20|sarışın Meselesi

14.6K 1.1K 1.8K
                                    

-Bölüm Şarkısı:Zayn- Talk to me-

Ben de şarkılar tükendi, Zayn ilhamımsın aşkım:31

💫

:Taehyung Bakış açısı:

Ben Kim Taehyung asla korkmazdım. Gecenin bir vaktinde buradan oldukça uzak evime gidebilirdim. Kulağıma çarpan köpek seslerine rağmen, üzerinde yürüdüğüm bu kestirme yolun kenarında oturan değişik tiplere rağmen, havanın ve etrafımın karanlıklığına rağmen ben korkmazdım.

"Kim var orada!?" Tam arkamda duyduğum çatırtı sesiyle korkuyla arkamı döndüm. Ses çıkarmadan ilerlediğim bu sokaktan deli gibi korkarken, ben ne saçmalıyordum.

Korkuyordum işte. Neden Bayan Park'ın beni evime bırakmasını kabul etmemiştim ki? Jimin'de hala eve geri dönmemişti. Bir de bu halimle Jimin için endişeleniyordum. Fakat bu karanlık ve ıssız sokakta ilerleyen bendim. Geçtiğim yollardaki kaldırımdaki tuhaf adamlar bana bakıyordu. Asıl endişelenmesi gereken kişi şerefsiz arkadaşım Park Jimin'di.

Tanrım deli gibi pişman olmuştum. Evime daha erken dönmek için bu kestirme yolu kullanmamalıydım. Gerçi bu kısa yolun geceleri bu kadar güvensiz bir yer olduğunu bilseydim, böyle bir delilikte yapmazdım.

Birinin beni takip ediyormuş hissi bedenime yayılırken sessizce küfür ettim. Adımlarımı karanlık sokakta hızlandırdım.

Korkum gittikçe artarken, ay ışığın vurduğu ışıkla, tam arkamda bir adamın gölgesini görüyordum.

Tanrım tam da şu an annemi istiyorum. Ya da tanıdık birilerini. Gözlerim sokakta turlarken, sanki tanrının sevgili kuluydum. Çünkü az ileride telefonla konuşan Yoongi'den başkası değildi.

"Beklesene, sigara ver." Arkamdaki adam seslenmeye başladığında hızlı adımlarla Yoongi'nin yanına doğru ilerledim. Tanrım altıma kaçıracaktım.

Hızlı adımlarla ve kalp atışlarımla telefonu ile konuşmasını bitiren Yoongi'nin yanına gittim. Arkası bana dönükken, annesine sığınan çocuklar gibi kolunu kavradım, o irikilip kolumu kavradıktan sonra bedenimi duvara iterken.

Sırtım sertçe duvara çarparken acıyla inledim. Gözlerimi açtığımda Yoongi çatık kaşlarıyla beni görünce sıktığı kolumu bırakmıştı.

Homurdanıp, sert bakışalrını üzerimde gezdirdiğinde az önce beni takip eden adam, onun arkasından ilerlemeden önce tekrar sigara istemişti.

"Senin ne işin-"

Korkuyla Yoongi'ye yaklaştım. Sözünü keserken,"Lütfen beni koru. Bu sapık sarhoş herif beni takip ediyor." diye fısıldadım, koluna girip. Yoongi ifadesiz bir şekilde tuttuğum koluna baktı ve gözlerini benimle buluşturduğunda sadece,"Baş belasısın." diye mırıldanmıştı.

Hala bizden sigara isteyen tuhaf adama doğru döndü. Derin bir iç çekip, ceketinin cebinden bir paket sigara çıkardı. İçinden rast gele bir dal alıp, tuhaf adama uzattı.

"Uza." Tok bit sesle konuştu, adama sigarayı uzattıktan sonra cebine paketi koyacaktı ki,"Hepsini." dedi tuhaf adam, Yoongi kaşlarını çatarken.

"Hepsini ver, yoksa deşerim." Psikopat adam pantolonunun arka cebinden bir ustura çıkardığında endişeyle Yoongi'nin koluna yapıştım.

Mon Voisin | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin