-Bölüm şarkısı;Arctic Monkey'do you wanna know-
İyi okumalar:')
💫
"Kim Taehyung! Hemen o laptopu kapatıp yanıma geliyorsun!"
Annemin sesi mutfaktan odama kadar gelirken keyifsizce ofladım ve henüz yeni başlamış olduğum Riverdale dizisinin linkini kapattım. Laptopumu yatağıma bırakıp yerimden zorlukla ayaklandım.
Bugün annenin iş arkadaşı diye tanıttığı Bayan Min bize akşam yemeğine gelecekti. Kadını hiç görmemiştim, zaten bugün evimize gelerek bir ilki gerçekleştiriyordu.
Annem ise bana inat olduğuna kesin karar aldığım, akşam yemeği için benden yardım istiyordu. Üstelik bunu ben yabancı dizi izlerken yapıyordu.
Yemeklerden hiç anlamazdım, ev işlerinden de öyle. İşim gücüm ya müzik dinlemektir, ya da yabancı dizi izlemek. Uzmanlaştığım tek platform sanal ortamken, nasıl olur da ev işlerine yardım ederdim?
Olacak iş değildi.Ayağıma geçirdiğim mor bulut desenli terliklerimle aşağı kata indim. Bankada muhasebe işi yapan annemi çokça mutfakta görmezdim. Bu nedenle onu mutfak önlüğü ile salata yaparken gördüğümde tebessüm etmiştim.
"Beni izlemeyi bırak ve masayı kur Taehyung." dedi annem, hızlıca salatanın sosunu hazırlamaya koyulmuştu.
"Baştan söyleyeyim,şahsım adıma olan soruları cevaplamam, misafirin geldiğinde oğlu belki de kızı benden büyük olsun veya olmasın ilgilenmem." dedim kesin bir dille, dolaptan mutfak takımını çıkaracağım sırada tüm şartlarımı anneme söylüyordum.
Annem ise sırıtıyor,alaycı bir ifade ile kaşlarını çatarken bana sahte bir kızgınlıkla cevap veriyordu.
"Kim Taehyung, misafirimin senin yaşında bir oğlu var. Ve evet, ilgileneceksin."
Annem şakayla karışık isteğini kesin bir dille dile getirdiğinde göz devirdim ve servis tabaklarını orta düzey salondaki, yine fazla yer kaplamayan dört kişilik yemek masasına yerleştirmeye başladım.
"Anne, beni biliyorsun. Eve gelen misafirlerden nefret ediyorum. Özellikle eve gelen misafirin çocuğu var ise." dedim kesin bir dille,annem de hazırladığı yemekleri masaya koyarken bana dönmüş,"Lütfen Taehyung, Jihyo benim en yakın arkadaşım. Benim için bir gece katlanamaz mısın?" diye sormuştu.
Masayı kurmaya devam ederken keyifsizce nefesimi dışarıya verdim. Annem bana yavru kedi misali bakarken içimdeki vicdanım inadımı yenmişti."Tamam," diye mırıldandım, annemin asık yüz ifadesi hemen yuyumuşarken.
"Bir şartla,"dedim, annem gülümsemiş,"Tabi ki karşılıksız değil, nedir?" diye sorarken ellerini masaya yaslamıştı.
Memnuniyetle sırıttım, annemin bakışları üzerimdeyken."Bugün istediğim kadar yabancı dizi izleyeceğim, saat ikiye kadar." Annem kaşlarını çatıp,"Yarın okulun var, o geç saate kadar olmaz." demişti.
Masayı sonunda kurduğumda ellerimi kollarımda birleştirdim."Anlaşma bu Bayan Taeyoung." dedim, kesin bir dille.Annem çatık kaşlarını indirdi.
Ekmek ve suyu almak için mutfağa dönmeden önce isteksizce,"İyi madem, ama eğer yarın okula geç kalırsan sorumlusu sensin Taehyung." demiş, o sırada kapı zili çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723