28. Hey sexy

1.7K 125 3
                                    

Tady máte další, vcelku dlouhou, kapitolu :) Na jejím vytvoření se podílela i Navitty, která mi přinesla geniální nápad (Děkuju, jsi nejlepší ) proto jí také celou kapitolu věnuji :D

Chtěla bych vám poděkovat za to, jakou trpělivost se mnou máte a i když se kapitoly objevu jednou za uherák, čtete a necháváte mi tu hvězdičky <3 :D Děkuju :) :) 

Jinak v přílohách máte Daniela a vcelku důležitý song :D

Ale dost bylo okecávání :D užijte si čtení :)

-Niall-

Liam se prudce otočil a probodl Daniela zlostným pohledem. "Co chceš?!" Vyjel na něj. Daniel se nejistě podrbal na hlavě a slezl z posledního schodu, na kterém doposud stál. "Můžeš na chvilku?" Zeptal se opatrně a ukázal palcem za sebe. Liam přimhouřil oči. "Ne, to nemůžu." Zavrčel nebezpečně. Daniel chápavě přikývl. "Fajn, no-" Zarazil se a pohlédl na mě a kluky, pozorně se nás prohlédl a vrátil svou pozornost zpět k Liamovi. "Ehm... chtěl jsem se jenom omluvit za to, co se stalo u té snídaně. Já... celý tohle se děje jenom kvůli tomu, že jsem v podstatě bezdůvodně ztratil nervy. Občas to tak prostě mám. Proto jsem na Faith řval, proto jsem jí praštil." Poslední slova zašeptal téměř neslyšně. Liam si ho přeměřil pohledem. "Uhodil-jsi-Faith." Připomněl ještě jednou ostře a založil ruce na hrudi. Daniel se nepatrně ošil, bylo vidět, že se před ním snažil vypadal co nejmenší. "Doháje já vím! A je mi to děsně líto. Už jsem se jí omluvil a díky bohu to vzala docela s klidem." Promluvil aniž by přestal upírat svůj pohled na podlahu. "Byl jsem blbej, že jsem jí poslal doprdele. Vždycky pro mě byla něco víc než jen šéf."

        Liam si ho přeměřil pohledem ale nějak se neměl k reakci. "Nemám náladu na tvoje stupidní kecy." Pronesl nakonec. Daniel přikývl. "Jen jsem chtěl abys věděl, že lituju toho, co jsem udělal." Řekl rychle a zamířil nahoru. Jen, co se ozvalo zavření dveří, Liam se prudce nadechl.

        "Co to doháje mělo znamenat?" Ozval se Harry nechápavě po chvíli ticha. Na tváři mu hrál trochu překvapený úsměv.  "Nemám nejmenší tušení o co se tu sakra pokoušel." Ušklíbl se Liam a posadil na jednu z pěti židlí. "Ale ať to bylo cokoliv, pořád mu nevěřím." Dodal a pravou rukou si prohrábl vlasy.

        Když se ze shora ozvaly kroky, zpozorněli jsme. "Jestli je to on, tentokrát dostane přes hubu." Ozval se Liam. Jeho podrážděnost ještě evidentně nezmizela.

        Nebyl to Daniel. Byla to Nadin, jen co sešla schody s odporem se otřásla a zašklebila se. Louis vedle mě si očuchal tričko. "To nejsem já!" Hlásil okamžitě. Nadin se uchechtla.

        "Jde o ty dva nahoře. Bože jsou tak strašně nechutný." Znechuceně se ušklíbla. "Co dělaj?" Zeptal se Liam se zájmem. "Prohlubují svůj vztah." Do vzduchu naznačila uvozovky. "Ale fuj! Za bílýho dne?" Ozval se Harry pohoršeně. "Jo. Proto jsem utekla. Můžu se tu u vás schovat?" Nasadila prosebný pohled.

        "Ale jistě." Přikývl Louis a uvolnil jí místo mezi mnou Harrym. "Děkuju." Usmála se vděčně.

        "Prohlubují vztah?" Ozval se Liam, jakoby se chtěl ujisti, zda dobře slyšel. "Jo, přesně to dělají." Přitakala Nadin okamžitě. Liam zakroutil hlavou. "Panebože..." Vyšlo mu z úst, načež se sebral a prostě vyběhl schody nahoru.

-Faith-

Bez zbytečného okecávání mě povalil na postel a aniž by oddělil naše rty, na mě nalehl. Nemohla jsem mu uniknout. Né, že bych se o to chtěla pokoušet. Jednou rukou mi přidržoval ruce nad hlavou a druhou rukou zabloudil pod moje tričko. Vzdychla jsem mu do úst. Pocit jeho blízkosti mi opravdu chyběl. Pustil mé ruce aby mi mohl přetáhnout triko přes hlavu, čímž rozpojil naše rty. Jen, co mé triko zahodil, chytla jsem ho zezadu za krk a přitáhla si ho do dalšího polibku. Přesunul své ruce na lem mých kalhot.

BIG.DEAL [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat