Tak, tady je další kapitola :) Z mých nasyslených kapitol je to všechno :( ale i kdybych ještě nějaký měla neměla bych šanci je přidávát (na dva týdne zase mizím) Takže se mějte fajn :) A užijte si tuhle kapitlu o ničem :D
"Myslíte, že pořád spí?" Zaslechla jsem jakoby z dálky. "Hele! Hejbe se." Moje do teď spánkem oblblá mysl se pomalu vracela do reality a snažila se nějak vypořádat s faktem, že mě právě probudilo těch pět pošuků, které jsem momentálně měla chuť sejmout. "Mě může budit jenom budík!" Zavrčela jsem nebezpečně a přetočila se na druhý bok. "Udělali jsme snídani, dáš si taky? Než to vystydne." Otevřela jsem jedno oko a počkala, než si navykne na denní světlo. "Kolik je?" Zeptala jsem se namísto odpovědi. "Eeeeeh počkej chvilku. Půl desátý." Prudce jsem vylétla do sedu. "Do háje!" Zaklela jsem a začala se hrabat z postele. To, že mám na sobě jen spodní prádlo jsem si uvědomila ve chvíli, kdy jsem stáli u postele a snažila se rozhodnout, co udělám první. Kluci byli nakupení kolem mé postele. Harry z nějakého důvodu chyběl, možná mu bylo blbě ze včerejší skotský. Čtyři páry očí hltaly každý kousek mého těla. "Úchylové!" Obořila jsem se na ně a rychle hmátla po peřině, do které jsem se následně zabalila. "Snídaně je na stole..." Oznámil mi Louis nepřítomně. "No takhle tam nepůjdu." Ukázala jsem na peřinu. "Chceš něco půjčit?" Zeptal se Liam, který se jako jediný překonal a nyní upíral pohled na bílou, plovoucí podlahu. "Jestli máš něco v mojí velikosti." Ušklíbla jsem se. "Bohužel." Zakroutil nesouhlasně hlavou. Popuzeně jsem vydechla a prohlédla si všechny přítomné. "V tom případě budu potřebovat aby mi někdo skočil do kanceláře pro věci, který jsem tam včera nechala." Chvíli se nic nedělo. "Ale hned teď!" Zvýšila jsem hlas. Nechtěla jsem na ně řvát a stát před nimi polonahá taky nebylo nic příjemného. První se pohnul Zayn, který než zmizel zamumlal něco o přítelkyni. "Můžu se skočit vysprchovat?!" Zeptala jsem se hlasem, který nepřipouštěl námitky. "Koupelna je hned naproti." Ukázal Liam na dveře a následně čapl Louise a Nialla a odtáhla je z pokoje pryč. "No skvělí." Zaběhla jsem do sprchy, kde jsem se během deseti minut vysprchovala. "Co je?!" Zvýšila jsem jedovatě hlas poté, co na dveře koupelny někdo zaplepal. "Eh... Zayn se ptá, kde to oblečení máš." Liam. "Ať podívá po mé kanceláři, někde to najde." "Prej to tam někde najdeš." Asi telefonoval se Zaynem. "Jdeš na tu snídani?" Zeptal se Liam. "Vážně? Mám jenom ručník Liame!" "Mám tu pro tebe nějaký tepláky a tričko. Zayn se vrátí nejdřív za hodinu." "No to si...!" Chtěla jsem si pořádně zanadávat ale Liam mě přerušil. "Chceš to nebo ne? Já to zase klidně odnesu." "Ne, počkej!" Jen v ručníku jsem přicupitala ke dveří a pootevřela jsem je na tolik abych škvírou mohla protáhnout jednou jednu ruku. Liam mi do ruky bez jediného dalšího slova vložil tričko i tepláky a já za sebou následně dveře zase zabouchla a zamkla. Rychle jsem se oblékla a bosá zamířila dolů. Kde jsem nechala tenisky a ponožky jsem absolutně netušila. Chvíli mi trvalo se zorientovat, ale nakonec jsem kuchyň našla. Tu největší kuchyň, jako jsem kdy měla tu možnost vidět. "No páni." Užasla jsem a rozhlédla se po místnosti. Niall, který si zrovna přihazoval na talíř slaninu z pánvičky se usmál. "Líbí? Kuchyň je pro nás nejhlavnější místnost, proto jsme jí nechali udělat v největší místnosti." "Dáš si slaninu, fazolky a vajíčka?" Zeptal se Louis, který kolem mě prošel a strčil talíř, který nesl do myčky. Přikývla jsem. "Ale dej mi toho málo, už jsem měla být dávno v práci!" Pronesla jsem naléhavě. Až teď jsem si uvědomila, jak strašné zpoždění mám. Louis ke mně zvedl tázavý pohled. "Ale dneska je volno, ne?" Narážel na volno, které dneska kluci měli. Jenže to, že ho měli oni, neznamenalo, že jsem ho měla i já a přesně tak jsem to Louisovi řekla. Jen se usmál, jakoby věděl víc než já. A taky, že jo... "Liam ráno volal Paulovi a domluvil mu volno i pro tebe." Nechápavě jsem zakroutila hlavou. "Ale já... vždyť jsme ve zkušební době, podle smlouvy nemám nárok na dovolenou." Louis i Niall si mě nechápavě prohlédli. "Co to sakra meleš?" Nechápal Louis. "Liam ti prostě zařídil volno. Hotovo. Tečka." Pokrčil Niall rameny a vytáhl ze skříňky nad dřezem talíř, do kterého nandal pořádnou nálož všeho, co mi Louis před chvíli vyjmenoval. "To je tvoje, snídaně je nejdůležitější jídlo dne, nemůžeš ho takhle odbýt." Poučil mě a podal mi talíř s takovou náloží jídla, že jsem pomalu ani neviděla talíř samotný.
Snídani jsem neměla šanci sníst, takže jsem zbytek nenápadně odnesla do kuchyně a ještě nenápadněji se vypařila do pokoje, kde jsem se ráno probudila. O půl hodinky později mi Zayn zaklepal na dveře. Přinesl mi mé oblečení. Poděkovala jsem mu a rychle se převlékla do svého. V těsných džínách to bohužel nebylo tak pohodlné, jako v Liamových teplácích. Složila jsem jeho oblečení do komínku a nechala mu ho na posteli, kterou jsem ustlala a zamířila jsem dolů. "Kluci, můžete mě prosím někdo hodit do kanceláře?" Zeptala jsem se, když jsem našla obývák. "Vždyť dneska nepracuješ." Namítl Niall. "Já vím, ale chci domů a nechala jsem tam auto." Liam bez váhání vstal z gauče a nasměroval mě ven k autu. Po cestě jsem si rychle obula tenisky s jejíchž zavazováním jsem se nedělala nejmenší potíže. "Jak to, že tam máš auto?" Zeptal se Liam, když nastartoval svůj černý Land Rover (byl úplně stejný jako ten Paulův). "No, úplně jsem nepředpokládala, že s vámi pojedu na tu akci." Vysvětlila jsem. "Jo ták." Chápavě přikývl a dál se věnoval řízení. "Poslyš, kde je Harry?" Ráno jsem si ho nikde neviděla a přišlo mi divný, že by spal takhle dlouho. Liam pokrčil rameny. "Ráno jsem ho neviděl. Ale Louis říkal, že nechal vzkaz, že se vrátí až večer. Možná jel do svého bytu." Zvláštní... něco mi říkalo, že tohle jeho zmizení má co dělat s naším rozhovorem z předešlého večera.
Liam mě podle plánu vyhodil před kanceláří. Ještě jsem si rychle skočila nahoru pro kabelku, kterou mi Zayn zapomněl vzít (nebo jsem si o ní spíš já zapomněla říct) a konečně jsem nasedla do auta, směr domov.
ČTEŠ
BIG.DEAL [CZ]
Fanfic'they say i'm a traitor - maybe i am - but all i know is that i did what i had to do' Cover by Navitty