-Bölüm şarkısı: Molly Moore- i love you but ı don't like you
Şarkı için ( @Queen_of_the_gucci ) teşekkür ederim🌸
💫
Bir, iki, üç, dört. Tam tamına dört adet tablo duvarda asılıydı. Bayan Dami eğitimde öğrencilerin sahip olması gereken özelliklerinin yazdığı bu tabloları her sene bir tane daha arttırırdı.
Amacı öğrenciye öğrenci bilincini vermekti. Fakat tam yanımda elleri ceplerinde bir şekilde duran Jeon Jungkook boş bakışlarını odada gezdirirken o tabloların pek umrunda olduğu söylenemezdi.
Yan yana sıralı bir şekilde Bayan Dami'nin karşısındaydık. Bir yanımda Jaehyun, diğer yanımda Jungkook vardı.
İkisi de arada birbirlerine sert bakışlar atıyor, Jungkook dilini pirsinginde gezdirirken, kısık sesle Jaehyun'a sövüyordu.
"Bugün sizi son kez uyarıyorum," Bayan Dami oturuşunu dikleştirdi. Kare gözlüklerini düzeltti, ciddi bakan gözlerini üzerimizde gezdirirken.
"Bu konuşmayı yaptıktan sonra üçünüzü bir arada görmeyeceğim." Bayan Dami sert ve uyarıcı bir sesle konuştuğunda bir tek ben başımla onaylamıştım.
Jungkook'sa alayla tebessüm etmiş, Jaehyun'a kısa bir bakış atıp, Bayan Dami'ye dönmüştü.
"Jaehyun," dedi Bayan Dami, gözlerini tam yanımda duran Jaehyun'a çevirdi."Seni asla Jimin'in yanında görmeyeceğim. Jimin'den özür diledikten sonra bu olayı tamamen unutuyorsun, Jungkook'la bir olayın daha olursa gözümü kırpmadan okul hayatını bitiririm, her ne kadar Jungkook'tan dayak yemiş olsan da, senin suçun da büyük."
Jaehyun başıyla Bayan Dami'yi onayladı."Tamam efendim."dedi, bana kısa bir bakış atıp, sonra gözlerini bizi izleyen Jungkook'a çevirdi.
Jungkook'a olan bakışlarıyla olayı kapatmayacağı açıktı.
"Suç bunu doğuran da diyeceğim ama saygımı korumam gerek." Jungkook sessizce mırıldansa bile Bayan Dami duymuş, sert bakışlarını ona çevirmişti, Jungkook sanki bunu istiyormuş gibi memnuniyetle sırıtırken.
"Sana gelelim Jungkook," Bayan Dami ellerini kollarında birleştirdi, bakışları mesafeliydi.
Jungkook yan bir gülümsemeyle ellerini ceplerinden çıkardı.
"Gelelim hocam, arada evimize de gelin. Annem çok güzel bitki çayı yapar, kırışıklılığa iyi gelirmiş. Tavsiye ederim."
Jeon Jungkook uslanmazdı. Bayan Dami'ye gizliden laf sokarken, sınırını bilmiyordu. Alaycı bir sesle konuşarak Bayan Dami'nin homurdanmasına sebep oldu.
"On sekiz yaşına gelmişsin hâlâ coçuksu tavırlar sergiliyorsun. Adam olmayacaksın bari haddini bil." dedi Bayan Dami, küçümseyici bir sesle. Dokunsak patlayacak duruma gelmişti Jungkook sayesinde.
Jungkook yine şimşek etkisi yaratan sözleriyle Bayan Dami'nin sabır taşını çatlatmıştı. Yüzündeki küstah sırıtma ile durmayacaktı.
"Ergen sayılırım, siz bu koltukta bizim gibileri eğitmek için varsınız. Devlet size bunun için para veriyor. Adamlığımı sorgulamanız için değil. Ki adamlığı sizden de öğrenecek değilim. Ama şu sarışının yanındaki arkadaşa öğretebilirsiniz, o tam anlamıyla sizin anlayabileceğiniz kritere sahip. Onun gibi adamlar ancak sizin gibilerden adamlığı öğrenir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfic"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723