💫
Park Jimin
Lise son sınıf öğrencisi Jimin, oldukça çalışkan, saygılı ve hocaları tarafından sevilen, örnek öğrenci modelinde bir gençtir. Az konuşan, fakat çok soru soran bir kişiliği vardır. Onun en büyük mutluluğu matematikten tam puan almakken, ne eğlencede gözü vardır ne de sevgili de. Onun dünyası sadece ailesi ve kitaplarıdır. Her seneyi okul birinciliğiyle bitirmesiyle tanılır. Tek arkadaşı Kim Taehyung'tur.
Jeon Jungkook
Jimin'le aynı yaşta ve yan komşularıdır. Jimin'in aksine hovarda ve serseri olan Jungkook, okulda her sene sonuncu olmakla tanılır. Çok konuşur,az sorgular. Aklına eseni yapar,kimseyi düşünmez. Onun en büyük mutluluğu evde yalnız kalıp sabahlara kadar yakın arkadaşı Yoongi ile playstation oyanamakken, ne derste gözü vardır, ne de okulda. Sadece bugüne odaklanır. Hayatı günü birlik yaşayan Jungkook, Jimin ile ayrı kutuplarda yaşayan iki insan olduklarını düşünüyor.
Min YoongiJungkook'un yakın arkadaşı. Sessiz ve kendi halinde bir gençtir. Zekidir ama bu zekiliğini derslerde değil hovardalıkta kullanır. Kavgacı ve sert bir yapısı var.
Kim Taehyung
Jimin'in yakın arkadaşı. Şakacı, eğlenceli bir gençtir. Jimin kadar zeki olmasa da yine de sözel dehasıdır Taehyung. Matematiktir onu kör ve sağır eden. Yemek yemeği seven, çoğunlukla müzik dinleyip, yabancı diziler izleyen Taehyung, sakin ve naif bir gençtir.
Jung Hoseok
Jungkook'un bir diğer yakın arkadaşı, okulun dans takımında. Dersleri kötüdür, okula sırf vakit geçsin diye gidip gelen Hoseok, eğlenceli ve popüler bir çocuktur. Okulda dans makinesi olarak anılır.
.
Karakter tanıtımı nasıldı sizce? Bence gayet iyi xhdhx ve şöyle bir ayrıntı vereyim asıl çift Jikook, yan çift Taegi Son olarak, en çok hangi karakteri sevdiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723