21|ateş ve barut

13.6K 1K 717
                                    

-Bölüm şarkısı:Chase Atlantic-Slow down

öhöm feels in room:')

💫

Hiç aklıma gelmezdi. Açıkçası bundan bir ay öncesine kadar Jungkook'la sevgili olabilmemiz imkansızdan ibaretti. Gel gelelim okul kantininde onunla oturuyordum, tam karşımda arkadaşım Taehyung ise bu duruma alışmaya çalışıyordu.

Bende alışmaya çalışıyordum. Gerçi tüm okul buna alışmaya çalışıyordu. Zamanında kedi köpek gibi kavga eden bu iki kişinin şimdi sarmaş dolaş bir şekilde kantinde oturmaları onlara da inanılması zor geliyordu.

"Şimdi siz sevgili misiniz?" Taehyung dudaklarında çilekli sütünün pipetini ezerken bakışlarını üzerimizde gezdiriyordu.

"Evet, Taehyung. Sevgiliyiz." diye cevap verdi Jungkook, Taehyung'a kısa bir bakış atıp, bana döndü ve sarı saçlarıma küçük bir buse kondurdu.

Evet söylediği gibi sevgiliydik. Dudaklarından çıkan o kelime gerçekti. Onun bana olan bakışları artık alaycı değildi. Artık ona karşı içimde yeşermeye çalışan duygu nefret değil, sevgiydi.

Gülümsedim huzurla ve başımı omzuna yasladım. Huzur tamamiyle onun omzuydu. Sanırım ben daha yeni fark etmiştim.  Yoongi elinde iki sade ve diğeri limonlu sodayla yanımıza yaklaştı.

Gözlerini etrafında gezdirdi, sade sodaları bana ve Jungkook'a  doğru uzatırken,"Tüm okulun bakışları üzerinizde."diye mırıldandı.

Jungkook omuz silkerken, kendi sodasından bir yudum aldı.

"Baksınlar, sikimde değil."

Kantinde çoğu öğrencinin bakışları üzerimizdeydi. Ve açıkçası rahatsız ediciydi. Umursamıyormuş gibi görünsem de, aslında umrumdaydı. Sadece Sejun ve bazı cadoloz kızların çekemeyen bakışları hoşuma gidiyordu.

"Tamam artık sevgilisiniz. Ama şu ödev işini halletsek diyorum. Bay Kwon beni ipe getirmeden, bu işi hall etmemiz lazım." Taehyung dişleriyle ezdiği pipeti çilekli sütünün paketine geri koydu ve göz merkezini üzerimize dikti.

Jungkook ve Yoongi proje ve ödevler konusunda umursamazlığını korurken Taehyung konuşmam için kaş göz işareti yaptı.

"Taehyung haklı," dedim, Taehyung beni başıyla onaylarken."Grupça yapalım ve bitsin. Zaten Jungkook'ta kabul etti. Dördümüz beraber yapalım işte." Yoongi hala ifadesizliğini korurken, Taehyung göz devirdi ve kolunu dürttü.

Yoongi önce düz bakışlarını Taehyung'ta gezdirdi."Tamamdır. Yaparız." diye mırıldandı ve arkasına yaslandı. Taehyung keyifle gülümsedi.

Jungkook sessizce otururken ona döndüm. "Değil mi Jungkook? Grupça ödev senin içinde uygun." diye sordum, tekrar. Jungkook bakışlarını yüzüme çıkardı. Tebessüm edip, başını olumlu anlamda salladı.

"Uygun sarışın."

Gözlerimin içine öyle güzel bakıyordu ki, içimde meydana gelen onu öpme hissiyatı ile dolup taşıyordum. Aramızdaki bu çekim hala varlığını koruyordu. Ben hala Jungkook'a kapılmaya devam ediyordum. Sanki günler geçerken onun başka bir güzelliğini daha fark ediyordum.

Buna dudağının altındaki küçük beni, yanağındaki izi kalmış bir yara izi dahildi.

"Peki o zaman, hafta sonu bizde buluşuyoruz. Zaten annem evde yok." dedim, gözlerimi Jungkook'tan ayırıp Taehyung ve Yoongi'ye döndüm.

İkisi de başıyla beni onaylarken Jungkook kaşlarını çattı ve kulağıma doğru eğildi.

"Bana bundan bahsetmemiştin sarışın. Vazgeçtim, ödevi ikimiz yapıyoruz." diye fısıldadı Jungkook, kaşlarımı çatıp ona sert tutmaya zorladığım bir bakış yolladım.

Mon Voisin | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin