10|misafir

11.8K 1.1K 347
                                    

-Bölüm şarkısı;Zayn'wrong-

İyi okumalarr

💫

Sabır gerçekten insanda var olması zor bulunan bir dayanma gücüydü. Bayan Dami bu gücünün sınırlarını ancak Jeon Jungkook'ta zorlayabilirdi.

İlk kez bir öğrencisine el kaldırmıştı. Jungkook sağ olsun bu ilki de yaşatmıştı.Benim yüzümden.

Bir nevi kendi değimiyle 'Mahallemizin namusunu korudum ' Ha evet, tam anlamıyla Jaehyun'un pestilini çıkarmasının tek nedeni buydu.

Jeon Jungkook benim namusumu korumuştu.

"Eee, Jungkookcum nasılsın görüşmeyeli?" diye sordu Bayan Dami alayla, koltuğuna yaslanıp gözlerini Jungkook'ta gezdirdi.

Halimiz gülünçtü. Bayan Dami bile artık Jungkook'a laf anlatmaktan bıkmıştı.Jungkook bugün yine sabırları zorlamış, dengeleri bozmuştu.

"İdare ediyoruz, biliyorsunuz geçen hafta da buradaydım. Özlediniz mi beni hocam?" Jungkook'ta aynı gevşeklikle Bayan Dami'ye cevap verirken göz devirdim. Az önce hocadan tokat yememiş gibi, gevşekçe davranıyordu.

Anlayacağı tek dil de buydu zaten. Son derece seviyesiz ve alaylı cümlerlerdi.

Bayan Dami sinirle güldü."Özlemez miyim oğlum, bak yine odamdasın. Akşamları yatıya da kal tam olsun." dedi, gözleri alayla bakarken, delirdiğini falan düşünmemiş değildim.

Gözlerimi Jungkook'a çevirdiğimde bana kısa bir bakış atıp Bayan Dami'ye döndü."Yok almayayım hocam,evimi seviyorum." diye mırıldandı, dudakları alayla kıvrılırken.

Bayan Dami bir süre bezgin bakışlarını Jungkook'ta gezdirdi. Boğazını temizleyip,yüzüne ciddi bir ifade takındı. Ne olursa olsun, Jungkook'un umrunda olmasa bile laf anlatmaya mecburdu. Elinden bir şey gelmiyordu.

"Neyse, bu kadar dalga yeter. Bugün soyunma odasında yaşananları bana teker teker anlatacaksınız. Eğer yatıya kalacak bir okulunuz olmasını istiyorsanız, dürüst olmanızı öneririm." dedi Bayan Dami, gözlerini Jungkook'tan ayırıp bana çevirdiğinde başımla onayladım.

"Şimdi, sizi dinliyorum." Bayan Dami ezici bakışlarını Jungkook ve bende gezdiriyordu. Başımı kaldırıp, Jungkook'a baktığımda bana alayla sırıttığını gördüm.

Kaş göz işareti ile konuya benim giriş yapmamı istiyordu. Ona düz bir bakış attıktan sonra Bayan Dami'ye çevirdim gözlerimi.

Bir açıklama beklercesine dikkatini bana vermişti.Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

"Soyunma odasında Jungkook'la aramızda bir tartışma geçti. Kendisi utanmadan herkesin içinde soyundu, beni kışkırttı. Bunun üzerine bende soyundum. Jaehyun bana laf atınca Jungkook'ta sinirlendi. Sonrası belli zaten." Gergince nefesimi dışarıya verdiğimde kendime kızıyordum. Aptaldım. Tamamiyle aptal birisiydim ve çocuk gibi hareket etmiştim.

Jungkook bana laf atmıştı ve ben bu lafın altında kalmamak için her şeyi boka çevirmiştim. Jungkook'a uyacak kadar aptal biriydim. Şu an Bayan Dami'nin karşısında olmamızın sorumlusu Jungkook olsa da, benim de payım vardı.

En çokta bu beni rahatsız ediyordu. En az Jungkook kadar kendimi Jaehyun konusunda sorumlu hissediyordum. Ben de en az Jungkook kadar suçluydum.

Bayan Dami kaşlarını yukarıya kaldırdı. Dikkatlice yüzümde gezdirirken bakışlarını,"Jungkook'a uydun yani?" diye sormuştu, sesindeki o şaşırmışlıktan ziyade hayal kırıklığı beni çoktan rahatsız etmişti.

Mon Voisin | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin