-Co cię zainspirowało?
- Szczerze? Nic. Z nudów usiadłam i coś napisałam, nawet nie myślałam o opublikowaniu tego- Lubisz Harrego Pottera?
- Nie bijcie, ale nie.
Nie lubię
(oczywiście nie mam nic do osób, które lubią, absolutnie)- Czekasz na list z Hogwartu?
- Jak można wywnioskować z poprzedniego pytania.
Nie- Ulubiona książka/seria nie z wattpada?
- Miłością czystą i nieskazitelną darzę ,,Dwór cierni i róż" ❤️- Wolisz książki czy filmy?
- Książki. Ale dobrym wyciskaczem łez też nie pogardzę (możecie pisać)- Data urodzenia?
- To są dane poufne.
Ale możecie pisać ile według was mam lat- Dlaczego zaczęłaś pisać?
- Ja wiem, że was teraz do siebie trochę zniechęcam, ale jak już pisałam. Nudziło mi się
(docencie szczerość)- Ulubiona bajka z dzieciństwa?
- Kopciuszek, ewentualnie Mała syrenka. Z tych trochę późniejszych to Hannah Montana xd- Co cię inspiruje do pisania?
- Moi przyjaciele. Większość sytuacji z książki jest autentycznych.
Wyobraźcie sobie z kim ja żyję- Ulubiona seria z Wattpada?
- Hmm... Dużo tego jest, ale aktualnie chyba ,,Zatraceni" ❤️ polecam- Piszesz tylko książki czy jesteś też mega molem książkowym?
- Lubię czytać, ale molem książkowym bym się chyba nie nazwała- Ulubiona lektura w szkole?
- Jestem niepoprawną romantyczką, więc na mojej półce obowiązkowo musi być ,,Romeo i Julia" ❤️- Jesteś od czegoś uzależniona?
- Od jedzenia- Cola vs Pepsi?
- Mimo, że nie czuję różnicy, to cola- Jesteś tolerancyjna?
-Myślę, że tak- Jakiej muzyki słuchasz?
- Wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Ale nienawidzę rapu i metalu- Jak masz na imię?
- Ile masz lat?
- A jak myślisz?- Co byś robiła/jakbyś spędziła czas gdybyś nie pisała na wattpadzie?
- Czytałabym na wattpadzie (czyli to co robię całymi dniami)- Czy masz rodzeństwo?
- Niestety- Twój dom w Hogwarcie?
Ravenclaw
(czy to bardzo źle, że z nazwy kojarzyłam tylko Gryffindor?-Ulubiony film?
-,,Pamiętnik" 💕- Masz wysoką samoocenę?
- Zdecydowanie nie- Lubisz czarny humor?
- Żywię się nim- Całowałaś się z dziewczyną?
- Nie i na razie nie planuję- Jesteś w związku? Jeśli tak to jak długo?
- Jestem zbyt głupia by być w związku- Będą pytania do bohaterów?
- Nic nie mówię, nic nie obiecuję- Jak wyglądasz? Wstaw swoje jpg
- Nie będę się kompromitować i nie wstawię zdjęcia xd
Ale mogę powiedzieć, że Venus to ja (tylko, że w okularach)Kilka mało ważnych faktów ode mnie:
- Ulubiony przedmiot?
Przygotujcie się na szok
Matematyka!
Ale nie, nie jestem typowym kujonem- Ulubione lody?
- CzekoladoweShawn Mendes to mój Bóg 💕
Przy Sheeranie często płaczę
Mam niezrównoważonego psychicznie psa
Gram na gitarze
Piłka nożna ❤️
Skoki narciarskie ❤️
Siatkówka ❤️Lubię poezję
Więc to już koniec.
Dziękuję bardzo za wszystkie pytania.
Jeśli chcielibyście jeszcze coś wiedzieć. Piszcie.A co do pytań, kiedy następny rozdział.
Ja naprawdę nie wiem.
Niedługo koniec semestru, muszę ogarnąć moje jakże powalające oceny, a jeszcze umieram po sylwestrze.Buziaki
treasurehunter_
CZYTASZ
Say That You Love Me
Ficção AdolescenteOpowieść o tym jak księżniczka, zakochuje się w księciu. Tylko, że księżniczka od zawsze nienawidziła księcia. Czy książę odwzajemniał to uczucie? Czy księżniczka jest w stanie spojrzeć na księcia inaczej? Czy książę jest w stanie szczerze pokocha...