Bölüm şarkısı:Bu kitabın şarkısı👌
good reading, biches. I love are.
💫
-Kim Taehyung bakış açısıkıyılaraparalel tarafından-
"Sana inanamıyorum Taehyung, bu ödevi bu kadar erken süre içerisinde teslim etmen, olacak şey değil oğlum."
Matematik hocamız Bay Kwon, eline tutuşturduğum proje ödevimi burnunun ucuna kadar getirmiş vaziyette dikkatlice inceliyordu.
Sokuk herif, sırf şu verdiği proje ödevi yüzünden Yoongi manyağı ile beraber vakit geçirmiştim. Yoongi gibi şizofrenle saatlerce vermiş olduğu matematik ödevini yapmıştık.
Gerçi o beyaz tilki Yoongi'nin hakınnı yememeliydim. Şayet çoğunlukla ödevi o yapmıştı, ben sadece onun söylediklerini kağıda geçirmiştim. Ekstra kare köklerle ilgili bir slayta hazırlamıştı.
Beni şaşırtıyordu açıkçası. Not ortalaması elliyi geçmeyen birine göre fazla emek harcamıştı. Yani bana göre fazlaydı. Şimdi ise bitirmiş olduğumuz proje ödevini en erken Kwon hocaya ben teslim ettiğim için adam şaşırmakta haklıydı.
Çünkü şu zamana kadar bireysel ödevleri en son yapan kişi ben oluyordum. Düşünün Jungkook ve Yoongi bile bir yolunu bulup ödevi hocaya benden önce teslim edebiliyorlardı. Jimin zaten ilk yapan kişi oluyordu. Şerefsiz arkadaşım, bana yardım da etmiyordu.
"Şaşırmanızı anlıyorum hocam, arkadaşımla yaptık ödevi. O yüzden erken bitti. Not verirken bunu göz önünde bulundurursunuz umarım." Zoraki bir gülümseme ile bakışlarımı bahçedeki bankta rahatça oturan ve aynı zamanda ödevimi inceleyen Bay Kwon'da gezdirdim.
Uyuşuk herif, bir saat oldu hâlâ ödevi inceliyordu. Ulan hepi topu dört sayfa be.
"Ha ha, şakacı çocuk seni. Ödevini erken yapman güzel ama zaten sana yeterince not veriyorum Taehyung." dedi Bay Kwon, kıkırdarken. Sanki komik bir şey söylemişim gibi sırıtıyordu.
Ayrıca yeterinceden kastı, sözlü notuma kırk-kırk beş mi vermesiydi? Cimri yaşlı, avatar. Sınavlardan yirminin altında alabilirdim. En azından dersini dinliyordum.
Pekala dersini pek dinlediğim söylenemezdi. Ama yine de bir öğrenciye verilmesi gerekenin altında bir puan vermişti.
"Ama hocam, proje ödevini en erken elinize telsim ettim, bence bi' puan konusunda zamı hak ettim.." Bay Kwon gülümserken, söylediğimle beraber hafifçe kaşlarını çattı.
Sonunda ödevimi incelemeyi bıraktı ve gözlüklerini göz hizzasına getirdi. Yüzüne beklentiyle baktım.
Fakat o yaşlı bunak tekrar alayla gülmüştü."Seni serseri, tamam herkes ödevini telsim etsin, sana bi güzellik yaparız."diye mırıldandı, sinsice sırıttım. Yaşlıların aklına girmek, çok kolaydı.
"Teşekkürler hocam, bundan sonra dersinizde ayakkabılarımı çıkarıp uyumak yerine dersinizi dinleyeceğim." Seviçle gülümseyip, Bay Kwon'un önünde saygıyla eğildim. Tam okulun içine geri dönecektim ki Bay Kwon sinirle arkamdan bağırmıştı.
"Kim Taehyung! Demek dersimde ayakakabılarını çıkartıp oksijenimi daraltan serseri sendin!"
Koşarak okulun içine girdiğimde dışarıdaki çoğu öğrenci bana ve Bay Kwon'a gülmüştü. Gülümseyip, okula girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723