16. Surprise

1.7K 140 6
                                    

Tuhle kapitolku věnuju mé oblíbené čtenářce Rozárce :D Protože jsem jí napínala, jak jen to šlo a konečně je to venku :) :D Užij si čtení :) (Stejně tak vy ostatní:))

-Niall- 

"... pak to maso přimícháš k té zeleninové směsi a nakonec to přidáš k těstovinám. Je to fakt žrádlo, věř mi." Zrovna jsem Danielovi převyprávěl jeden ze svých nejlepších receptů a jak jsem si všiml, opravdu ho to zajímalo. Ještě než jsme začali probírat jídlo, které stejně jako já miloval, kecali jsme o fotbale a podobných záležitostech. Na jednu stranu jsem byl tedy docela rád, že to klukům dneska trvalo tak dlouho. "Nialle?" Oslovil mě Zayn. Otočil jsem se jeho směrem a všiml si, že všichni stáli nakupení na chodbě před šatnou. "Můžeme?" Zeptal se. "Jo jasný." Přikývl jsem. "Tak zatím." Mávl jsem Danielovi a zamířil s kluky k zadnímu východu, kde na nás čekala limuzína. Přestože koncert skončil, v centru jsme ještě pořádali after party. Docela jsem se na ní těšil. 

"Kluci, nechcete se stavit  v obchoďáku?" Zeptal se Harry. "Klidně." Pokrčil Zayn rameny a všichni ostatní jsme přikývli. "Myslím, že to nepůjde!" Ozval se někdo, jehož hlas jsem nedokázal hned identifikovat. Všichni jsme se otočili za hlasem do části chodby, kterou jsme přišli. Stál tam bodyguard o něco starší než my, měl tmavé delší vlasy a světlé pronikavé oči. Daniel. 

Spíš než jeho vzhled mě ale zajímalo něco jiného... On na nás mířil zbraní. Ztuhl jsem a vytřeštil na zbraň oči. "Tak fajn mládeži, spolupracujte a všechno bude v pohodě." Pronesl tvrdě. "Co to má sakra znamenat?!" Zeptal se Liam rázně a prorval se mezi námi až do popředí aby tak stanul Danielovi tváří v tvář. "Drž hubu!" Vyjel na něj Daniel. Harry chytl Liama za rameno a trhnutím ho stáhl zpátky k nám. Jestli je tohle všechno jenom prdel, tak přísahám bohu, že někoho praštím! "Je ta zbraň pravá?" Ozval se Louis nedůvěřivě. Daniel pozvedl obočí. "Chceš to vyzkoušet?" Louis rychle zakroutil hlavou. "Fajn..." Zavrčel Daniel a vytáhl z kapsy telefon. Chvíli se nic nedělo a nakonec řekl jen: "Mám je."  

Liam zatnul pěsti a protože jsem stál za ním, viděl jsem jak se mu napjali svaly na zádech. "Má v tom prsty Paul, že jo?!" Zeptal se. "Je to jenom hra." Konstatoval a pustil svojí sportovní tašku na zem. "Protože jestli jo, tak mu to vrátím!" "Liame...Hej Liame, to není hra." Snažil se ho Zayn zastavit. "Myslíš? Ta zbraň je jen obyčejná hračka! Jestli nás chce jenom vyděsit, je to docela trapný. Protože kvůli němu jsme byli nuceni posunout koncert o čtvrt hodiny a jak pitomci se báli, kam zmizel." Poťukal si ukazováčkem na čelo. "Vyřiď Paulovi, že na tohle po dnešním večeru nemám náladu!" Přikázal Danielovi a nehledě na to, že na nás stále byla namířená zbraň, která rozhodně nevypadala jako hračka, sebral svojí tašku, prodral se skrz nás zase zpátky a zamířil pryč. Jenže daleko se nedostal. "Stůj Louisi!" Louis, jakmile slyšel své jméno, střelil pohledem od Daniela směrem odkud hlas přicházel. "Jsem Liam." Opravil Liam dotyčnou osobu. Byla to Marry. A stejně jako Daniel držela v ruce zbraň, kterou na nás mířila. "To mě neajímá!" Vyjela na něj prudce až Liam ustoupil trochu dozadu.  

Dvě zbraně? No do háje. Tohle nevypadalo vůbec dobře a jestli to Liamovi ještě nedošlo, bude ho muset někdo praštit do hlavy baseballovou pálkou aby se probral. "Tak on to Paul hraje i s tebou jo?" "Nikdo tu nic nehraje Liame." Ujistila ho tvrdě a přistoupila o něco blíž. Já naopak ustoupil o krok dozadu a možná bych pokračoval i dál, kdybych si neuvědomil, že za mnou stojí Daniel. "Marry, co to má znamenat?" Zeptal se Zayn vyděšeně. Jestli je to opravdu jen hra, tak se to Paulovi povedlo opravdu perfektně! "Doháje, neříkej mi Marry! Jmenuju se Faith! Tohle není hra! A teď okamžitě zavřete huby a hněte sebou!" Trhl jsem sebou. Liam naklonil hlavu na stranu. "Myslíš to vážně?" Faith přikývla. "To si piš!"  

Chodbou se rozlehl dusot několika nohou a o vteřinu později k Faith přiběhli dva muži. Oddechl jsem si. Oba byli bodyguardi. "No konečně." Šeptl Harry vedle mě. "Dostanou nás z toho." Přikývl Louis. Jenže nestalo se tak. Jeden z nich se naklonil k Faith a něco jí pošeptal, pak nám věnoval tvrdý pohled a vytáhl zbraň. Co má tohle sakra znamenat?! Druhý muž rázný krokem zamířil k nám. Chytl Liama za paži a postrčil ho chodbou dál. "Pohněte!" Křikl Daniel zezadu. Já, Louis, Zayn a Harry jsme se nejistě pohnuli za Liamem, který byl neustále vlečen tím falešným bodyguardem. Procházel jsem zrovna kolem Marry a vyděšeně na ní pohlédl. Chytla mě za paži a škubla jsem mnou do předu. Zrychlil jsem. Vyvedli nás zadním východem ven. "Auto!" Přikázala Marry. Muž, který doteď držel Liama ho pustil a odběhl někam pryč. Asi za půl minuty se k nám přiřítila černá dodávka. Druhý z bodyguardů otevřel dveře dodávky a vstrčil kluky dovnitř. Já zbyl jako poslední. "Co to má znamenat?" Zeptal jsem se Marry vyděšeně. Zamračila se. "Zapadni do toho auta Nialle." Řekla zlověstně. Z jejího hlasu mi přeběhl mráz po zádech. Přikývl jsem a zalezl do auta dobrovolně. Opravdu jsem nechtěl aby se mě kdokoli z nich jen dotknul. Kluci seděli na podlaze dodávky a vyděšeně se rozhlíželi kolem sebe. Rychle jsem si sedl vedle Zayna a přitáhl si nohy k tělu. "Co se to do háje děje?" Šeptl jsem. "Nevím brácho, ale mám pocit, že Paul s tím nemá, co dělat." Řekl Zayn. Jen jsem přikývl. Oba bodyguardi vlezli do dodávky k nám. Chtěl jsem se o nich odsunout dál ale akorát jsem narazil na Zayna.  

Hlavou mi prolítávali různé scénáře z akčních filmů, kde někdo unesou ale jak jsem zjistil, byl jsem schopný vzpomenout si jen na filmy, kde unesení umírají. Dala se do mě zima. Jsem přece moc mladý na to abych umřel.  

Objal jsem si nohy a opřel si čelo o kolena. Co se to sakra děje? 

Únos? Co vy na to? :) :D

BIG.DEAL [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat