8|Cesaretten anladığın

11.9K 1K 567
                                    

Multi medya ile okyun canlarım,bölüm geç geldi farkındayım ama sınav haftasından dolayı mağdur görün beni.')

-Bölüm şarkısı;G-eazy'Drifting-

💫

Okul bahçesine giriş yaptığımda kulaklığımı çıkarıp, çantama geri koydum. Bu sabah zar zor uyanmış, kendimi ayıltmak için sabah sabah duş almıştım.

Tabi bunun sebebi Jeon Jungkook'un düzenlediği sikik partisini önlemem ve en önemlisi evini temizlememdi. Gece yarısına kadar süren temizlik sonrası eve geldiğimde saat üçü çoktan geçmişken sadece dört saatlik bir uyku çekmiştim.

Gerçi aklım Jungkook'un bana karşı olan tüm davranışları ile doluyken uyku bedenimi zor bulmuştu. Gözlerim hafif şişmişken bedenimdeki halsizlik ile hala uykum vardı.

Okulun bahçesinde yorgun bakışlarımı gezdirdiğimde Jungkook'u az ilerideki bankta arkadaşlarıyla sohbet ederken görmüştüm.
Yüzündeki düz ifade beni görünce değişmiş, dudaklarına yerleştirdiği sinsi tebessümü ile bana göz kırpmıştı, arkadaşlarıyla sohbet ederken.

Ona düz, kısa bir bakış atıp okulun içine girdim. Şayet dün gece resmen karşımda soyunmuşken onunla göz göze bile gelemek istemiyordum. Fakat biliyordum ki Jungkook okulda olduğu sürece beni rahatsız etmeye devam edecekti. Mecbur onunla karşılaşacak, koyu irisleriyle göz göze gelecektim.

Sınıfıma girdiğimde arkadaşım Taehyung'u telefonu ile bir şeyler izlerken görmüştüm. Çantamı yanındaki boş sıraya koyduğumda, çıkardığı tok sesle Taehyung telefonunun ekranından gözlerini ayırdı ve bana kısa bir günaydın dedikten sonra telefonunu kapatmıştı.

"Günaydın Taehyung." diye mırıldandım, düz bir sesle.  Taehyung'un yanına-yerime-oturdum. "Gözlerine bakılırsa pek gün aymamış gibi." dedi Taehyung, minik gözlerini, hafif kızarmış gözlerimde gezdirirken.

Omuz silktim ve başımı Taehyung'tan yana sıraya koydum."Öyle zaten." Taehyung bir süre kaşları çatık bir şekilde yüzümü inceledi. Derin bir iç çekip önüne dönerken,"Şu okula geldiğimizde nasıl günümüz ayabilir ki?" diye sormuştu, okul zili çalarken sınıfa doluşan Jungkook ve Yoongi'ye takılmıştı gözleri.

Benim de gözlerim Jungkook ve Yoongi'ye kayarken bir şey söylemedim. Jungkook'un gözleri benimle buluşurken, demirli dudaklarına alaycı bir tebessüm yayılmıştı.

Umursamaz bakışlarımı Jungkook'ta gezdirdim. Her ne kadar bugün benimle nasıl uğraşacağını merak etsem de, bilindik şeyleri yapacağı kesindi. Arkadaşları ile sohbet ederken büyük ihtimal dün gece evini nasıl temizlediğimi falan anlatıyordu.

"Haydi herkes yerlerine geçsin." Bayan Angel'in sesini duyduğumda gözlerimi Jungkook'tan ayırıp önüme döndüm. Yanımda ruhsuz bir şekilde oturan Taehyung ise Bayan Angel'i süzmüş, göz devirirken,"Şu kadına ayar oluyorum ya." diye fısıldamıştı.

"Tek ayar olan sen değilsin ."dedim Taehyung'a dönmeden. Öğrencileri ile lakayıt konuşan, eteği diz altına inmeyen bu kadına herkes ayar oluyordu. Bazı abazalar ise -Jungkook gibi- bu kadına düşüyor, dersin çoğunu Bayan Angel'in bacaklarını süzmekle geçiriyorlardı.

Jungkook ve Yoongi'de arkamızdaki boş sıralara geçtiklerinde Bayan Angel öğretmen masasına oturmuştu.

"Bugün Bayan Angel'a kaç puan veriyorsun Jungkook?" Yoongi alayala fısıldadığında Bayan Angel yoklama almaya başlamıştı. Taehyung göz devririp sesizce homurtuya benzer bir ses çıkardığında sadece dikkatimi Bayan Angel'e vermeye çalıştım.

Mon Voisin | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin