-Bölüm şarkısı;Chase Atlantic'like a rockstar-
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum,kocaman öpüyorum🌸
💫
"Bay Kwon yazılı sınav yapacakmış...Tanrım al canımı kurtulayım. Jimin? Hey sen beni dinlemiyor musun?"
Taehyung tam yanımda otururken dikatimi ona vermiş, zihnimdeki Jungkook'a ait düşüncelerimden ayrılmıştım. Aklımda hep koridorda konuştuklarımız geliyor, kendimi bu konu hakında düşünmekten alı koyamıyordum.
Bu nedenle zilin çalmasını ve öğrenci ile dolan sınıfı Taehyung'un bana seslenmesi ile fark etmiştim.
"Dinliyorum." diye cevap verdim Taehyung'a, kalemliğimi sıraya koyarken. Sınıfın nerdeyse yarısı öğrenci ile dolmuştu ama Jungkook ve arkadaşları hala ortalıkta yoktu.
"Belli oluyor dinlediğin. Bay Kwon denen pezevenk sınav yapacak diyorum." Taehyung elinde hızla salladığı uçlu kalemi sıraya bıraktı, düşen yüzünü bana çevirmişti.
"Yani?" diye sordum hafifçe sırıtırken, Taehyung'un aksine sınavın olması benim için bir sorun teşkil etmiyordu.
Taehyung önce tebessüm etti.Muzipçe sırıtırken,"Yanisi sen bu yakışıklı arkadaşına kopya vereceksin. Ben de sana çilekli süt ısmarlayacağım." demiş, kimse duymasın diye biraz kulağıma yaklaşmıştı.
Dibimdeki pişmiş kelle gibi sırıtan Taehyung'u başından hafifçe itip kendimden uzaklaştırdım.
"Pazarlığını başka biri ile yapmanı öneririm Kim çıkarcı Taehyung." dedim ve bakışlarımı içeriye elindeki sınav oturma liste ile giren Jungkook'a çevirdim. Arkadaşları da arkasından gelirken bana alayla sırıtmadan önce kara tahtanın önüne geçmişti.
"Yha!Jimin ne va-" Jungkook'un sesli bir şekilde boğazını temizlemesi ile Taehyung'un konuşması yarıda kalmış, ben dahil herkes dikkatini Jungkook ve arkadaşlarına vermişti.
"Sınıfın yobazları!" diye bağırdı Jungkook yüzündeki alaycı gülüşle, arkadaşları da bu söylediğine gülerken bakışları kısa bir anlığına beni bulmuştu.
Göz devirdim ve sinirle soludum. Şu sınıfta tek bir yobaz vardı. O da Jeon Jungkook'un ta kendisiydi!
"Kwon pezevengi sınav oturum listesini değiştirmiş, şimdi o çenelerinizi kesin ve size sınavda nereye oturacağınızı söylememi dinleyin" Jungkook önce düz bir bakış attı sıniftakilere, dilini pirsingli dudağında gezdirmeden önce elindeki listeyi inceledi.
Taehyung sesizce,"Umarım senin yanında otururum Jimin."diye fısıldayınca Jungkook bize dönmüş, gözlerini bizden ayırmadan,"Sejun," demişti sanki benim ismimmiş gibi gözlerini benden ayırmadan."Sen Wonji'nin kucağına oturuyorsun."diye ekledi, muzipçe sırıtıp gözlerini benden ayırırken.
Sınıftan yükselen 'o'sesleri ile bazı beyinsizler Jungkook'un bu söylediğine gülmüştü. Bir işini de düzgün yapsaydı şaşardım zaten.
Jungkook sınıftaki gülüşlerin kesilmesi ile diğer isimleri de aynı şekilde söylemişti."Kim Taehyung," dedi Jungkook alaycı bakışları tekrar bizi bulmuştu.
"Sen Min Yoongi'nin kucağına oturuyorsun."demiş, kaş göz işareti ile tam karşımızdaki Yoongi'yi göstermişti. Taehyung utançla başını öne eğdiğinde sinirlenmiştim.
Sınıftaki çoğu kişi yine bu yersiz espiriye gülerken,"Kes artık şunu!"diye bağırmış, tüm dikkatleri üzerime toplamıştım.
Sınıftaki gülüşmeler kesilirken Jungkook delici gözlerini benden ayırmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723