Ek not; 2018-'19 yılları arasında yazdığım bu fic acemiliklerle ve çokça yazım hatasıyla doludur. Kitabı güncellemeyi düşünmüyorum çünkü yıllar içerisinde gelişen yazım sitilimi bizzat görün istiyorum. Kitabı bir dönem silmeyi bile düşündüm lakin sizin isteğinizle bundan vazgeçtim. Eğer hâlâ buradaysanız, teşekkür ediyorum. Gerçekten minnettarım, diğer ficlerimde görüşmek üzere♡isminemyg
💫
Biz iki zıt kutuplardık. Jungkook ve ben. Aynı gökyüzünün altında, aynı apartmanda yaşayan iki farklı yan komşulardık.
Ben farklıydım. Düzenli bir yaşamım, iyi geçen bir eğitim hayatım vardı. Bunun yanında herkes tarafından sevilir,sayılırdım. Küçüklerim beni sever, bana karşı hep saygılı davranırdı, büyüklerim ise her zaman beni över, severlerdi. Yedi katlı yıkık dökük apartmanın sevilen çocuğuydum ben. Jungkook'un aksine.
O benim resmen zıttımdı. Düzensiz bir yaşamı, kötü giden bir eğitim hayatı vardı. Küçükleriyle anlaşamaz, büyükleriyle hep kuşak çatışması yaşardı. Tabi bu nedenle apartmanda hovarda, aylak aylak dolaşan genç figürü Jungkook'a aitti.
Bu sebeplerden de Jungkook sürekli benimle kıyaslanırdı herkes tarafından. Ailesi, komşular, hocaları.
Hepsi Jungkook'la beni kıyaslıyor, Jungkook'u azarlayıp rencide ederken beni yüceltiyorlardı.Tabi bu durum benim için sorun değildi. Ben seviliyordum ve her aile tarafından istenen bir çocuktum. Bu durum sadece Jungkook'un hoşuna gitmiyor, benden hiç haz etmiyordu. Tabi benimde aynı duyguları paylaştığım kesindi.
Ben Park Jimin, sevilen Park Jimin.
💫
Yn: Umarım beğenmişsinizdir, karakter tanıtım bölümü gelecektir,ayrıntılarla beraber.
Mon Voisin* Fransızca da yan komşum anlamına gelmektedir.
Desteklerinizi bekliyorum 😘😘🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723