Bölüm şarkısı: Jason Walker- Down
Yorumlar gittikçe azalıyor:(
Ayrıca şu an ki kitap kapağı sizce de muazzam değili mi?🌸💫
Güzel ve huzurlu geçen saatlerin sonunda -ki güzel şeylerin elbet bir sonu vardı- soluğu okulda almıştım. Aslında bakarsanız okula geri dönmeyi hiç istememiştim. Jungkook beni okula bıraktıktan sonra son derse yetişmiştim. Tabi, matematik hocamız Bay Kwon beni sorguya çekmiş, okuldan kaçtığım için beni Bayan Dami'nin odasına göndermişti.
İsteksiz adımlarla Bayan Dami'nin odasına ilerlediğimde içimde gram pişmanlık yoktu. Okuldan kaçmak bana göre değildi, bunun farkındaydım. Sadece biraz olsun kural dışı oynamıştım. Jungkook'a uymuştum, fakat pişman değildim.
Kendimi onun yanında mutlu hissediyordum. Ki Bayan Dami benim aksime bu durumdan pekte memnun değil gibiydi.
Odasına girdiğimde beni soğuk bakışlarıyla karşılamıştı. Yavaş adımlarla tam karşısına geçtim ve saygıyla selamladım.
Bana hâlâ düz bakışlar atması ortamı germekten başka hiçbir işe yaramıyordu.
"Bugün okul kapanmadan üç saat önce Bay Kwon seni Jungkook'la okuldan kaçarken görmüş. Bana bunu açıklamanı istiyorum Jimin." Bayan Dami makam koltuğuna yaslandı ve kollarını da kolluklara dayadı.
Ne diyebilirdim ki, okuldan kaçmış, güvenini sarmıştım. Yüksek bir ihtimal gözünden de düşmüştüm. Eminim, okuldan kaçmamı aileme de yetirmişti. Ama bunların hiçbiri umrumda değildi. Eski ben olsaydım, belki umrumda olurdu. Ama Bayan Dami'nin karşısında eski Jimin yoktu.
Değişmiştim. Öyle ya da böyle sebebi Jungkook olsa bile artık eskisi gibi değildim.
"Ben..." Doğru kelimeleri seçmekte zorlanıyordum. Bayan Dami bakışlarıyla, konuşsam bile bana inanmayacak gibiydi. Çoktan beni rencide edecek kelimelerini aklında kurgulamıştı.
Bayan Dami konuşmayacağımı anladığında gözlerime hayal kırıklığıyla baktı.
"Sana inanamıyorum Jimin." diye hayıflandı, ona kalırsa bende kendime inanamıyordum. Gözlerine hiçbir utanç belirtemeyen ifadeyle baktım.
"Jungkook ile okuldan kaçmakta ne demek? Nasıl bir öğrenci oldun sen? Öğretmenlerinden de bilgi aldım, derslerine eskisi kadar katılmıyormuşsun. Jungkook'la yakın olmaya devam edersen, başarısız olacaksın. Şurada sınava haftalar kaldı ve sen okuldan kaçıyorsun. Seul lisesinin birincisi okuldan kaçıyor, beni hayal kırıklığına uğrattın." Bayan Dami gözlerime bakarken söylediği her kelime de gerçekleri yüzüme vurdu.
Derslerimde gerilemiştim, bunun farkındaydım. Ama bu beni başarısız yapacak kadar derin değildi. Son zamanlarda Jungkook'la daha yakındım, bu da doğruydu. Jungkook'la sevgiliydim, bunun sonucunda aklım havadaydı. Sınava az kaldığını da biliyordum, derslerime eskisi kadar yoğunlaşamıyordum. Bunun sorumlusu Jungkook değildi, tamamiyle benden kaynaklıydı.
Eskisi kadar derslerime ağırlık vermediğim için başarısız sayılmazdım. Biraz olsun sınırlarımın dışına çıkarak, benliğimden vazgeçmiyordum. Okulun birincisi olabilirdim. Bu her okul birincisinin okuldan kaçmayacağı anlamına gelmezdi.
Elbet Bayan Dami'yi hayal kırıklığına uğratmak istemezdim fakat elimde değildi. Son yaşanan olaylar, benim aklımla verdiğim kararlar sonucu gelişmemişti. Yaptığım tek şey Jungkook'a kapılmaktı. Bunu yaparken de aklımla değil, kalbimle hareket ediyordum.
Pişman değildim.
Boğazımı temizledim ve gözlerimi benden bir açıklama veyahut savunma bekleyen Bayan Dami'ye çevirdim. Dürüst olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fiksi Penggemar"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723