12|güzel

11.8K 1K 863
                                    


-Bölüm şarkısı;Bazzi'beautiful-

💫

Aptaldık. Jungkook ve ben. Çocuk gibiydik ve aramızdaki bu uyumsuzluk kesinlikle bitmeyecekti. Saçlarımız ıslaktı, tuvalet ise göle dönmüştü. Bayan Jeon bize şaşkın bir ifade ile bakarken Yoongi ve Taehyung gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.

Jungkook ve ben ise olması gerektiği gibiydik. Bayan Jeon'un karşısındayken azarlanmayı bekleyen çocuklardan farkımız yoktu. Tek fark çocuk değildik ama çocuk gibi davranıyorduk.

Ben bunun bilincindeydim. Fakat Jungkook kesinlikle öyle değildi. Uyuz, serseri, sinir bozucuydu. Islanan saçlarını geriye atıyor, üzerine damayan su damlacıkları yüzünden üzerindeki beyaz gömleğini çekiştiriyordu.

"Tanrım çocuk gibisiniz. Ne bu haliniz?" Bayan Jeon kafamdan geçen düşüncelerimi onaylayan nitelikte konuştuğunda utançla yüzüne baktım.

"O başlattı," dedi Jungkook, gözlerini bir anlığına bana çevirip Bayan Jeon'a döndü. "Beni tahrik etti." diye tısladı,  sinirle.

Asıl tahrik edilen kişi bendim. Tamam, bu saçma kavgayı ben başlatmıştım. Fakat sebebi Jungkook'tu. Beni tahrik etmişti.

"Nasıl bir tahrik?" Yoongi muzip bir şekilde sırıtıp, alayla sorduğunda Taehyung ile ona sert bakışlarımızı yolladık.

"Deliye döndüren bir tahrik."

Jungkook'ta aynı şekilde sırıtıp, aynı üslupla cevap verdiğinde bu sefer sert bakışlarımın hedefi oydu.

"Sen zaten delisin." diye mırıldandım kendi kendime, Jungkook yine de duymuş, bana göz kırpmıştı.

Sinir bozucuydu. Siyah saç tutamları anlına tel tel düşerken, boynundan göğsüne kadar su damlacıklarına ev sahipliği yaparken, çıkarmış olduğu pirsingi ile kırmızıya çalan dudaklarıyla bana göz kırparak sinir bozucunun yanında etkileyiciydi de.

Zihnimdeki bu düşünceyi silip,bakışlarımı Jungkook'tan ayırdım ve Bayan Jeon'a döndüm. Bugün herkesten azar işitmiştim. Zaten çökük ruh halime,cenaze işlemlerini başlatabilirdik.

Bir an önce Taehyung ile beraber evime gitmek istiyordum. Ama ondan önce annemin eve dönmesi gerekiyordu.

"Hadi böyle soytarı gibi durmayın, Jimin Jungkook'un odasındaki kurutma makinesi ile saçlarını kurut çocuğum, ayrıca okul kıyafetinde ıslanmış, Jungkook sana bir tişört versin üşütme." Bayan Jeon bir anne gibi ilgilendiğinde ona teşekkür etmek isterdim ama Jungkook'un odasına girmek, değil onun tişörtünü giymek istemiyordum.

Ki Bayan Jeon laf kaldıramayacak kadar yorgundu, inkar etmemi beklemeden mutfağa geri dönmüş, ev terliklerini şaplata şaplata ilerlemişti.

"Hadi bakayım serseriler, ben bulaşıkları yıkayıncaya kadar üstünüze çeki düzen verin." dedi Bayan Jeon, kesin bir dille. Sonra ise mutfağa girmişti.

Bezgince soluyup bakışlarımı Jungkook'a çevirdim, bana kafası ile yukarı katı göstermiş, "Önden buyur." diye mırıldanmıştı.

Siyah saç tutumlarının anlına düşerek ona ayrı hava kattığı gözle görülür bir gerçekti. Dış görünüşünü bu kadar incelemem tuhaftı. Gözlerimin ıslak siyah saçlarında nemli dudaklarında takılı kalması kesinlikle tuhaftı.

Mon Voisin | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin