü görebilmek için Ece'nin ona doğru döndü.

"Kadınlara olan saygım çok büyüktür Ece. Bu zamana kadar hiçbir kadına ne saygısızlık yaptım ne de laflarımla kırdım. Ve hiçbirine vurmadım bile!"

Neden bunları anlatıyordu direk cevabını verseydin ya.

"Ama sen beni çok zorladın ! Ben 22 yaşında yetişkin bir insanım. Oyunla işim olmaz! Sen ise oyunlarla kurduğun bu hayatına dahil ettin beni. Kardeşim gibi gördüm seni. Korudum , kolladım. Sen ise her seferinde benim peri kızımı üzdün..."

Ben devamını duymuyordum. Peri kızım demişti. O an bir gürültü koptu. Ece çığlık atıyor Cenk ise Ece'nin saçlarından tutmuş onu kapıya sürüklüyordu.

"Cenk bırak! Yalvarırım bırak ! Dinle beni!"

Ece yalvarıyor, Cenk ise ona sağır kesiliyordu.

"Sakın bir daha karşıma çıkma Ece !" Diyerek onu dışarı fırlatmıştı. Kapıyı da yüzüne kapatmıştı.

"Kimi seçtiğim belli bence !"

Ben 32 diş gülümsüyordum. Hayatımdaki en güzel anlardandı.

"Ezgi , sen benim sevdiğim kadınsın ! Belki hissettiremedim ama , gökyüzündeki en parlak yıldızım sensin !"

Yanıma geldi , ellerimi aldı ellerinin içine.

"Seni seviyorum , peri kızı."

___________

Yazarın ağzından

İrem , çimenlere uzanmış , ruhunu gecenin sessizliğine hapsetmiş bir şekilde yıldızları izliyordu.

Toprağın çaldığını düşündüğü sevdiğinin omzunda bugün hıçkıra hıçkıra ağlatmıştı.

Kokusu dört bir tarafı sarmışken , İrem'in hissettiği huzurun tarifi yoktu.

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin