Bu bölümü karakter tanıtımı gibi de düşünebilirsiniz .
İyi okumalar 🌸
__________________Uçsuz bucaksız bir denizde sandal ile bir o tarafa bir bu tarafa sürüklendim.
Her daim kuşların özgürlüğünü kıskandım. Uçmak istediğim her an yere kapaklandım.
Elimden tutanlar ise hep dostlarım oldu ! Bu zamanda ne zordur değil mi birine dost diyebilmek ? Şükürler olsun ki bu hayattaki tek kazancım , Allah'ın bana verdiği bu 4 insan . Ah, pardon ! 3 demeliydim. Çünkü birini toprağa verdik değil mi ?
Yağmur sonrası mis gibi kokan toprak Burak'a da ev sahipliği yaptı. Her türlü canlıyı içinde barındıran toprak , Burak'ı da aldı.
Hz. Adem de topraktan yaratılmıştı değil mi ? Her canlının başlangıcı olarak kabul edebilecek bir element.
Her şey çok güzeldi elbet. Babamın ölümünden sonrası da öncesi de .
Babam yaşasa annem saçma sapan işlere kalkışmazdı. Babama önceden çok kızardım. "Neden gittin?" Diyerek resmine hesap sorardım. Ama cevap yoktu. Ve hiçte olmayacaktı. Kız çocukları babalarına düşkün olurmuş baba.
Hatta babalar kızlarının ilk aşkıymış.
Özür dilerim baba , ben senden sonra birine aşık oldum .Gözleri kehribar o çocuğa aşık oldum. Beni görmedi gözleri. Hiç aşkla da bakmadı. Ama merhametini her daim hissettim. Sonra elimden aldılar onu.
Gözlerine Hasret Kaldım.Keşke her şey daha farklı olabilseydi. Mesela sen olsaydın, o olsaydı. Mutlu olsaydık.
Ezgi asla ağlamasaydı. Kendimi bildim bileli Ezgi ileyim. Kardeşten öte bir insan oldu bana. Ailemden bir parça gibi. Ona bir şey olmasın diye kendimi disiplinlik ettiğimi hatırlıyorum. Ortaokulda onun 2 tutanağı vardı ve 3.süde olursa atılacaktı. Suçu üstüme almıştım. Ve ilk tutanağımı almıştım. Her şeyin ilkini onunla yaşadığım gibi bunu da ilk onla yaşamıştım.
Ama Ezgi'ye ihanet ettiğimi düşünmüştüm hep. Ona aşık olduğumu bilse nasıl tepki verirdi bilmiyorum. Kızar mıydı , sevinir miydi ?
Bazen zor şeyler yaşarsın. Gözlerin ağrır uykusuzluktan. Canın acır acıdan. Kendini daha yaşlı hissedersin. Tebessüm ederek saklarsın içindeki acıları. Ama geçmez.
Geçmeyecek bir acıya, sonsuza dek ev sahipliği yapacağım!
_____
Sizce İrem kime aşık ?Bitmeyen ve dinmeyen bu acısı ne olabilir ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
Romansa"Ne bakıyorsun öyle ? İlk defa mı erkek gördün hayatında?" diye sordu. O soru o an hiç beynime ulaşamadı. Gözlerim büyülenmiş gibi kitlendi o harika ötesi gözlerine. İçimden bir şey koptu hissettim. Canım acıyacaktı sanki de yer hazırlıyor gibiydi...