Bölüm şarkısı: Ellie Goulding- Love me like you do-
Öhömm...başlık😏
💫
"Jimin artık şu aynanın önünden çekilsen diyorum. Hayır yani eğer geç kalmak istemiyorsan bir an önce ayna ile olan bakışmalarını kesmen gerek."
Arkadaşım Taehyung çoktan gideceğimiz mezuniyet balosuna hazırlanmışken, son olarak aynada kendimi şöyle bi süzdüm.
Pekala üzerimdeki siyah salaş tişört ve deri siyah pantolon ne kadar sade görünse de, yaptığım göz makyajı ve taktığım takılarla oldukça iddalı görünüyordum. Tişörtümün açıkta bıraktığı köprücüklerim göz önündeyken, kıyafetim konusunda biraz kararsızdım.
"Sence de fazla açık olmadı mı?" diye mırıldandım Taehyung'a doğru dönüp. O da benim gibi sade giyinmişti ama başındaki bandana ile farklı bir tarzı vardı. Oldukça yakışıklı olmuştu.
Acaba Jungkook partiye gelecek miydi? Yakışıklı kelimesi tabi ki bana Jungkook'u hatırlatacaktı. Ayrıca zaten dünkü müzik şovu aklımdan çıkmıyor, ne zaman aklıma gelse gülümsemeden edemiyordum. Şapşal biriydi, onun bu tatlı halleri beni deli ediyordu.
"Bence gayet iyi. Sakın değiştirmeye kalkma geç kaldık." Taehyung son kez aynada saçını düzeltti ve beni kolundan kavrayıp, kendisiyle beraber odamdan dışarı çıkardı.
Ona göz devirmeden edemdim ve kolumu elinden kurtardım. Bugün fazla heyecanlıydı. Sanki yangından mal kaçırırcasına hızlı hareket edip duruyor, beni de peşinde sürüklüyordu. Hayır yani, gören de kendi düğününe hazırlanıyordu.
Alt tarafı mezuniyet partisiydi.
Yani bana göre öyleydi. Apartmandan çıkıp, evin önünde duran taksiye bindiğimizde Taehyung telefonunu çıkarıp saate baktı.
"İyi bari, on dakikaya okulda oluruz. Ay acaba Yoongi ne giyecek? Gerçi o şerefsiz ne giyse ona yakışır ama." Taehyung, kendi kendine muzipçe sırıttığında omzundan hafifçe dürttüm ve bana bakmasını sağladım.
Bu gece bir planımız vardı. Jungkook'u kıskandırma planı. Fikir vermişti, bana yol da göstermeliydi.
"Jungkook gelecektir, değil mi? Sonuçta onun için hazırlandım." dedim, üzerimdeki kıyafetlerime kısa bir göz gezdirip. Taehyung gülümsedi, telefonunu arka cebine koydu.
"Tabi ki gelecek. Yoongi'ye sordum, bana geleceğini söyledi. Ayrıca şu kıskandırma olayını sakın unutma." dedi Taehyung, temkinli bir sesle. Onu başımla onayladım.
Bu gece Jungkook'u kiminle kıskandıracağımı çok iyi biliyordum. Aslında bir yanım, bunu yapmamam için beni dürtse de, yapacaktım. Jungkook bunu çoktan hak etmişti. O kızıl saçlı kızın yanına gitmek neymiş görecekti.
Pekala onu gerçekten kıskanıyordum. Ben onu kıskanıyorsam, o da beni kıskanmalıydı.
"Unutmadım merak etme." dedim, araç sonunda okulun önünde duruken. Baslı müzik buraya kadar geliyordu.
İçimi çoktan bir heyecan dalgası sarmıştı. Taehyung'tan önce davranıp ücreti ödedikten sonra araçtan indik ve süslü demir kapıdan okulun bahçesine doğru ilerledik.
Partiyi okul idaresi değil, okul başkanı Jaebum hazırlamıştı. Zaten bu nedenle saat on birde tüm mezunlar içkileri rahatça gömüyordu.
İlk kez böyle bir ortamda olduğumun gerçeği beni gergin etse de, umursamamaya çalıştım. Sonuçta etrafımdaki insanlar yabancı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Voisin | jikook
Fanfiction"Biz iki zıt kutuplardık, Jungkook ve ben." 5.01.19 1.09.19 #1taegi/8723